
täna jõudis auto siis selle tasemeni, et sai seest, koopad, kapoti alune ja mootori ruum ära tehtud, ehk siis sai esmalt rooste surmaga võõbatud, siis happe, tavaline krunt ning värv ja lakk veel otsa. Ehk nende detailidega siis kõik, rohkem nendega vaeva pole. Homme üritaks hakata tiibadega tegelema, kusjuures tööd seal kõvasti

Loodaks Detailidega nii kaugele jõuda, et saaks nad kere külge keerata ja siis keretöödega väljast poolt alustada.
täna leidsin ka lahenduse esimestele piduritele, igatahes mitte üksgi teise vw grupi auto laager ei sobi põrra esimese käändmiku võlli otsa. Peale pikka arutelu leidsin lahenduseks et lõikame võllid käändmiku otsast maha ja asendan originaal võlli Golf 3 omaga, Suppordi kinnituse lasen keevitada käänmiku külge, hetkel veel lahtine mis margi suppordeid kasutada, hirm nende vw käsipidurite vastu :S tuli ka veel mõte ehitada ümber hüdrauliseks käsipiduriks, nagu kiir kursust kuulates ei pidavatki nii raske olema...eks seda vaatab, sinna kõva aeg veel, esmalt kere kokku...
pildid lähipäevil