Jah jutt käis selle turbo kohta.
Kogu tagaosa konstruktsioon on täiesti algusjärgus ja ma ei saa seda jätkata enne kui on selged õõtshoobade kinnituspunktid, amortide kinnituskohad, kokkujooksu varraste kinnituskohad ja õõtsade enda + käänmike kuju..... (Et miski millelegi ette ei jääks ja konstruktsioon mis asja koos hoiab paikneks seal kuhu midagi ka kinnitada on vaja) Karpi tuleb sinna veel vähemalt 12 meetrit juurde. Jõudude mõjumise suund on otsesõitmisel pmt AINUS asi mille reguleerimisega otsesõidu võistlustel kurja vaeva nähakse kuid mis võrreldes minu autoga on üli lihtne näiteks 4 link silla puhul. Nimetatakse seda ANTISQUATiks. Kui vaadata kuidas käituvad tavaautod tänaval siis reeglina on ju nii, et kui siduri järsku vabastad siis amordid lüüakse kokku.....rattad jäävad kere ja tee vahel "kergeks" pidamine kaob ja tagaosa kukub maha......Siis mina soovin vastupidist reaktsiooni. Et jõud suruks rattaid ikka vastu maad ja tõstaks keret hoopis ülespoole. Soovitan vaadata seda videot et aimu saada:
https://www.youtube.com/watch?v=FqsQ-6XKgJs" onclick="window.open(this.href);return false;
Alates 1:35 võib vaadata.
Kuna minu auto pole puhtalt dragiks mõeldud siis midagi ulmelist taga ei aja kuid hetkel tundub, et kui võimalik siis proovin 3 ümberpolditavat seadet luua (antisquat 50% / 75% ja 100 %) Dragi autodel kasutatakse ka üle 100% antisquati....tänavaautodel vist koguni null % või miinus.
Et õõtsad ei tuleks väga koleda nurga all siis teeb vist nii, et ümber tõstetav on õõtsa nurk mõlemast kere kinnitusest....kuid sellega tekib bumpsteer ja peab olema ka kokkujooksu hoidev varras olema ümber tõstetav
Õõtshoovad ja käänmikud saavad tugevusarvutuste abil optimeeritud. Taluvuspiiri miinimumiks on 1000NM mootorist mis teeb 1 käigu ja 100% pidamisega ~4,5 tonni ette suruvat jõudu (ei rehvid ega sidur seda tegelikult ei paku) 4,5 tonni võib ju ühe 12 mm poldi otsa riputada tegelikult sest otse on tõmbe ja tõuketugevus meeletu.....seetõttu on ka õõtshoobade kuju võimalikult selline, et jõud läheks auto liigutamiseks mitte konstruktsioonide painutamiseks. Kahjuks pean sellise offsetiga velgi kasutama (sest kastutan standardpikkuses pooltelgi) et veel tugevamaid õõtsasid ei saa teha kuna velg tuleb vastu. Homme saab kätte 16 uniballi tagasillale
