Tänu suguvõsale tutvustati mulle Vw , möödus aastaid, kuniks 2012 sügisel sõber Anvar "Urbaan" mind ametlikult ka õhuliste usku tõi ehk ühe endal "üle jäänud" aiakaunistuse parematele jahimaadele edasi pärandas.
Algus ei olnud üldse lilleline, sest bussi põhi oli mäda ning vajas korralikku tööd. Algne plaan buss robustselt põhjaalt ära keevitada on tänaseks lõppenud korraliku põhjakeevitusega koos uute põhjadetailidega, mis busside puhul kõige vähem silma paistavad.
Buss peale keevitust:
http://pikksilm.planet.ee/buss/peale%20 ... 201329.jpg
http://pikksilm.planet.ee/buss/peale%20 ... 201352.jpg
Möödunud nädalavahetus tõin kaua nokitsetud bussi ka avalikult välja "Lowlifer" sünnipäeva ürituse puhul, ehk Eesti madalate autode klubi, mida sõpradega siinmaal juba neljandat aastat veame

Mõned võõrad pildid "Stancest 15" nimeliselt ürituselt:


Nagu bussidega ikka, oli selle ümber ja sees pidevalt sagimist


-------------------------------------------------------------------
Esisild:
Custom 3" kitsam laseris lõigatud otsaplaatide ja torsioonipakkide kõrguse reguleerimisega. Esiamordid Fiat'i toodangust.
Ootel madaldatud käändmikud ja uued nõellaagrid.
http://pikksilm.planet.ee/buss/esisild/ ... C_6163.jpg
http://pikksilm.planet.ee/buss/esisild/ ... C_6921.jpg
Tagusild:
Torsioonivardaid seespoolt 3 hammast alla lastud
Rattad:
Originaal 14"x5,5" plekkvelg
165/60/14 rehvid, millel spetsiaalse rehvivärviga maalitud valged triibud.
Mootor:
Elustamisel 2.0 type4 (GE) .
Salong:
"Walk-through" ehk ees kaks kohta. Salong sisuliselt puudulik.
Nokitsemiseni
