tegelikult otsest probleemi polnudki, lihtsalt aega kulus parajalt ning riigiasutusele omaselt jooksutati mind selle asemel, et ise näppu telefoninuppudel liigutada. Kole tahtmine oli ausa maksumaksjana sellise teguviisi sobimatust "valgete inimeste maale" ka ära märkida, aga otsustasin siiski madalat profiili hoida... Hea, et masinat oli "ekspert" eelnevalt kaemas käinud ning treiler ei pidanud kogu see aeg seisma ning ootama - ka kerenumbri kontrollimise järjekord oli nii pikk, et see paar koidulat, mis väljakutsele kulus, sai oma aja ning treileri maksumuse näol mitmekordselt tagasi teenitud.Style kirjutas:Teet, lugesin siin automoto-st, et oli ka mingeid probleeme su põrra ARKis taastamisega. Kas räägiksid ehk täpsemalt, mis oli ja mida tegid? Võib ka privas. On silmajoonel ka mõningaid VW-si, mis on registrist ära kadunud, kuidlausa nõuavad sinna tagasiviimist!
minu viimane kogemus siis:
põrr oli segastel asjaoludel arvele võetud mehe poolt, kelle juurde ta omal ajal oli "ravile" saadetud. Seda seetõttu, et omanik oma rahapatakat õigel ajal masina vastu vahetama ei tulnud. Hiljem sai küll raha õigesse kohta ning masin omaniku kätte, kuid siis jäi see toiming registris kajastamata. Kui passijärgne omanik (tegelikult mitte ei omanik ega valdaja) automaksu ning parkimistrahve maksma pidi, võeti masin arvelt maha. Ilma registris taastamise õiguseta - aga seletuskirjale pandi mõistlik jutt (et masin müüdud, aga uus omanik pole end ARKi ilmutanud asja registreerimiseks).
minu masina puhul oli pidepunktiks just kirjas olev seletuskiri, mis oli registrist kustutamise aluseks. Inspektor muheles kah ning ütles, et kui seal oleks räägitud auto põlemisest või "kolmapäeval tuli lammutamisisu pääle ning tegin auto pulkadeks, pulgad viskasin nelja ilmakaarde"-juttu, siis võiks suu legaliseerimisest puhtaks pühkida.
vot siuke lugu siis. Lisaks oskan praktikale tuginedes pajatada, kuidas teha ARKs 44kW kadettE-st 110kW kadettE-d ning 110kW kadettE-st 55kW kadettE-d. Aga sellest räägin vast juhul, kui keegi huvi ilmutab. Lisaks on mul kole tahtmine oma '66 põrr ka passis õigeks saada (seal hetkel "lapitud" kerenumbrist tulenevalt '74) - aga sellest oskan rääkida mõne nädala pärast, mil olen leidnud aega asjaga tegeleda. Usun, et numbri saab ikka õigeks, aga kas seejärel ka kodumaa piiri masinaga ületada tohib, on iseküsimus...
hääd soovides,
teet