ajaloo koha pealt - seisnud siseruumides alates aastast 83, sellest tingituna ka vägagi hea kere seisund. kerel vajavad tegemist vaid karbid ja alumine ring (osa karpe juba tegelikult eelmise omaniku poolt ära tehtud, ülejäänud materjal on kaasas). sain kätte '73 välja antud auto passi + ~10 ostu-müügilepingut, millele viimasele on ka minu nimi kantud. ARKis arvel veel pole, kuna reedel (08.09.06 siis) oli Tartus ARKis liialt pikk järjekord ja me (mina ja Aivar) ei viitsinud oodata. ega kiiret ka pole.
peal on tal H koodiga 6V mootor, aku ja süütusepool on 12V. seega väga kindlalt ei oskagi öelda, kas peal on 1300 või 1500 mootor. teine sama koodiga mootori alumine osa (koos jahutusplekkidega) on salongis. samas on preagu peal olev mootor võtmest käima minev ja masin sõitis ise treilale ja mahagi. lisaks on olemas kummimatid ja seinte katted. laes on 1 väiksem lõige, muidu on on lagi korras ja ilus. masin on seest ja väljast originaal sinine värv. kahjuks peab tõdema, et küljeaknad on ise sisse lõigatud


lõpetuseks pean mainima, et masin peab kevadel liikuma. muidu võetakse ta mul käest ära, lõigatakse habe ära ja lüüakse ujumismüts naelaga pähe


toomisprotsess pildijadana - http://www.dooker.eu/gallery/main.php?g2_itemId=6836
ja 2 videot sellest, kuidas buss maha sõidab ja kuidas Aivar kõrval tänitab

