Golfi mootori panemiseks on vaja uus hooratas ja vaherõngas,mis maksavad umbes 8000.-EEk.Kahe-liitrise bussi mootori paigaldamiseks pead kere tagaotsa pikendama.
ei maksa arvata, et Sa esimene sellise idee peale tulnu oled. Kodutöö võiks ikka google abiga ise ära teha. Isegi ilma ühegi golfi moto tähist teadmatagi saab midagi (tõsi, enamus on new beetle teemad): http://www.google.com/search?hl=et&q=be ... G=Otsi&lr=
ka pole käesolevas teemas sõnakestki mootori kohta - golfidele on kolme aastakümne jooksul pandud väga palju erinevat kütust tarbivaid ning erineva silindriarvuga motosid. Õhuga ei jahutata ühtki. IMHO on selline küsimusepüstitus nagu antud teema kahjuks väga "tahaks oma 1.3 kadetile turbot panna"-teemasse. Pole ma veel näinud, et mõni neist realiseerimiseni jõuaks. Aga loodame, et käesolev juhus on meeldiv erand...
jõudu,
teet
edit: tegelikult võin ma teha pakkumise: 100000eek. Mina teen (tööks võõra auto kallal pole aega, aga nimetagem mind siis "peatöövõtjaks"). Pakkumine ei sisalda ARK-s õige mootori registreerimist ega tehnikat. Kui täpsed nõudmised on paigas, võib numbrit (allapoole) korrigeerida.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
parima ülevaate, kuidas vesimootor (ja just eriti golfi mootor) põrnikasse paigutada, saad ilmselt eestis herr Kreitsbergilt. ta seda tööd on teinud ja ilmselt oskab adekvaatselt valgustada, mis kuidas ja kui palju.
ingmar kirjutas:parima ülevaate, kuidas vesimootor (ja just eriti golfi mootor) põrnikasse paigutada, saad ilmselt eestis herr Kreitsbergilt. ta seda tööd on teinud ja ilmselt oskab adekvaatselt valgustada, mis kuidas ja kui palju.
ma "paukusin" ilmselt liiast - vabandan. Eeldasin, et Eestis on sellekohane kogemus olematu, et alustama peaks nn nullist ehk siis sõber guuugliga ning suurem töö oleks just info kogumine (alates nii elementaarsest asjast, et kas moto käib ikka õigetpidi, kui ta tagurpidi peale panna jne).
siiski on tegevuse praktiline väärtus olematu. Samas jah - kes meist ikka praktilistel kaalutlustel põrriga liigub...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Eerol on Golfi mootoriga põrra, Tarmo Rosenberg ja Peep Kreitsberg on sarnaste aretistega ringrada sõitnud - nii et know-how on olemas. Iseasi, kes neist teadjatest viitsib jändama hakata. Ilma vaheplaadita ja sidurit-hooratast modifitseerimata ei pääse. Vaheplaate olen ka kataloogides näinud, aga hooratast tuli vist ka kuskilt treida ja seda tuleb ikka kohapeal (Kavor?) teha. Üks võimalus on ka T3 busside vesibokser, mis läheb otse põrnika kasti otsa ja mahub ka kapoti alla ära, aga sellel mootoril on ka omad kiiksud.
36kw -> 75kw muudatuseks ei pea kohe ju mootorit mingi muu aretise vastu vahetama. on ka võimalik stock 1.6 "järgi aidata" aftermarket juppe on saada - suuremad kolvid-silindrid, teine nukk, teine sisse- ja väljalase jne. niipalju kui mina tudeerinud olen, pole nii väikesel muudatusel isegi vänta vaja ära vahetada
hinna kohta... see oleneb kuidas jupid saad ja mis täpsemalt tahad mootorist saada (sellest oleneb, mis sinna sisse on vaja panna). aga kui sisuliselt uus mootor ehitada siis mina väga alla mingi 20-25k küll ei planeeriks.
Vaja siis:
1.Vahetükk soovitavalt AL, et oleks kergem
2.Põrra hoorattale keevitada Golfi h.ratta südamik ja tasakaalustada
3.Lisatoed mootori kinnituseks
4.Tagaluuk ümberehitada
5 Tagapaneel ümberehitada
6.Radikas, paisupaak paigaldada
7.Torustik vedada
8.El.juhtmestik ümberehitada
9.Tuunida starter võimsamaks
10.Uued kellad armatuuri
11.Salongi soojendus paigaldada
12. Mootoriruumi tagasein nihutada
13. Jne. midagi oli nagu veel - ei meenu
14. Raha ära anda
Lugupidamisega
Tarmo Rosenberg