koostaks nimekiri puuduolevatest asjadest. Ehk auväärt klubilistel on midagi üle. Vahetuskaubaks kahjuks midagi pakkuda pole - niiet mõistan vaid rahakotiga vehkida ning häid sõnu pilduda. Masin ise pärineb aastast '66 ning puudu on:
- turvavööd - sobivad ilmselt ka "uuema mudeli" omad (?)
- üks "vanakooli"-velg (või miks mitte terve jooks...). Auguvalem peaks olema 5x205
- vana mudeli spidomeeter (suurim kiirusenumber peab olema 140)
- interjööri detaile - karpidele katted, tuemüüri-matt, porimatid jne jne
otseloomulikult soovin ka "kuluvaid" asju tehnikapoolt - vanade põrnikate veermikuosi ning 1.3 moto (12V) karburaatorit-jagajat jne. Neid siis vanakesele tagavaraks. Üks 1.3 või 1.5 moto oleks täitsa hää tagavaraks saada (suuremad vist ilma kerele haiget tegemata "pre-'67" masinasse ei lähe?).
Teet
O: põrnika turvavööd, (tagavara-)velg jms
Moderaator: ingmar
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
O: põrnika turvavööd, (tagavara-)velg jms
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: O: põrnika turvavööd, (tagavara-)velg jms
Bussi mootorid ei mahu, põrnika mootorid mahuvad ikka kõik, kuni 1,6-i välja. Ja neid 1,6-id saab suurenada silindrite ja vända arvelt pea 2 ja poole liitrini....Teet kirjutas: (suuremad vist ilma kerele haiget tegemata "pre-'67" masinasse ei lähe?).
Teet

-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"