peale tagumise klaasi on tal ju kõik ülejäänud "sirged" (esiaken on teava kumerusega), selliste uute lõikamine pole ju teab mis suur kunstdexter kirjutas:ainuüksi juba klaaside pärast...aga never say never

Moderaator: ingmar
IMO oleks mõistlik krundi peale ka kattevärv panna - see oleks siis selles kirjelduses üks kiht, mis ei laseks niiskust üldse läbi (krunt on ju siiski "poorne"). Pole otsest krunt vs värv katset teinud (ilmselt väga suur küll erinevus ei tule), aga mõned aastad tagasi sai roostetava plekiga sektsioonide kaupa erinevalt puhastades/kattes selline väike korrosioonikindluskatse tehtud:dexter kirjutas:plaanis happe krunt, krunt, kivikaitse ja siis korralik kiht põhja maastikut.
just, seepärast ongi hea kui info omast käest võttajeff01 kirjutas:Vaid loe ja imesta kui palju know-how-d meil siin leidub (Välismaa foorumitest sellise info välja kammimine võtab ilmselt tunde)