O: Bussi mootoripatju

äritegevus meie armsate liikurite ümber

Moderaator: ingmar

Vasta
jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

O: Bussi mootoripatju

Postitus Postitas jossu »

Mul bussile tarvis mootoripatju, kõige tagumise tala omi. Mootoriks 1,6 kui neil suuremaga mingit vahet peaks olema.
Style-l selgus, et tellida neid enam võimalik pole.
Ehk keegi teab kust saab või vedeleb norm korras?
eivalj
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 35
Liitunud: E Sept 29, 2008 12:10 pm
Asukoht: Viljandi

küsi forsist

Postitus Postitas eivalj »

Vaatasin sellisest kohast nagu forss sealne Tallinna ladu näitas neid suisa kohal olevat ja hinnad olid ka lambikad olid nii keskmised kui külgmised.
Style
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 1171
Liitunud: R Mär 26, 2004 6:54 pm
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas Style »

Keskmised/külgmised on vist ikka T3 valdkond. T2-l on kaks patja, mida Forss (hetkel) ei paku.
eivalj
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 35
Liitunud: E Sept 29, 2008 12:10 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas eivalj »

Mai tea, aga kataloog ütleb t2 tootekoodid on 070199231 ja 070199231a
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

type1 ja type4 mootoritel on eri arv patju
Style
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 1171
Liitunud: R Mär 26, 2004 6:54 pm
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas Style »

eivalj kirjutas:Mai tea, aga kataloog ütleb t2 tootekoodid on 070199231 ja 070199231a
Typ(e)2, mitte T2...

Typ2 T3 (79-) padjad:
Pilt
Pilt

Typ2 T2 (68-79) padjad:
Pilt
jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

Postitus Postitas jossu »

mul arvatavasti ülde miskit isearetatud sinna. lähemal uurimisel avastasin, et tala hoopis teistsugune ja ka padjad hoopis teised. lähiajal katsun pilte teha endaomast
eivalj
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 35
Liitunud: E Sept 29, 2008 12:10 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas eivalj »

ütleme nii, et sul jutt jumala õige. Vabandan spämmi pärast, aga kui mingi isearetus on, siis on vaja isearetisega jätkata, jumal teab äkki on mingid nõuka puksid pandud. Vanasti kui polnd juppe saada, siis aretati mingid enam-vähem sobivad kopika puksid külge ja töö käis edasi.
Kasutaja avatar
Mart
"know-how"
"know-how"
Postitusi: 334
Liitunud: E Dets 08, 2003 12:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mart »

Igaüks räägib ise asjast ja ükski neist pole õige.
1,6 Type1 mootoriga '72-'79 bussil on mootori patjade süsteem hoopis teine, kui 2,0 Type4 mootoriga samade aastakäikude isenditel.
Ehk siis tala on mootori küljes jäigalt ning padjad on tala otste ja raami (mitte tala ja mootori) vahel.
Kuidas nende saadavusega on, seda ei tea, aga 1,6 mootoriga doonoreid ehk veel leidub.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

aah, leidsin, lõpeks. teadsin, et on kataloog, kus neid näinud olen

http://www.hoffmann-speedster.com/usbus ... otkomp.asp

ja keri umbes keskele või otsi sõna RUBBER MOUNT FOR ENGINE SUPPORT
jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

Postitus Postitas jossu »

vot mul on too viimane nendest kolmest, koodiga 090 0790
Vasta