VW T3 Syncro '89
Moderaator: ingmar
VW T3 Syncro '89
Tere kõigile!
Pikka aega ca 10+ aastat on hinges pesitsenud pisik, mis nüüd välja lõi.
Vaadatud seda ja teist, aga siiani ei jõudnud ükski minuni.
Aga näe Soomest toodud T3 syncro 1989 aastast. Kohti 9 ja vahetatud 1,9 td.
Äratoomine oli meeleolukas. Omanik ütles, et õli tilgub. No tilkus nii mõnigi tilk. Nii iga 70 km takka tuli teist juurde lisada. Loomulikult oli õli igalpool, ka kärssava haisuna ka salongis terve tee saatmas.
Tee peal sai selgeks, et turbo näe logiseb. Käega katsudes logiseb. Pingutasime -10-15 C juures poldid üle aga ei midagi. Hooga Helsingisse laevale. Enne laeva sai muidugi natuke mootorit pestud, et ikka laevale lubataks ja kohe nii hästi sai ajastatud, et õli tilkumine oli minimaalne ning näe ei tulnudki sellest probleemi.
Turbo kahjuks ei jäägi mootorikaitse taha vaid on napilt küljel ja täitsa välismõjudele (loe: kivi jne) vastuvõtlik. Ühesõnaga turbo on puruks ja niii palju õli.
Nüüd uus kasutatud turbo otsingul ning kui selle alla saab ja lisaks veel ohtralt mootori pesu. Ehk siis saab ka minna arvele võtma.
Ah jaa üks väike asi veel.
Kas kellelgi on pakkuda juhipoolset peeglikinnitust ? võib olla koos peegliga. Teine kohe täitsa ära murdunud küljest.
Janno
Pikka aega ca 10+ aastat on hinges pesitsenud pisik, mis nüüd välja lõi.
Vaadatud seda ja teist, aga siiani ei jõudnud ükski minuni.
Aga näe Soomest toodud T3 syncro 1989 aastast. Kohti 9 ja vahetatud 1,9 td.
Äratoomine oli meeleolukas. Omanik ütles, et õli tilgub. No tilkus nii mõnigi tilk. Nii iga 70 km takka tuli teist juurde lisada. Loomulikult oli õli igalpool, ka kärssava haisuna ka salongis terve tee saatmas.
Tee peal sai selgeks, et turbo näe logiseb. Käega katsudes logiseb. Pingutasime -10-15 C juures poldid üle aga ei midagi. Hooga Helsingisse laevale. Enne laeva sai muidugi natuke mootorit pestud, et ikka laevale lubataks ja kohe nii hästi sai ajastatud, et õli tilkumine oli minimaalne ning näe ei tulnudki sellest probleemi.
Turbo kahjuks ei jäägi mootorikaitse taha vaid on napilt küljel ja täitsa välismõjudele (loe: kivi jne) vastuvõtlik. Ühesõnaga turbo on puruks ja niii palju õli.
Nüüd uus kasutatud turbo otsingul ning kui selle alla saab ja lisaks veel ohtralt mootori pesu. Ehk siis saab ka minna arvele võtma.
Ah jaa üks väike asi veel.
Kas kellelgi on pakkuda juhipoolset peeglikinnitust ? võib olla koos peegliga. Teine kohe täitsa ära murdunud küljest.
Janno
Re: VW T3 Syncro '89
Tore, et T3esi juurde tuleb Eestisse.
Uus Chinees peegel maksab Alvadis ca 10 euri.
Hästi otsida, siis leian ka oma riiulitelt midagi.
Elusat turbot kahjuks riiulis ei ole, aga küsida võid Nerings.lv tegelastelt.
Postituses pilti kahjuks ei näe, aga kas see on valge syncro, mis soomes müüa oli?
Uus Chinees peegel maksab Alvadis ca 10 euri.
Hästi otsida, siis leian ka oma riiulitelt midagi.
Elusat turbot kahjuks riiulis ei ole, aga küsida võid Nerings.lv tegelastelt.
Postituses pilti kahjuks ei näe, aga kas see on valge syncro, mis soomes müüa oli?
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: VW T3 Syncro '89
Tundub sinine ja korralik.
http://www.dropbox.com/s/v7g697e6ww6f5r ... odutee.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dropbox pilt ei taha otse siin kuvada.
http://www.dropbox.com/s/v7g697e6ww6f5r ... odutee.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dropbox pilt ei taha otse siin kuvada.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: VW T3 Syncro '89
Buss pesitseb Tartus.
Bussil on ainult kahjuks üks lukk.
Esiustel on ka suitsumehe aknad - kolmnurgad - juhipoolne täitsa avab ja sulgeb. Kõrvalistuja oma on eelmise omaniku poolt teibiga kinni tõmmatud, ilmselt tihend nõrgaks jäänud.
Esialgu sobib ka täitsa hiinakas. st kui saaks kinnitusegi siis oleks küll. Peegel korras ja terve ainult kinnitus ära murdunud.
Kerel üks auk, ja pindmist roostet on ka. Aga sellega vast kannatab kevadeni ära.
Loomulikult olen avatud pakkumistele, kunas aga nendeni jõuab eks selgub.
Võimuga roolilatt
Rock-n-roll voodi/iste
Lauaga paneel
Tagaluugi kojamehe mootorit
korralikke päikesesirme - hea kui üks oleks tule ja peegliga - kodurahu huvides.
ukselukkude ja süüteluku komplekt. ( praegu on eri võtmed eri kohtades, võib ka kõik lingid eri värvi värvida, siis vähemalt saab aru mis võti ja mida avab)
jne.
Bussil on ainult kahjuks üks lukk.
Esiustel on ka suitsumehe aknad - kolmnurgad - juhipoolne täitsa avab ja sulgeb. Kõrvalistuja oma on eelmise omaniku poolt teibiga kinni tõmmatud, ilmselt tihend nõrgaks jäänud.
Esialgu sobib ka täitsa hiinakas. st kui saaks kinnitusegi siis oleks küll. Peegel korras ja terve ainult kinnitus ära murdunud.
Kerel üks auk, ja pindmist roostet on ka. Aga sellega vast kannatab kevadeni ära.
Loomulikult olen avatud pakkumistele, kunas aga nendeni jõuab eks selgub.
Võimuga roolilatt
Rock-n-roll voodi/iste
Lauaga paneel
Tagaluugi kojamehe mootorit
korralikke päikesesirme - hea kui üks oleks tule ja peegliga - kodurahu huvides.
ukselukkude ja süüteluku komplekt. ( praegu on eri võtmed eri kohtades, võib ka kõik lingid eri värvi värvida, siis vähemalt saab aru mis võti ja mida avab)
jne.
Re: VW T3 Syncro '89
Nüüd buss edukalt eestis arvel ja puha.
Õnneks polnudki nii lihtne kui arvasin:
* Bussi pindmine rooste mis kevadeni pidi välja kannatama sai hurju-hurju arvelevõtmisel. ületas 15 ruut cm. Seega, 1 purk sprayd ja nüüd küll kannatab kevadeni.
* Tagumine pumper polnud täielik. puudu olid plastikust otsad.
* Üks poripõll puudus.
* Klaas mõrane B-piirkonnas. Aga lisaks veel keegi oli kraapinud sooned esiklaasi. See mitte ei sobinud. (polevat originaal)
* Üks keskmise istmerea keskmine turvavöö ots oli kuskile ära kadunud.
Ja neid nendest piisas, et arvele ei saanud.
No nii siis kerge värvi parandus, porilappide vahetus, klaasivahetus ja laenatud asendus turvavöö.
Ee uue klaasi sai isegi 59 raha eest.
Nüüd tahab mootor tähelepanu ja siis saab edasi mõtlema hakata, mida vaja ja millal saab.
Janno
Õnneks polnudki nii lihtne kui arvasin:
* Bussi pindmine rooste mis kevadeni pidi välja kannatama sai hurju-hurju arvelevõtmisel. ületas 15 ruut cm. Seega, 1 purk sprayd ja nüüd küll kannatab kevadeni.
* Tagumine pumper polnud täielik. puudu olid plastikust otsad.
* Üks poripõll puudus.
* Klaas mõrane B-piirkonnas. Aga lisaks veel keegi oli kraapinud sooned esiklaasi. See mitte ei sobinud. (polevat originaal)
* Üks keskmise istmerea keskmine turvavöö ots oli kuskile ära kadunud.
Ja neid nendest piisas, et arvele ei saanud.
No nii siis kerge värvi parandus, porilappide vahetus, klaasivahetus ja laenatud asendus turvavöö.
Ee uue klaasi sai isegi 59 raha eest.
Nüüd tahab mootor tähelepanu ja siis saab edasi mõtlema hakata, mida vaja ja millal saab.
Janno
-
- kaine mõistus
- Postitusi: 28
- Liitunud: K Dets 10, 2008 3:15 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: VW T3 Syncro '89
Kus kohas te arvelevõtmas käisite?
Siis teab seda kohta vältida,kus selliste asjade nokkimisega tegeldakse.
Siis teab seda kohta vältida,kus selliste asjade nokkimisega tegeldakse.
Re: VW T3 Syncro '89
Tartu ARK i majas garaažis nokiti
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: VW T3 Syncro '89
kas arvelevõtu käigus ei peaks mitte tüübikinnitusele vastavust ja komplektssust kontrollitama? Tehnilised seisukorrad on juba TÜV rida. Olen hiljuti mujalgi kohanud, niiet kas on mu loogika vale või ületab keegi oma voli? St rooste ja klaasimõra ei peaks ju arvelevõtul "skoobis" olema. Tõsi - pamper, "poripõll" (kui on porilapakas, on muidu ju lisavarustus ja ei puutu asjasse?) ja turvavöö on küll komplektssus-teemad...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: VW T3 Syncro '89
No ilmselt keegi kuskilt kõrgemalt on mingi kruvi koomale keeranud.
No aga ilmselt tüübikinnituses on kirjas, et kuni 15 ruut cm pindmist roostet.
Porilapakaga nii, et ratta keskkohast 15 cm kõrgusel peab olema antud tüübi puhul poripõll, mul oli miski 1-2 cm puudu.
Eks ma ka natuke näitasin tehase raamatut, kus on välja toodud soovitatavad ratta suurused. Selle peale öeldi, et kui see raamat pole spets selle bussiga algusest kaasa tulnud siis ei ole see mingi mõjuv põhjus sisse kirjutada erinevaid rehvide mõõte.
Ma siis ütlesin et kohtume suve alguses, kui ma lähen suverehvidega autot ümber registreerima ja kui metsa minek siis lähen registreerin jälle ümber ja siis jälle nõiaring otsast peale kui talvekad alla saab.
Lõpuks tuli ka mootorit vaatama, et see pole ju originaal. Krt ma mõtlesin, et nüüd saadab minema. Nagu porilapakatega, et keera külge. Mootori puhul ka lihtne - mine viska ümber. Soomes oli registris 1,9 mootoriga.
No aga ilmselt tüübikinnituses on kirjas, et kuni 15 ruut cm pindmist roostet.
Porilapakaga nii, et ratta keskkohast 15 cm kõrgusel peab olema antud tüübi puhul poripõll, mul oli miski 1-2 cm puudu.
Eks ma ka natuke näitasin tehase raamatut, kus on välja toodud soovitatavad ratta suurused. Selle peale öeldi, et kui see raamat pole spets selle bussiga algusest kaasa tulnud siis ei ole see mingi mõjuv põhjus sisse kirjutada erinevaid rehvide mõõte.
Ma siis ütlesin et kohtume suve alguses, kui ma lähen suverehvidega autot ümber registreerima ja kui metsa minek siis lähen registreerin jälle ümber ja siis jälle nõiaring otsast peale kui talvekad alla saab.
Lõpuks tuli ka mootorit vaatama, et see pole ju originaal. Krt ma mõtlesin, et nüüd saadab minema. Nagu porilapakatega, et keera külge. Mootori puhul ka lihtne - mine viska ümber. Soomes oli registris 1,9 mootoriga.
Re: VW T3 Syncro '89
Tere
Enda syncro sai ka ümber ehitatud bensukast diisel 81kw ja käisin ka tartu ark-s,polnud küll registreerimisega mingeid probleeme.
Enda syncro sai ka ümber ehitatud bensukast diisel 81kw ja käisin ka tartu ark-s,polnud küll registreerimisega mingeid probleeme.