Idee sellise masina ostmiseks oli juba varem... aga kui Ingmar endale rohelise topelt-kabiini soetas, siis oli see piisav tõestus, et selliseid aparaate ka eestimaalt osta võimalik on...
Toodetud 1978, aga 1979 aasta mudel. Kaks karburaatorit ja automaatkäigukast. 9 inimest võib sisse istuda.
Algne olukord: veermik ja mootor suht eluvõimelised, kere aga roosteaukudega. Nii saigi 2004 suvel ette võetud ilukuur ehk keretööd, mis erinevatel veidratel põhjustel kestsid novembrini. Nüüd on buss värvitud ning ootab kokku panemist. Seega nüüd 2005. aasta alguses veedan vähegi vabad nädalavahetused garaazis... sest peale kokku panemise on ka muud sekendamist.
Allpool siis ka mõned pildid... peaks ka ilusa värviga paar pilti tegema...
Ja lootus on suveks ta liikuma saada
