Vw 1300 1966
Moderaator: ingmar
krt ega see kapott suht pepus küll, paistab et kunagi peale avariid tal tükk maha lõigatud, üles löödud ja nagu selle auto puhul ikka tagasi kokku keevitatud :S kui oleks kapotti kuskilt saada siis vb oleksin ka huvitatud...mitte küll seepärast et asja orginaaliks taastada, vaid et hullemast pahteldamisest pääseda...täna panin autole peale umbes 1,5 kg pahtlit ja midagi siledaks ma veel ei saanud 

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
tänase tööpäeva hüüdlauseks töökojas: "Kuradi Põrra kumerused"
ehk siis täna olen kella 11 saadik siiani pahtledanud ja lihvinud põrra tiibasid, kaugemale ei jõudnud, kulunud on hetkel 1,5 kg pahtlit ja kolm tiiba hakkavad kuju võtma, vaja veel natuke vaeva näha, üks tiib aga alles alguse staadiumis...Kolmele tiivale sain ka juba nö proovi värvi selga lasta, et näha kus veel mõlke ja defekte on. Neid sinna ikka jäi. mõned üksikud mõlgid ja koopa ääred.... Neid paganama tiibu ei saa ju millegi muuga lihvida kui käsitsi, ei vibraga, ei klotsi ega höövliga....ainult käsitsi :S samas saabki käelist tegevust harjutada....
kui tiivad tehtud saab nad kere küljest eemaldada ja kere ennast pahteldama hakata.
ehk siis täna olen kella 11 saadik siiani pahtledanud ja lihvinud põrra tiibasid, kaugemale ei jõudnud, kulunud on hetkel 1,5 kg pahtlit ja kolm tiiba hakkavad kuju võtma, vaja veel natuke vaeva näha, üks tiib aga alles alguse staadiumis...Kolmele tiivale sain ka juba nö proovi värvi selga lasta, et näha kus veel mõlke ja defekte on. Neid sinna ikka jäi. mõned üksikud mõlgid ja koopa ääred.... Neid paganama tiibu ei saa ju millegi muuga lihvida kui käsitsi, ei vibraga, ei klotsi ega höövliga....ainult käsitsi :S samas saabki käelist tegevust harjutada....

kui tiivad tehtud saab nad kere küljest eemaldada ja kere ennast pahteldama hakata.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
esimene kontroll värv....

ja teine kontroll värv....

pärast märkisin ära kus vead....

täna käis üks vana tuttav autot vaatamas, ta teenib kah leiba automaalrina ja ütles et ei ole midagi hullu
juba lubas appi tulla
juba tema jutt tõstis tuju natuke ja stiimulit...

ja teine kontroll värv....

pärast märkisin ära kus vead....

täna käis üks vana tuttav autot vaatamas, ta teenib kah leiba automaalrina ja ütles et ei ole midagi hullu


1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Tuul
asjad kahjuks ei ole nii kiiresti läinud....muidugi võiks asi värvi all olla:P aga kuramus kaugel sellest, pagan pole veel krundi allgi 
täna saigi hoolega jälle pahteldatud ja müratud, ega kuskile väga ei jõudnud, kõik detailid on nö kohe kohe valmis, kuid samas pole veel miski valmis
täna sai ka tegeletud natuke tagumiste piduritega, nüüd asi kindel, porsche pidurid istuvad põrrale 1:1 muidugi seda juhul tahaksin jätta põrrale porsche trumlid taha, mida ma aga teha ei taha...
ehk siis on porschel samat moodi nagu põrral, rumm koos trumliga ning laager eraldi, mina võtsin aga porsche trumli ja lasin selle rummu osa seest välja lõigata...nüüd pean otsima veel paraja ketta mis oleks siis auguvahega 4x108 ja mille sisemine läbimõõt istuks sellele rummule, peale seda vaja teha siis veel õie vahetükk ka tagumisele suppordile ja ongi asi selle koha pealt valmis...peale seda jääb veel piduri võimenid paigaldus ning liinide vedu...peale selle veel käsipiduri ja piduritega peaks siis kõik olema...
mõni pilt kaa tänasest, kahjuks polnud fotokat kaasas ja tegin telefoniga pilte :S
Siin pildil ka näha üht osa tumlist mis maha lõigatud sai
ülejäänud kupatuses sai treiali juurde viidud, eks kui valmis teen korralikud pildid korraliku fotokaga


ja Jossu, Kui näpunäiteid veel vaja siis anna aga teada


täna saigi hoolega jälle pahteldatud ja müratud, ega kuskile väga ei jõudnud, kõik detailid on nö kohe kohe valmis, kuid samas pole veel miski valmis

täna sai ka tegeletud natuke tagumiste piduritega, nüüd asi kindel, porsche pidurid istuvad põrrale 1:1 muidugi seda juhul tahaksin jätta põrrale porsche trumlid taha, mida ma aga teha ei taha...
ehk siis on porschel samat moodi nagu põrral, rumm koos trumliga ning laager eraldi, mina võtsin aga porsche trumli ja lasin selle rummu osa seest välja lõigata...nüüd pean otsima veel paraja ketta mis oleks siis auguvahega 4x108 ja mille sisemine läbimõõt istuks sellele rummule, peale seda vaja teha siis veel õie vahetükk ka tagumisele suppordile ja ongi asi selle koha pealt valmis...peale seda jääb veel piduri võimenid paigaldus ning liinide vedu...peale selle veel käsipiduri ja piduritega peaks siis kõik olema...
mõni pilt kaa tänasest, kahjuks polnud fotokat kaasas ja tegin telefoniga pilte :S
Siin pildil ka näha üht osa tumlist mis maha lõigatud sai



ja Jossu, Kui näpunäiteid veel vaja siis anna aga teada

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
tere jälle 
täna oli jälle suht produktiivne päev, kuigi väsimus tuli peale ja kell 15.00 lõpetasin töö....aga tänased tööd siis: kere sai JÄLLE hunniku pahtlit selga ja seda mitu korda, el akna tõstukid said enamvähem paika, vaja veel natuke sättida ja siis peaks ok olema, samuti leidis oma koha ka uus kojameeste mootor, ja mis kõige tähtsam said tagumised rummud valmis
rohkem hetkel meelde ei tule...
kui hästi läheb saan homme kätte ka piduri võimendi, pumba ja käsipiduri.....

Originaal trummel siis:

telg ise:

ja uus porsche trumlist tehtud rumm:




täna oli jälle suht produktiivne päev, kuigi väsimus tuli peale ja kell 15.00 lõpetasin töö....aga tänased tööd siis: kere sai JÄLLE hunniku pahtlit selga ja seda mitu korda, el akna tõstukid said enamvähem paika, vaja veel natuke sättida ja siis peaks ok olema, samuti leidis oma koha ka uus kojameeste mootor, ja mis kõige tähtsam said tagumised rummud valmis

kui hästi läheb saan homme kätte ka piduri võimendi, pumba ja käsipiduri.....

Originaal trummel siis:

telg ise:

ja uus porsche trumlist tehtud rumm:



1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
nih...jälle üks tööpäev möödas
nii nagu loodetud, nii ka täna õnneks läks sain kätte piduri võimendi, kahjuks see mis alguses sain see ei sobinud, siis sain aga selle ümber vahetada teise vastu ja nüüd see siis juba paigas ja toimis, õhtul võtsin veel korra kogu krempli maha ja värvisin kronsteinid ära....ahjaa, seoses piduri võimendiga tuli põrrale ka hüdrauliline sidur ja uued pedaalid
mis veel täna....hmm suht koht kohe saavad valmis el akna tõstukid uste sisse ja lõpusirgel on ka hüdraulililise käsipiduri install....
ahjaa...ja mis veel....jälle sai põrra endale hunniku pahtlit selga
kohutav, juba vihkan põrnika kere kuju
Täna veetsin vahepeal ka 2,5 tundi auto poes, kus üritasime leida sobivaid kettaid neile porsche rummudele....lõpuks ka sain, ära veel ei tellinud, kuna muud kraami vaja ennem soetada kui kettaid, kuid nüüd tean vähemalt millised...veel on lahtine tagumiste suppordite valik....see vast selgub laupäeval....mida seal kasutama hakkan...kas vana audi coupe omi või c4 kere a6 suppordeid
...kui suppordid käes siis saan lasta ka nende kinnitused ära teha...
uus võimendi

kronsteini sobitamine

esimene proovimine, kusjuures maru napilt mahtusid need sinna kapoti alla ära

Tänane pahteldus: Tiivad on siledad, ja uks lõpuks hakkab looma, loodan et täna panin viimase kihi pahtlit sinna...siis saaks selle küljega nagu kõik ja oleks aeg teisele poole üle minna



nii nagu loodetud, nii ka täna õnneks läks sain kätte piduri võimendi, kahjuks see mis alguses sain see ei sobinud, siis sain aga selle ümber vahetada teise vastu ja nüüd see siis juba paigas ja toimis, õhtul võtsin veel korra kogu krempli maha ja värvisin kronsteinid ära....ahjaa, seoses piduri võimendiga tuli põrrale ka hüdrauliline sidur ja uued pedaalid

mis veel täna....hmm suht koht kohe saavad valmis el akna tõstukid uste sisse ja lõpusirgel on ka hüdraulililise käsipiduri install....
ahjaa...ja mis veel....jälle sai põrra endale hunniku pahtlit selga


Täna veetsin vahepeal ka 2,5 tundi auto poes, kus üritasime leida sobivaid kettaid neile porsche rummudele....lõpuks ka sain, ära veel ei tellinud, kuna muud kraami vaja ennem soetada kui kettaid, kuid nüüd tean vähemalt millised...veel on lahtine tagumiste suppordite valik....see vast selgub laupäeval....mida seal kasutama hakkan...kas vana audi coupe omi või c4 kere a6 suppordeid

uus võimendi

kronsteini sobitamine

esimene proovimine, kusjuures maru napilt mahtusid need sinna kapoti alla ära


Tänane pahteldus: Tiivad on siledad, ja uks lõpuks hakkab looma, loodan et täna panin viimase kihi pahtlit sinna...siis saaks selle küljega nagu kõik ja oleks aeg teisele poole üle minna



1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks