Indrek, usust on asi kaugel. Kui näpitavate / meelel olevate masinate järgi "jüngriteks" liigitada, siis olen hetkel veel moskvitchi-usku, seejärel kadeti-usku (muidugi E-kadettidest ainult 110kW - ning mõtted tiirlevad 2..3 vedava ratta ning 150 tehasekilovati ümber) ning alles seejärel põrnika-usku
aga see pole oluline. Teemaks on meil ju põrnikas (mida varuosade tellimisel sildade osas '67a omaks loen - 1.2 kui täpsem olla; moto on ilmselt törts moodsam):
- töösilindrid sai eile tellitud, saabuvad järgmise nädala keskel
- klotse (4*trummel) ei saanud tellida. Vanad klotsid sai puhtaks nühitud ning läksid teised täna pidurimeistrisse katetevahetusse. Põrnikaklubi oli omal ajal nende kunde olnud, aga nüüd mees enam täpset kattepaksust ei mäletanud. Minu omad saavad 4.5mm - et kindla peale välja minna (ehk oskab keegi kommenteerida?)
- põgusa veermikuinspektsiooni käigus sai veel tuvastatud (välimine) rooliots, mis loksus. Uued saabuvad ca kuu pärast. Loodame, et sobivad...
- pooltelje "tolmukate" (sääl kasti veeres) tahab kah vahetamist ning neid oli Forsis lausa sees. Loodetavasti lähevad ikka saadud katted (võtsin prooviks vaid ühe)
kuna veermikudetailid saan kätte järgmine teisipäev-kolmapäev, siis nädalavahetuste hilisõhtutel uurin õige mootorit. Kahtlaselt kergelt käib teine ringi. Käima ei läinud - aga see võib olla ka paagis oleva 7..8a vana kütuse tõttu. Ilmselt on mõistlik karbuss korraks lauale "laotada" - ning see juhtub vast täna õhtul. Säde on küll nõrguke, aga ta on olemas. Mis võiks õige jagaja kontaktivahe olla? Mootori tüüpi ma mudugi veel ei tea (kust seda välja lugeda?)... Sidur on veel küsimärk - aga seda, kas ta lahutab, proovin katse-eksitusmeetodil alles siis, kui keskmine pedaal põhja ei vaju
