Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...
Ilus buss, stylingu mõttes pakkuks vähe kandilisem velg alla proovida, muidu buss on kandiline+kandilised tuled+ kandiline dekoor+ ümarate ja sujuvate joontega veljed
Iseenesest on ju bussil nii suveks, kui ka talveks valukad olemas, aga kunagi sai endale lubatud, et kui vahetada, siis ainult nende pentade vastu. Muidugi mõista, siis pole need päris AMG veljed. Olid vist Melberi toodang.
Aga velgedega tegeleme hiljem......täna sai suurest lohust läbi sõidetud ja tulemuseks oli reaktiivvarda purunemine. On see normaalne?
Kui kellelgi on seda varrast pakkuda või kui kellelgi on ideid, kuidas seda varrast lääba küljest lahti keerata, siis postkast on pakkumistele avatud!
On Sul õõtsa küljes 3 poldiga või kohe see varras keeratud õõtsa sisse?
Uuema tüübi õõtsal rohkelt kuuma ja torutangidega keerad välja
Vanemal tüübil õõtsa alt kolm polti lahti keerata.
Ja kui torutangidega ei saa on ju varjant panna 2mutrit allesjäänud keerme otsa ja proovida keerata, või keevitada suurem mutter toru külge või lasta vardale lihvkettaga vastas küljed a la 17 võtme jaoks lapikuks.Varjante sul on marco Aga jah kuum teeb samuti imesid
Kuna varras oli pooleks, siis sai ilusti silmusega ligi ja eelnevalt peale lastud immutusvahend tegi lahtikeeramise üsna hõlpsaks. Nüüd siis varuosa otsingul, aga tundub, et tunneli lõpus paistab juba valgust.
Nüüd kasutatud, kuid korralik varras all ja buss taas liikluses. Eile lahendasin ka väiksed elektriprobleemid ära, ning käisin ülevaatusel. Tegelt on ülevaatus alles järgmine kuu, aga mis tehtud, see tehtud. Lisaks sai helitehnikat parandatud uute kõlarite näol. Kuna originaalis on ainult ees kõlarid ja polstreid ei raatsi ma puru lõigata, siis tõin ohvriks tagumise laekapi. Ka talverehvid läksid käiku!!!
Paar pilti ka: