amordid!
Moderaator: ingmar
-
- ebaselge diagnoosiga
- Postitusi: 14
- Liitunud: E Mär 29, 2004 9:04 pm
- Asukoht: Tallinn/Pärnu
- Kontakt:
veel selline asi, et ära väsis see julla, mis hoiab ümber amordi olevat vedru üleval. vedru liigub nüüd üles alla, nagu tuul lükkab. sinna oleks uut jullat vaja.
ma ise uurisin seda, kuid ei saanud hästi aru, millist uut osa vaja oleks - st. mille külge see vedru julla kinnitub ning kui suures mahus ma seal midagi lahti võtma ning ära vahetama peaks.
on kellelgi kogemusi või oskab nõu anda?
ma ise uurisin seda, kuid ei saanud hästi aru, millist uut osa vaja oleks - st. mille külge see vedru julla kinnitub ning kui suures mahus ma seal midagi lahti võtma ning ära vahetama peaks.
on kellelgi kogemusi või oskab nõu anda?
-
- ebaselge diagnoosiga
- Postitusi: 14
- Liitunud: E Mär 29, 2004 9:04 pm
- Asukoht: Tallinn/Pärnu
- Kontakt:
kahjuks ei ole jah.
sõitsin maanteel ning ühel hetkel hakkas esirattajuurest sinist suitsu tulema. järgmisel hetkel käis pauk ning kumm läks katki ning pidurid kadusid ära. hiljem selgus, et see asi, mis vedrut üleval hoiab, oli katki läinud ning vedru oli vastu kummi käinud kuni viimase lõhkemiseni. selle pauguga läks esiratta juurest katki ka pidurivoolik. õnnetus lõppes siiski õnnelikult - käsipidur oli väga aus.
alguses arvasin, et amort on katki, sest seda oli käega võimalik mingil määral liigutada (tavaliselt vist peaks see suht raske olema?), kuid nüüd arvan, et aitaks see kui selle vedru jälle ülesse omale kohale saaks. aga jah - ei oska nagu seda juppi välja valida, mida vaja oleks.
sõitsin maanteel ning ühel hetkel hakkas esirattajuurest sinist suitsu tulema. järgmisel hetkel käis pauk ning kumm läks katki ning pidurid kadusid ära. hiljem selgus, et see asi, mis vedrut üleval hoiab, oli katki läinud ning vedru oli vastu kummi käinud kuni viimase lõhkemiseni. selle pauguga läks esiratta juurest katki ka pidurivoolik. õnnetus lõppes siiski õnnelikult - käsipidur oli väga aus.
alguses arvasin, et amort on katki, sest seda oli käega võimalik mingil määral liigutada (tavaliselt vist peaks see suht raske olema?), kuid nüüd arvan, et aitaks see kui selle vedru jälle ülesse omale kohale saaks. aga jah - ei oska nagu seda juppi välja valida, mida vaja oleks.
Üsna jube lugu....
Sul on vaja osta uus amort, mitte amordi sisu e. padrun. UUs terve amort on tehasest juba koos selle vedrutaldrikuga, mis sul oma kohalt irdus.
Padrunid maksavad tavaliselt 600-700eeku aga terve amort u.2000eeku.
Koni kataloog aga tervet amorti ei paku, sorry....
Sul on vaja osta uus amort, mitte amordi sisu e. padrun. UUs terve amort on tehasest juba koos selle vedrutaldrikuga, mis sul oma kohalt irdus.
Padrunid maksavad tavaliselt 600-700eeku aga terve amort u.2000eeku.
Koni kataloog aga tervet amorti ei paku, sorry....
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Väga karm!
Vedrutaldrik on amordi küljest lahti roostetanud ja piduritoru pooleks ramminud...
Ajutise lahendusena võiksid vana püstiku alt ära võtta ja mõne kuldsete kätega keevitaja juurde viia. Keevitajale peab kindlasti märkima, et ta väga seda amorti ei kuumutaks (õli võib keema minna).
Kui Sul omal pole sellist inimest siis helista, äkki tean mõnda soovitada.
Vedrutaldrik on amordi küljest lahti roostetanud ja piduritoru pooleks ramminud...
Ajutise lahendusena võiksid vana püstiku alt ära võtta ja mõne kuldsete kätega keevitaja juurde viia. Keevitajale peab kindlasti märkima, et ta väga seda amorti ei kuumutaks (õli võib keema minna).
Kui Sul omal pole sellist inimest siis helista, äkki tean mõnda soovitada.
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"