Üks selline üritus välja pakkuda:The Arctic NordkappTour 2006
Paikka Oulun korkeudelta ylöspäin
Aika 02.02.2006 - 11.02.2006
Yhteyshenkilö Juha 'DJ Jupe' Lohi
WWW http://www.jupeviihde.fi/
Email jupe@seitala.fi
Tiedot
Nordkapp Tour. Autolla arktisissa olosuhteissa. Nettisivut kertoo lisää: http://www.jupeviihde.fi/
Kui paneks õige meeskonna kokku ja läheks põrnikaga jääkarusid kaema
mõte tore. eelmine aasta oli ju ka mõtteid aga jäi käimata. selle peale meenub, et EE kirjutas ühest sapaka seltskonnast (minuarust lausa muhuga), kes seal käis.
No äkki on seekord julgeid ja teeme ära?!
Eelmine aasta oli asi väga reaalne, hinnapakkumised soodsad jne., isegi korraldustoimkond istus paar korda koos, aga ikka jäi asi katki.
Seekord ei hakka lubamagi! Kui ehk tulen kaasa varumehaanikuks, -juhiks....
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Nüüd küsimus: kuidas käitub buss võrreldes põrnikaga talveoludes?
Põrraga olen talvel kulgenud ja võib rahule jääda. Aga buss on ju suvelgi suht juhitamatu?
Kuna siin palju bussimehi siis ma enamvähem arvan, mis siit tulemas on
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
samas mulle meenub 1 seik seoses talvega - sõbrale puid viies ronis minu buss TÜHJANA suht ilusast kallakust üles samas kui mingi aeg hiljem seal käinud pezhoo pokser (esi-vedru) oli peaeagu kinni jäänud. aga kui mitte puhta jää peal olla, siis mina jään küll vägagi bussi liikuvusega rahule (puudub samas suurem põrrajuhtimiskogemus, eriti mis talve puudutab).
Bussi läbivus on meeletu, seda teavad vist isegi imikud.
Rohkem huvitaks, kuidas on libedaga pikka teed lasta võrreldes põrraga?
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Arvan et tuleb minna Põrnikaga sest seda lihtsam kütta.Buss on liiga suur ja kütusekulu ka palju suurem.Kilomeetreid tuleb läbida 2000 ringis.Kui juba sapaks ära käis miks siis meie hakkama ei saa?
Tuleb eelarve paika panna ja korraldajaga ühendust võtta siis otsustame kas ja kuidas kannatab minna
Mis sapakasse puutub siis muhk ta polnud paistab rohkem seebikarbi moodi olevat
aivar, ega siis ei pea ju täisbussiga minema tänased arutused andsid tulemuseks tartust startivale autole umbes 3500km. sellele lisaks nii pika retke peale põrri väga üle 2 inimese ei taha panna (eriti kui on vaja kaasata talvevarustust palju), mõnda poolikusse bussi paneks ehk 4 ja täisbussi 6 inimest. aga kui arutus tekib, siis võtaksin meeleldi osa
Indrek kirjutas:Bussi läbivus on meeletu, seda teavad vist isegi imikud.
Rohkem huvitaks, kuidas on libedaga pikka teed lasta võrreldes põrraga?
VW-buss käitub libedaga täitsa viisakalt. Olen oma rohelise koletisega mitu talve sõitnud ja seni ainult 1 korra hanges käinud. Seda episoodi sa Indrek peaksid mäletama
Kui võtta võrdluseks mingi sama suur, aga eesmootoriga buss, siis ilma koormata olekus on vw ikka palju stabiilsem.
Nu vot! Ingmari poolikusse bussi tuleb paneme 4 isikut, kasti topime "varustust" täis ja tagasilla regullime paika....
Umbkaudu on reisiraha 10kilo...
Mis veel?
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"