2.0 bussimootor ja soojenemisega kaob jõud ära. Milles võib probleem olla? Endal on silme ees mustad stsenaariumid: soojenemisega poovad saaled kinni=mootori kapp. Ehk on odavamat selgitust?
lahja segu? Paistab välja valgete küünalde pealt. Loodan, et ma küünalde osas õigust räägin - sama asi ka varase süütega, on-ju-ikka-nii?
mõlemal juhul läheb moto kole kuumaks...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
võibolla aitab käsitsi ringi ajamine? st ajad külmana ringi, saad aimu, kui raskelt käib ja lased mootori soojaks (jõu kadumise kohani) ja ajad siis uuesti käsitisi ringi. kui siis on ikka tuntavalt raskem siis ei oska küll muud pakkuda kui et poob kinni. iseasi siis miks poob... või sain ma valesti aru ja et kuumenemisest kinnipoomine on raudselt kindel - lihtsalt pole selge, miks asi üle kuumeneb?
kui mootoril on külmalt piisavalt jõudu ja kuumalt pole siis kulle järgi kas jahutamine toimub? kas on tegemist hüdrotõukuritega isendiga või ei?kui ei, siis on klapivahe ästi väikene