Tere taas foorumlased!
On vägagi põhjust see teema uuesti üles kaevata ning jätkata sellest kohast, kust pooleli jäin.
Kõigepealt vabandused Ingmari ning teiste kaasaelajate ees. Vahepeal on olnud vägagi kiired ajad. Kuid sellest hoolimata on peas keerelnud mõningad mõtted. Nimelt sain mõni aeg tagasi aru, et selle kerega, mida te blogist (mida ma kaa uuendanud ei ole pikka aega) näha võite, tuleb väga palju võimelda. Aeg on oma töö teinud. Ning samuti tuleks igasuguste juppide probleemid. Seega sai otsustatud, et on tarvis doonorit.
Oma otsingutega jõudsin välja sellise isendini:
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.p ... 689#p11300
Siinkohal tahan erilist tänu avaldada Atsile. Tegemist pole mitte ainult ääretult toreda ja väga abivalmi inimesega, vaid ka supperlaheda vestluskaaslase ning inimesega, kellelt on palju õppida. Ats on suur inimene!

Atsile infoks, et võtmest käivituse probleem oli süüteluku põhjaklemmides. Niivõrd palju kulunud. Jootsin sinna natuke peale ning nüüd on võtmepill.
Ühesõnaga on nüüd olukord selline, et ilmselt minu eelmine põrnikas saab doonoriks. Alumine ots on minu omal korralikult tehtud ning rohelise saab tõsta korraliku aluse peale.
Kuna Atsi roheline on vägagi iseliikuv, siis on plaanis natuke nautida veel suve ning alles talvel hakata tuunima. Praegu teen ära hädavajaliku. Näiteks juhtus Tallinnast Jõgevale sõites Koeru kandis, et umbes 90km/h juures, et viskas neljanda käigu välja ning pärast seda ei püsigi neljas enam sees. Püsib siis, kui käega käigukangi õrnalt toetada. Ilma toetuseta, kui on vedu taga, lendab uuesti käik välja. Kas probleemi peab otsima käigukastist?
Uurisin välja, et oktoobri alguses on veel üks üritus, siis aegsasti plaanin kohal olla.
Huvilistele veel mõned pildid juba minu õue pealt: