Su varahommikune oletus oli ilmselt õige - pärast süütepooli vahetust kruvis masin küll vapralt starterit, aga tühja aku (isegi kaks akut said tühjaks ning kolmas ei tahtnud kolmandalt masinalt pimedas maha tulla) tõttu ei jätkunud energiat sädeme moodustamiseks.Indrek kirjutas:Nuh, kas said masendusest üle ja mootori jälle tuksuma?
Mis viga oli siis?
pärast tugevalt rahustavat "päevaund" lappisin öösel läbi küpsetatud akulaadija (polaarsus läks kiiruga tiba valesti) ära, laadisin aku täis ning ca 8 aegu õhtul oli töötav masin olemas. Oleks su telefon sees olnud, oleksin ehk isegi Kesk-Eesti poole liikunud
samas võis mu jama olla ka sellest (tänini eksisteerivast) murest tingitud:
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?t=858
...niiet mu põrr pole tänini täiesti "kindel paugupill". Enne talvekorterisse panekut loodan aga vea üles leida.
Mardi lohutav märkus "aga said vähemalt motot uurida" on kusjuures väga lohutav. See bokser on küll tüütu näppida, aga mainstream R4-de kõrval on ta ikka üks paganama huvitav riistapuu. Kiiruga ma tema hingeellu väga süüvida ei jõudnud - aga mis halvasti, see uuesti
muide, leidsin hooratta juurest mingi anduri, millel juhe taga (pigem leidsin juhtme, mitte anduri). Mu moto on küll kerest tiba uuem - aga kas tõesti olid uuematel põrnikatel juba "trossita spidomeetrid"? Mingit muud otstarvet sel anduril ju olla ei saa... Pilti kah: http://teet.luarvik.org/v/volksutykid/dscf4176.jpg.html
kes sealt albumist muid pilte peaks vaatama - siis summuti keevitamise (pidin sellegi ringi tegema, kuna "uue" torud olid ca 2cm suurema vahega) s*ttumine pole mitte mehe süü vaid aparaadi võimsus oli kusagile ära kadunud ning elektrood oli jälle liig võimas. Jõudsin keevitades+kirudes järeldusele, et jõuluvanaga ootavad ees tõsised läbirääkimised ühe tõsise uue tööriista hankimiseks...