Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...
täna oli siis "rannailm"
kuldset liiva rohkem kui ma suve jooksul nägin ja katsusin
see pisike kotike liiva sai läbi vooliku surutud
sellise pisikese kompressori abil
7 tundi hiljem kui liiv oli otsas polnud buss veel "puhas"
aga mõningad õudsamad lähikaadrid
põhja alt on veel teha vaja ja sealt hetkel kõige jubedamaid pilte ei teinud
peale järgmist päeva liivatormis
kus teisest tonnist üle poole sai jälle läbi vooliku surutud
hakkab lõpuks saama miskit
ehk pilt läheb heledamaks s.t. muda ja värv irdub koos roostega ning aukudest paistab valgus läbi
kõige hullem on raami osa ümber tagumise torsioonitala
esimese porikoopa tagused talad pole kah just päris terved
samas on päris heas korras salongi esimese otsa põhi
ja peale paari defekti servades tagumise otsa põhi
Piltidelt on vist näha, et keegi on juba jõudnud eelnevalt remontida elektrikeevitusega. Plaanid kõik "haiged" kohad välja lõigata ja paigata uue plekiga? Tööd seal ikka jagub kuid samas pole kõige hullem.
Kas keegi teenusena tegi liivapritsi või ise otsast lõpuni oma seadmetega?
Kõik mis vaja lõikab välja
Kui vana lapp on korras nagu juhi jalge all põrandal siis jääb alles
aga kui lapp ise läbi või kohe selle kõrvalt läbi siis läheb suurema tükina vahetusse.
Liivapritsiga selline teema et ruum koos seadmetega anti kasutada
liiva, kütuse ja muud vahendid nagu kaitseriided soetasin ise ja ise oma käega pritsisin
Hetkel on kerele läinud suures plaanis 1.5 t liiva ja 1.5 päeva
Vaja veel lasta silla jupid ja uksed luugid.
Elukogemuseks hea aga see ka viimane kord ise teha nii suurt tööd.
Mulon paar bussi mille küljest saaks lõigata korrlikud tagasilla kinnitus kohad või siis terve suure raamitüki kui huvi.Ilmselt kiirem ja lihtsam lahendus, kui ise hakata aretama sellist jama nagu seal praegu toodetud on
peale suuremaid lõikamisi mille tagajärjel tagumine salong näeb lõpuks välja selline
ehk muud suured lõikamised kajastatud varem
tuli bussipesasse üks tore mees ja hakkas teisest otsast asju tagasi külge panema
kuna ma ise pole just kõikse võimekam keevitaja lasen tal rõõmuga seda teha
peab vaid vaatama, et jõuaks eest ära lõigatud enne kui ta uue tükiga järgi tuleb
mitte just kõikse kvaliteetsem pilt (aku tühi ja ei lubanud välku kasutada)
nagu näha on tekkinud külge uus sisemine karp ja tagumine sisemine koopaserv mida ei olnud enne olemas
uus sisemine koopaserv on ka tegelikult teisele poole tekitatud.
Eksid
Igav on natike küll sest keevitaja mind omale selliks ei tahtnud
Aga ega ma väga peale kah ei pressi.
Selle eest on jah tulemus siiani olnud väääga ilus.
Kuigi jah alguses polnud plaanis nii julmalt asjale läheneda siis nüüd arvan et vähem oleks olnud enesepettus.