alalisvoolugeneraatorite ergutus?
Moderaator: ingmar
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
alalisvoolugeneraatorite ergutus?
ahoi,
generaatorisse määrdeaine ajamise käigus suutsin ergutuse massi ajada - ning ei ergutanud enam. Põhjuseks mingi vene päritolu skeemiga karbi mittetöötamine. Kuna ergutuseks kõlbab ju ka süüteluku pluss, siis ehk oskab keegi seletada, miks see karp vahepeal vajalik oli? Ilmselt on ta just masina tarbeks mõeldud, kuna on tööstuslik, 14V jaoks ning sisend on "15" (autoelektris süüteluku pluss), korpuse kaudu võtab ta "31" (ehk autoelektri mass). Välja andis ta kirja järgi sellist asja nagu "67".
terv,
Teet
generaatorisse määrdeaine ajamise käigus suutsin ergutuse massi ajada - ning ei ergutanud enam. Põhjuseks mingi vene päritolu skeemiga karbi mittetöötamine. Kuna ergutuseks kõlbab ju ka süüteluku pluss, siis ehk oskab keegi seletada, miks see karp vahepeal vajalik oli? Ilmselt on ta just masina tarbeks mõeldud, kuna on tööstuslik, 14V jaoks ning sisend on "15" (autoelektris süüteluku pluss), korpuse kaudu võtab ta "31" (ehk autoelektri mass). Välja andis ta kirja järgi sellist asja nagu "67".
terv,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
jah - pildil süütepooli kõrval olev kollakas "võõrkeha": http://www.beetle.ee/foorum/files/3_moto_113.jpgMart kirjutas:Kas seal on siis veel mingi karp lisaks pingeregulaatorile?
või õieti pingeregulaatorit kui sellist ma ei leidnudki - harjade kinnituse küljes teda ju pole. Praegune teooria: generaatori väljundit tüüritakse ergutusega (?). Nimelt eile pärast "junni" eemaldamist sõitma hakates tungis salongi kahtlaselt akugaaside sarnane lõhn. Kahjuks ma laadimist mõõta ei jõudnudki - aga kardan, et see on päris mehine...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kusjuures pinge reguleerimine minuteada käibki ergutuse kaudu.
Originaalis asub põrnikal reglaator tagaistme all, aga sellel masinal on süsteem ju nagunii ringi tehtud ning 6V alalisvoolugeneka asemel on 12V vaheluvvoolu oma. Sisseehitatud regulaatoriga (tabletiga) genekad ilmusid hiljem ja põrnikatele need vist ei jõudnudki.
Originaalis asub põrnikal reglaator tagaistme all, aga sellel masinal on süsteem ju nagunii ringi tehtud ning 6V alalisvoolugeneka asemel on 12V vaheluvvoolu oma. Sisseehitatud regulaatoriga (tabletiga) genekad ilmusid hiljem ja põrnikatele need vist ei jõudnudki.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
just - see junn ei ole jah generaatori "tugevvooluahelas". Pigem on ta tõesti ergutus, juhtahel vms.Mart kirjutas:Kusjuures pinge reguleerimine minuteada käibki ergutuse kaudu.
Lada pingeregulaatori-jutt mulle meeldib
üritan siis täna aega leida ning asi näpus Volga poes ära käia. Annan teilegi teada, mis see junn teeb ning kuidas ta generaatori väljundpinget tüürib
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
omik,
Volga pood lahendas probleemi minimaalse kuluga: 5minutit ja 85eek. Laadimine langes kõrgematel pööretel tubli 3V (mõõtsin huvipärast: "ergutuskarbi" eemaldamine ning juhtmete otsepanek tõstis laadimise 17V-ni...) ning aku on eluga rahul.
tänan zhiguli poole näpuga näitamise eest - justament nendel masinatel taoline karp peal käibki
manusena kaasas pildike minu uuest tjuuninguvidinast - LEDid küljes ja puha
Teet,
täna õnnelikult põrriga tööl
Volga pood lahendas probleemi minimaalse kuluga: 5minutit ja 85eek. Laadimine langes kõrgematel pööretel tubli 3V (mõõtsin huvipärast: "ergutuskarbi" eemaldamine ning juhtmete otsepanek tõstis laadimise 17V-ni...) ning aku on eluga rahul.
tänan zhiguli poole näpuga näitamise eest - justament nendel masinatel taoline karp peal käibki
manusena kaasas pildike minu uuest tjuuninguvidinast - LEDid küljes ja puha
Teet,
täna õnnelikult põrriga tööl
- Manused
-
- DSC00089.JPG (44.85 KiB) Vaadatud 15517 korda
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Nii küsimus, kuidas selline regulaator töötab?
Kuna mul on 4 klemmiga generaator D+, DF ja viimane vist D,
Lisaks eraldi veel mingi klemm.
Kuna mul on 4 klemmiga generaator D+, DF ja viimane vist D,
Lisaks eraldi veel mingi klemm.
Viimati muutis Dizze, K Juul 04, 2007 11:22 am, muudetud 1 kord kokku.
Ao
Regulaatori otsad:Dizze kirjutas:Nii küsimus, kuidas selline legulaator töötab?
Kuna mul on 4 klemmiga generaaturo d+, DF ja viimane vist D,
Ja siis see pinge juhe, paks.
Probleem on siis selline, et ei lae korralikult ja viga on laadimis relees.
Sellel pingeregulaatoril on all kaks klemmi. Kas keegi seletaks mis sinna otsa tuleb ja seda ka milleks on need kolm klemmi.
D+ - +12V
DF - geneka DF
B+/51 - +12V
61 - laadimis tulele
Sedasi on vähemalt raamatus kirjas...