Kas ja kes on tulemas Uunikute Talverallile?
"Eelregamine" juba käib, kõiksugu muud klubid lubavad aktiivset osavõttu, kas Põrnikalised tõesti ei ole asjast huvitatud?
Mina igatahes püüan põrrale talve ka näidata...
Viimati muutis Indrek, T Veebr 23, 2010 10:55 pm, muudetud 1 kord kokku.
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kas äkki peaksin klubi poolt mingi auhinna välja panema? A`la parimale õhkjahutusega autole...
Võitma ju nagunii ei lähe ja "muhumeestele" võiks ju midagi välja mõelda?
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Sa korra ju põrriga käinud - kas oli väga ekstreemne? Pärin huvi pärast - oma põrri ma talvel siiski sõitma ei aja: parem/kindlam nii endale kui masinale. Kui ise lähed ning enam-vähem eksisteerivat mustrit evivat M+S rehvijooksu 5*205 velgedel (valged ) vajad, anna teada - võin laenata. Riiulist võtmise vaev. Eks rehv ole kindlasti vana-kõva, aga rahulikuma ralli puhul ajab asja ära. Pakun lihtsalt, kuna ei tea, kas Sul ikka mingid "pastlad" on...
aga õhuga jahutatava(te)le masina(te)le võiks auhinnad küll välja mõelda. Ehitada näiteks vanadest VW kaantest mingid karikad vms. Ühe kaane (või muud kasutuskõlbmatut "rämpsu") võin omalt poolt välja pakkuda ning tema "karikakstuunimisse" ka mõned tunnid oma aega panna
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Aega veel küll!
Üks on kindel, plaanitud VEMS süsteemiga mootorit ei saa peale, kuna sisselaske kokku keevitamisega on mingid jamad.
Seega tuleb nuputada mingi tavamootor, mis vähemalt 300 kilti vastu peaks. Kahju, oleks ägedat sõud saan`d teha...
Täna õhtul lähen siis ettevalmistusi tegema
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Indrek kirjutas:
Täna õhtul lähen siis ettevalmistusi tegema
Käidud!
Kronoloogia siis järgmine:
17.30 saabumine garaazi
18.00 alustasime tööd ühe tugeva õlilekkega mootori kallal
19.00 õlileke kõrvaldatud
20.00 mootor omal kohal
21.00 mootor käib kuidagi
22.00 lahkusime juba koristatud garaazist...
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Väike kokkuvõte:
Hommik algas ilusti, uni läks ära pool tundi enne kella, auto käivtus iseseisvalt ja meeleolu oli ülev.
LK1-e esimeses osas oli mingi vägev muhk või lohk, igatahes käis pauk ja miskit hakkas kuhugi vastu käima. Sealt edasi oli meil meeletu õlikulu ja mootor kuumenes ka kahtlaselt. Kihutasime vaatamata meeletule mürale mootoriruumist ikka edasi kuni lõunapausi ajal avastasime lõpuks vea. Nimelt olid kõik neli geneka jala polti end välja kruvinud. Neist kolm olid veel omas pesas aga tagasi keerates ilmnes kurb tõsisi, et kõgil oli ploki poolne keere puudu. Järgnev otsus oli üks raskemaid, mis ma olen siiani teinud: kasi kihutada edasi ja arvatavasti lõpetada tropi otsas või longata koju lootes, et peab tallinani vastu. Et oma varasemas elus olen paar korda talvel ja pimedas tropi otsas olnud siis otsustasin valges koju longata. Juba kodus olles vaatasin kella ja mõtlesin, et näed, teised sõidavad präegu elliminaatorit ja varsti hakkab pidu....
Paar suurt pilti: stardi ootel enne LK-e ja suurt pauku isegi süütepool on õline
Võitis sport!
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Meilgi õnnestus eluga Elvasse tagasi saada! Auto kannatas vapralt kõik katsed ja muud jamad välja.Päeva esimene pool kulges päris normaalselt,aga peale seda kui Mardi käest laenatud arvuti lõpetas igasugu suhtlemise ,algasid eksirännakud tundmatutel metsaradadel!
Tänu mosseliiga meestele kes ulatasid oma (100km tunnis )abikäe pääsesime karulaande jäämisest! Päeva lõpuks olime suht läbi et koju sõita. "Elvamees" Tallinnas andis ulualust! Tänud talle! Igatahes pühapäeva ennelõunat olime kodus.
Samuti oma rohelisega osalenud ning Aivariga vastamisi üksteisest mööda ajanud. Kahjuks tuli just järjekordselt kaardilugemiseks peatunud mossemeestest ja põrrast mööda sõites veovõlli ots lihtsalt lahti. Sidurit remontinud lukkseppade praak marvan.
Paar lumist stiilinäidet (tänud Wax-ile, loodan et ei pahanda):
Lubi palus piltnikele lehvitada:
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Teet kirjutas:Sa korra ju põrriga käinud - kas oli väga ekstreemne? Pärin huvi pärast - oma põrri ma talvel siiski sõitma ei aja: parem/kindlam nii endale kui masinale. .......
aga õhuga jahutatava(te)le masina(te)le võiks auhinnad küll välja mõelda. Ehitada näiteks vanadest VW kaantest mingid karikad vms. Ühe kaane (või muud kasutuskõlbmatut "rämpsu") võin omalt poolt välja pakkuda ning tema "karikakstuunimisse" ka mõned tunnid oma aega panna
Niisiis Teet, meest sõnast? Ajad juba mitmendat korda oma põrri välja?
Aga mis auhindadesse puutub siis on see idee siiani teostamata!!!
P.S. vaatasin neid pilte sealt vene saidilt..... on ikka mõnus lumes hullata
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"