cali põrnikas
Moderaator: ingmar
Mulle paistavad need asjad niimoodi:
esiklaas ja küljeklaasid on 08/57-07/64 mudeli omad
ovaalne tagaklaas on 3/53 -7/57 mudelilt.
Kas paistavad õigesti või panin ma asjatundjate arvates puusse?
Anyways lahe aparaat on - tänavalegaalseks/sõidukorda, madalaks ning miski edev velg (kui neid kuskilt kätte ei saa, siis orig. velg kroomkilbiga on kah igati OK) ja saab väga vinge
esiklaas ja küljeklaasid on 08/57-07/64 mudeli omad
ovaalne tagaklaas on 3/53 -7/57 mudelilt.
Kas paistavad õigesti või panin ma asjatundjate arvates puusse?
Anyways lahe aparaat on - tänavalegaalseks/sõidukorda, madalaks ning miski edev velg (kui neid kuskilt kätte ei saa, siis orig. velg kroomkilbiga on kah igati OK) ja saab väga vinge
Teet kirjutas:Peeter, ma ei pea silmas tagaklaasi. Minu küsimus on pigem: "kas on chopitud või mitte?"kaks pilti on enam väärt kui kakstuhat sõna:Teet kirjutas:Viiekümnendatel (ja kuuekümnendate alul?) oli klaasiosa natu teine kui viimase ca 5a kurvasilmseltel. Klaasi kõrgus oli väiksem ning Sul näikse see just nii olevat.
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/DSC00153.JPG.html
http://www.beetle.ee/foorum/files/tommprr_201.jpg
aga mis siin ikka oletada - kaks korda olen kerenumbrit küsinud ja rohkem ei küsi
tyyppikoodi :5267013207
valmistannumero 1112735092
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
ahoi,
masina kallal on tõesti kurja vaeva nähtud. Nagu aru saab, siis stangesid ta ei saa.
kui läheb heleda värvi alla, oleks ehk parem olnud valget krunti kasutada? Pahtli ja metalli vahele pane ikka alati krunt! Kas pahteldad ise? Saad kumerustega usutavalt hakkama?
jääb silma, et "vöör" on kah vana kooli moodi - tankimisel tuleb "kapott avada". Lahe
kuidas dokumentidega on - on vist Soome passiga? Oled uurinud, kuidas meie registrisse saada? See võib nimelt tagasilööke anda
jõudu,
Teet (kes ootab juba, et seda masinat pärsi-elus näeks)
masina kallal on tõesti kurja vaeva nähtud. Nagu aru saab, siis stangesid ta ei saa.
kui läheb heleda värvi alla, oleks ehk parem olnud valget krunti kasutada? Pahtli ja metalli vahele pane ikka alati krunt! Kas pahteldad ise? Saad kumerustega usutavalt hakkama?
jääb silma, et "vöör" on kah vana kooli moodi - tankimisel tuleb "kapott avada". Lahe
kuidas dokumentidega on - on vist Soome passiga? Oled uurinud, kuidas meie registrisse saada? See võib nimelt tagasilööke anda
jõudu,
Teet (kes ootab juba, et seda masinat pärsi-elus näeks)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet kirjutas:ahoi,
masina kallal on tõesti kurja vaeva nähtud. Nagu aru saab, siis stangesid ta ei saa.
kui läheb heleda värvi alla, oleks ehk parem olnud valget krunti kasutada? Pahtli ja metalli vahele pane ikka alati krunt! Kas pahteldad ise? Saad kumerustega usutavalt hakkama?
jääb silma, et "vöör" on kah vana kooli moodi - tankimisel tuleb "kapott avada". Lahe
kuidas dokumentidega on - on vist Soome passiga? Oled uurinud, kuidas meie registrisse saada? See võib nimelt tagasilööke anda
jõudu,
Teet (kes ootab juba, et seda masinat pärsi-elus näeks)
ahoi, stangesid ta tõesti ei saa, on plaan panna kroomist 2 pulka pikkupidi, umb 15cm pikkust.. ..
krunti pole veel peale tulnudki õieti , terve auto läheb krundi alla:)
pahteldatakse ühes firmas - tehakse head tööd
Dokustaadid on soome omad jah
arvele saamist pole uurind, aga olen kindel, et saab hakkama
värv tuleb siis rohekas kollane met ..Itaalia auto värv, koodi ei mäleta hetkel!
natukene ja ongi valmis varsti
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
kui pahtlit otse metallile laotakse, siis kahjuks ei tehta roostekindluse osas head maalritööd. Viisaka restaureerimise puhul käib pahtli alla lausa mitu kihti: roostemuundur (mis kuivanuna maha lihvitakse), aktiivkrunt (ja/või epokrunt - maitseasi) ja täitekrunt (mis vajab ka pahtli eel karestamist). Eriti korraliku töö puhul lastakse veel kogu kere esmalt liivapritsiga haljaks - aga taoline töö on võrreldes puhta maalritöö+värvimisega suurusjärgu võrra kallim.cali kirjutas: krunti pole veel peale tulnudki õieti , terve auto läheb krundi alla:)
pahteldatakse ühes firmas - tehakse head tööd
registrisse saamise osas ei jaga ma asju tiba näinuna/kuulnuna Su optimismi: uuri asju ikka varakult! "Kere vahetamine" pole ikka õige tegevus ning ega neid "dokumentidega keresid, mille kere-osa vajab täielikku väljavahetamist" masinaid vast ka põrnikate osas iga päev pakuta - ning kui leiab, suurendab see kahtlemata ka eelarvet...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
eeiei - pole meil siin põhjas mingit liiva- või suruõhudefitsiitiingmar kirjutas:teet, mida sa ajad? liivaprits värvimisest suurusjärgu võrra suurem?
suurusjärgu kallim on töö, kui see algab kere liivapritsimisest - ehk siis töö, mis on kapitaalsem ja likvideerib ka esmapilgul nähtamatuks jäävad eelnevad "nikerdamised". Kere haljakslaskmine on pisemal autol paar-kolm kilokrooni ning see on tõesti igasuguse kvaliteedi ja hinnaklassiga maalritööst (kümnetes) kordades pisem
Teet,
kah põrnikale ise maalritöid tegema ei hakka - erinevalt senitehtutest on põrril siiski liiga palju kumerusi
edit: muide põhjapool tehti mul jaanuaris 1,1keek eest kogu sellel pildil leiduv (osalt hangunud õliga koos olev, osalt korralike roostepesadega) metall väga korralikult (aga hellalt) puhtaks:
http://teet.luarvik.org/d/632-2/DSC00424.JPG
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet kirjutas:kui pahtlit otse metallile laotakse, siis kahjuks ei tehta roostekindluse osas head maalritööd. Viisaka restaureerimise puhul käib pahtli alla lausa mitu kihti: roostemuundur (mis kuivanuna maha lihvitakse), aktiivkrunt (ja/või epokrunt - maitseasi) ja täitekrunt (mis vajab ka pahtli eel karestamist). Eriti korraliku töö puhul lastakse veel kogu kere esmalt liivapritsiga haljaks - aga taoline töö on võrreldes puhta maalritöö+värvimisega suurusjärgu võrra kallim.cali kirjutas: krunti pole veel peale tulnudki õieti , terve auto läheb krundi alla:)
pahteldatakse ühes firmas - tehakse head tööd
registrisse saamise osas ei jaga ma asju tiba näinuna/kuulnuna Su optimismi: uuri asju ikka varakult! "Kere vahetamine" pole ikka õige tegevus ning ega neid "dokumentidega keresid, mille kere-osa vajab täielikku väljavahetamist" masinaid vast ka põrnikate osas iga päev pakuta - ning kui leiab, suurendab see kahtlemata ka eelarvet...
kerele enne pahtli panekut pandi just rooste muundurit (roheline mingisugune)
kere tööd +värv+värvimine ,lakkimine , poleerimine läheb mulmaksma 20 kilo raha
kere vahetamine hmm ma vaatasin plekid ei ole keevitatud külge kusjuures on oldikohad kinni pahteldatud ja silikoon vahele pandud ...
arvele saamisega pole probleemi ma usun ,kuna tuleb mängu tutvus...
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !