Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Moderaator: ingmar
Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Kas keegi on proovinud?
Tundub päris hea alternatiiv olevat T3 ja UN1 kastidele, eriti arvestades seda kui soodsad praegu doonorautod on.
Info mis leidsin selle kohta:
http://www.brick-yard.co.uk/forum/audi- ... page1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja siis varuosad mida tuleb vaja:
http://www.ultimate-engineering.co.uk/gearbox.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Paljud neist arvatavasti saab ka Eestis teha parema hinnaga.
Mis arvate?
Tundub päris hea alternatiiv olevat T3 ja UN1 kastidele, eriti arvestades seda kui soodsad praegu doonorautod on.
Info mis leidsin selle kohta:
http://www.brick-yard.co.uk/forum/audi- ... page1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja siis varuosad mida tuleb vaja:
http://www.ultimate-engineering.co.uk/gearbox.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Paljud neist arvatavasti saab ka Eestis teha parema hinnaga.
Mis arvate?
Re: Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Jah, tagurpidi keeratult veavad nad tõesti kõik õiges suunas
-
- teaduskraadi kandidaat
- Postitusi: 86
- Liitunud: P Mär 10, 2013 12:08 am
Re: Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Kogemused puuduvad passati kasti osas aga enda bussile sai alla aretatud eelnimetatud UN1 Renault käigukast. Ütleme niiet päris suur töö ikkagi. Et seda swapi teha tellisin ja tegin ise 50/50 jubinatest mis sinna vaja oli.mMe arvame, et paljud jupid internetis on kallid, et "noh mis neid siin eestis teha ei ole saab poole odavamalt". Vot kahjuks nii ei ole.
Kes veel Renault UN1 kastist ei tea midagi siis olgu öeldud, et see on käigukast millel on võimalik tehase poolt pöörata reduktor 180 kraadi. Selle tulemusena on võimalik käigukasti kasutada nii esisilla veolistel autodel kui ka taga-ja kesk mootorite auto transaxle tüüpi sillalahendustel (Porche, Dolerean, Lotus, DMC, Renault Alpine). UN1 kaste paigaldati teatud Lotuste mudelitele ja DMC Dolerean (back to the future filmist kajakatiib) Renault Alpine( Monte Carlo rally hirm) ja Renault 25 V6 injection.
Enda käigukast mul õnnestuski saada eelnimetatud viimase auto küljest. Otsisin konkreetset autot ligi 2aastat vahelduva eduga kuni õnnestus leida sobiv kandidaat. Põhimõtteliselt pidin ostma terve auto mis oli looduse rüppesse enyway jäänud ja vaja oli mul sealt ainult ühte asja. Tegu on väga töökindla ja tugeva käigukastiga. Tehase andmete järgi kannatab kast vastu 400HP ja 400NM väänet. Neid kastutatakse ja ehitatakse ümber võimsatele pagiautodele ja standardis sobib ideaalselt T3 bussi projektides kus mootoriteks V8 ja TDI´d. Eripäraks on veel see, et sellele võimalik soetada erinevaid ülekandeid ja erinevaid diffri tüüpe vastavalt otstarbele.
Jõuallikaks valisin ise 1.9TDI 1Z 66kW mootori mis swappiti mTDI ümber, ehk siis "no to electronics"
Et seda üritust teha on sul vaja:
-keerata reduktor 180 kraadi
-siduri peavõll Renault=VW
-flants sidurikoja ja kasti vahele
-veovõlli väljavõtted Renault=VW
-kronstein kasti ja kere vahele
-käikude selektorile pikendus mille otsas istub orig. munakas
-custom made hoovastik (vastavalt oma soovile)
-lõigata tagumine keretoetus tala (crossmember) lõhki+toestus ja salongi auk ,et ta ära mahuks.
Kõige selle aretamise tulemusena võin öelda, et tulemus on ikkagi päris huvitav.
Käigude ülekanded on mõnusalt sobilikud. Kuna 1Z 1.9 mootoril tuleb turbo üsna varakult taha ca 1500-1700 rpm siis saab sõita linnas üsna madalate tuuridega.
Maanteel
90km/h = ca 2250rpm
110km/h= ca 2450rpm
Kes veel Renault UN1 kastist ei tea midagi siis olgu öeldud, et see on käigukast millel on võimalik tehase poolt pöörata reduktor 180 kraadi. Selle tulemusena on võimalik käigukasti kasutada nii esisilla veolistel autodel kui ka taga-ja kesk mootorite auto transaxle tüüpi sillalahendustel (Porche, Dolerean, Lotus, DMC, Renault Alpine). UN1 kaste paigaldati teatud Lotuste mudelitele ja DMC Dolerean (back to the future filmist kajakatiib) Renault Alpine( Monte Carlo rally hirm) ja Renault 25 V6 injection.
Enda käigukast mul õnnestuski saada eelnimetatud viimase auto küljest. Otsisin konkreetset autot ligi 2aastat vahelduva eduga kuni õnnestus leida sobiv kandidaat. Põhimõtteliselt pidin ostma terve auto mis oli looduse rüppesse enyway jäänud ja vaja oli mul sealt ainult ühte asja. Tegu on väga töökindla ja tugeva käigukastiga. Tehase andmete järgi kannatab kast vastu 400HP ja 400NM väänet. Neid kastutatakse ja ehitatakse ümber võimsatele pagiautodele ja standardis sobib ideaalselt T3 bussi projektides kus mootoriteks V8 ja TDI´d. Eripäraks on veel see, et sellele võimalik soetada erinevaid ülekandeid ja erinevaid diffri tüüpe vastavalt otstarbele.
Jõuallikaks valisin ise 1.9TDI 1Z 66kW mootori mis swappiti mTDI ümber, ehk siis "no to electronics"
Et seda üritust teha on sul vaja:
-keerata reduktor 180 kraadi
-siduri peavõll Renault=VW
-flants sidurikoja ja kasti vahele
-veovõlli väljavõtted Renault=VW
-kronstein kasti ja kere vahele
-käikude selektorile pikendus mille otsas istub orig. munakas
-custom made hoovastik (vastavalt oma soovile)
-lõigata tagumine keretoetus tala (crossmember) lõhki+toestus ja salongi auk ,et ta ära mahuks.
Kõige selle aretamise tulemusena võin öelda, et tulemus on ikkagi päris huvitav.
Käigude ülekanded on mõnusalt sobilikud. Kuna 1Z 1.9 mootoril tuleb turbo üsna varakult taha ca 1500-1700 rpm siis saab sõita linnas üsna madalate tuuridega.
Maanteel
90km/h = ca 2250rpm
110km/h= ca 2450rpm
Re: Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Sooviks proovisõidu)
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
kui jutt ikka samast käigust, siis numbrid ei klapi - kui 90kmh on 2250rpm, peaks 110kmh olema 2750rpm.PussyWagen kirjutas:Maanteel
90km/h = ca 2250rpm
110km/h= ca 2450rpm
(110/90*2250=2750)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Tegin Bussipesas ühe kasti, kus sai AAS kastile pandud 5. käik 0,74 ülekanne.
Originaalis on 0,82 ja differ 4,83
Sõidumugavus super
90km/h 2450p/min
100km/h 2750p/min
Mootoriks 1,9 1Z
Pump JX mootorilt
Turbo AAZ mootorilt
Püss ei ole, aga samas liigub mõnusalt.
Originaalis on 0,82 ja differ 4,83
Sõidumugavus super
90km/h 2450p/min
100km/h 2750p/min
Mootoriks 1,9 1Z
Pump JX mootorilt
Turbo AAZ mootorilt
Püss ei ole, aga samas liigub mõnusalt.
Re: Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Tõnis, mis rehvidega arvutused tehtud?
Originaalmõdus rehvidega, kalkulaatori järgi, polnud arvud nii ilusad.
Originaalmõdus rehvidega, kalkulaatori järgi, polnud arvud nii ilusad.
Re: Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Sorry, rehvimõõdud unustasin lisada.
215/75 r15 BFGoodrich
215/75 r15 BFGoodrich
Re: Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Kas keegi saab aidata T3e 5-käigulise kasti remondil...sünkrod läbi 2 ja 5 käik (loobib välja) või siis hetkel all olevale 4jasele 5 käigu lisamisega? Hr Uno siin kirjutas, et bussipesas selline 5 käigu lisamine välja hauduti - tahaks kaa... Infot ootan siia postituse alla või leho@egolex.ee. Mina tänan.
Re: Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Viiendat käiku neljakäigulisele kastile ????? sellist juttu kahjuks ajanud ei ole.
Viiekäigulisel AAS kastil sai 5. käik välja vahetatud 0,78 ülekanne 0,74 vastu
Kasti remondiga saan aidata. EI pruugi ainult sünkro rõngad läbi olla vaid ka .... kurja ei oska eestikeelset nime öelda ......
Gears Slider hubil hambad maas.
Viiekäigulisel AAS kastil sai 5. käik välja vahetatud 0,78 ülekanne 0,74 vastu
Kasti remondiga saan aidata. EI pruugi ainult sünkro rõngad läbi olla vaid ka .... kurja ei oska eestikeelset nime öelda ......
Gears Slider hubil hambad maas.
Re: Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Ma lugesin vist valesti meeltesegaduses, minu vabandused. Kuidas ma saaksin oma katkise käigukasti (ma ei tea koodi kahjuks, pean uurima) sinuni toimetada, kas sellega saab teha sama 5 käigu ülekande muudatuse ja mis see remont ja ülekande muutmine hinnanguliselt maksma läheb? Mul on mingi 94a diisel passati kast ka kui sellest abi on varuosadeks vms.
Re: Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Väike offtop, aga ei saanud mitte kuidagi sellise kombinatsiooni normaalselt tööle. Tegime ka mtdi frankenpump ehk aaz pump+1z pumba "liblikas" (camplate) ja 10mm plunser( 9mm asemel). Hakkas käima palju ühtlasemalt ja dünaamika samuti paranes, kuid koju sõites mootor suri välja peale 15km sõitu, selgus et vedru liblika all pooleks läinud. Nüüd mõtlen mis teha... Sama vedru veel varuks olemas, aga kas on ikka mõtet seda jälle panna... Netis pole kohtunud seda probleemi samalaadset frankenpumba ehitamisel.uno kirjutas: Mootoriks 1,9 1Z
Pump JX mootorilt
-
- teaduskraadi kandidaat
- Postitusi: 86
- Liitunud: P Mär 10, 2013 12:08 am
Re: Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Mina lasin teha JX pumba korpusesse mTDI pumba. Ehks siis käiku läksid 1Z mootori originaal pumba plunserid, nukaplaat ja veel vist midagi.
JX pumba korpuses olid kulumisjäljed, need treiti siledaks. Tulemusega üsna rahul, minekut nagu oleks. Muidugi lisasin ka intercooleri. Ütleme niiet kuna tegu ikkagi hybriid lahendusega siis seadistamisega on tegemist, et leida optimaalne vahemik kus dünaamika kõige magusam. Turbo rõhk ka stock - 0.6bar
Soovitan lasta see töö ikkagi ära teha pädeval diislimehel, minul läks pumba tegemine maksma 300 eur.
JX pumba korpuses olid kulumisjäljed, need treiti siledaks. Tulemusega üsna rahul, minekut nagu oleks. Muidugi lisasin ka intercooleri. Ütleme niiet kuna tegu ikkagi hybriid lahendusega siis seadistamisega on tegemist, et leida optimaalne vahemik kus dünaamika kõige magusam. Turbo rõhk ka stock - 0.6bar
Soovitan lasta see töö ikkagi ära teha pädeval diislimehel, minul läks pumba tegemine maksma 300 eur.
- Manused
-
- 37.jpg (144.24 KiB) Vaadatud 33810 korda
-
- 2014601110013.jpg (108.5 KiB) Vaadatud 33810 korda
-
- 2014407114451.jpg (84.09 KiB) Vaadatud 33810 korda
Re: Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Tehtud. 70km kruiis edukalt läbitud.
Tõesti täna vaatasin, et pole mõtet osta aaz pump hübriidi ehitamiseks, isegi JX pump jätta on mõislikum, kuna ei pea gaasivarda ümberehitama.
Lahenduseks on Tdi nukaplaadi vedru + aaz ümberpööratud nukaplaadi rist.
Nüüd viies käik saab kiiresti otsa
2 Pussywagen: näitusetasemel kapotialune
Tõesti täna vaatasin, et pole mõtet osta aaz pump hübriidi ehitamiseks, isegi JX pump jätta on mõislikum, kuna ei pea gaasivarda ümberehitama.
Lahenduseks on Tdi nukaplaadi vedru + aaz ümberpööratud nukaplaadi rist.
Nüüd viies käik saab kiiresti otsa
2 Pussywagen: näitusetasemel kapotialune
Re: Audi A4 Passat b5 Käigukasti allapanek
Meie maailm on variantide hulk...
https://www.youtube.com/watch?v=n-mv8CvkR2w
https://www.youtube.com/watch?v=n-mv8CvkR2w