buss ise pärineb môni km eemalt. olin korduvalt tema asukohast mööda sôitnud, aga lehes puud ja pôôsad varjasid teda. see kevad sattusin sinna ajal, kui need rajakad veel raagus olid. ja minu vw-haigusest arenenud silm võttis ta koheselt sihikule. olla teine erinevatel andmetel seisnud 92 aastast ja tänu sellele VäGA maasse vajunud, pôhjatalast maani oli loetud cm.
aga leidsin omaniku üles ja nüüd on mul tööd veelgi rohkem

kere: ees esiklaasi all on suur auk ja nagu ikka - eessõitjate jalaalused on läbi. parempoolne karp ja 2 suuremat risttala otsa tahavad kôpitsemist. vasak pool - pole mina veel nii ilusat näinud. peal olnud mastiks koorub ja selle all on ilus, korralik, puhas originaalroheline

sisu: elektroluksi külmik, propaani balloon, pliit, kraanikaus, kapid. kõik, mis olema peab. isegi istmekatted on originaal-ruudulised, põrandat katavad õiged vaibad. katus on tõstetav ainult keskosast, tõstetava osa sees on ka katuseluuk (mehhanism näeb välja vägagi manufaktuurne, äkkiste isegi tehase tegu). kusjuures see katuseluuk on iseäranis kasulik - kui tõstetav osa üleval ja ka katuseluuk lahti on, mahun minagi püsti seisma

tagaosa kohal kôrgub originaal siltidega katuseraam (jah, puitosa tahab nüüd vist vahetamist).
vot selline juhtum siis... et mul ikka jummala eest igav ei hakkaks

[30.10.06 - püüdsin oma vigast eesti keelt nati parandada. noh teate ise, värin ja rõõm sees, ei tule õiged sõnad ja käänded meelde]