'65
Moderaator: ingmar
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
'65
Tervis!
pea 2 aastat pole ma oma põrnika(te) osas sõna võtnud.
räägiks rohelise T1 asemel sinisest ja '66 asemel '65-st. Sellest, mis juba pea 6a tagasi mu rohelisele põrnikale pikas plaanis vajaliku 6V tehnika doonoriks soetatud sai. Suht nutuse kerega, millesse ma esiti isegi väga suhtuda ei osanud - et kas seda annab tegelikult veel autoks nimetada või pigem mitte. Lootsin, et ikka annab.
taustast.
pärast pea 5-aastast "pausi" on mul nüüd aega neljarattalistega põhjalikumalt tegeleda. Prioriteedijärjekorra esimene (pikalt veninud) kulgur on praeguseks enam-vähem ning ka talveralli läbi sõitnud. Nimistus teisel kohal oleval on suurim mure ehk põhi tehtud ning märtsis või hiljemalt aprillis saab selliseks, nagu ta jääb - ülevärvimiseks ei lähe, aga kere saab hea. See masin on mul "talvemasin".
asjad edenevad ning kui hoog üleval, tuleb takka anda. Saab kuklas toksivate asjadega rahu teha. Küsimus oli, millele anda takka. Kas võtta plaani lihtsamad asjad ehk:
A) GSI "ninatõste", nn pinnakast edevam värv ning kardetavalt masinat vaevava oopelite C20XE "porous headi" haiguse (õli imbumine läbi mikropragude veesärki) + tüsistuste ravi
B) sõidetava, aga mitte päris värske väljanägemisega rohelise põrnika osandamine + ülevärv (ok - pisuke keevitus kah, aga tõesti väga väike!) + jupiuuendus
...või tõsisem ehk:
C) järgmisel aastal poolesajandiliseks saav sinine oksiidihunnik kui tõsisem (kere-)projekt
kuna üks kasutatav põrnikas võiks ikka olla ning variant B puhul tahab roheline ühtlasi muutuda valgeks, saada 6V el süsteemi ning muu algupärase, siis võiks C juhtuda enne B-d. "Masin C" ei muutu ka seistes paremaks ning teatud seisust alates on kere mädanemine teadupärast eksponentfunktsioon ajast. See masin on "selles teatud seisus"... Töömahu poolest on C muidugi "ohtlikuim" ning tõttöelda ei oska / julge ma prognoosida ei nn töötunnihunnikut ega aega, millal need tunnid masina jaoks leitud ja kulutatud on. Tegu on ikkagi (ühe) hobiga, mille puhul "veri ninast väljas"-tüüpi lähenemine pole päris ok. Edeneb, kui edeneb ja valmib, kui valmib
C-mõtte poole kisuvad viimasel ajal Indreku parendatud tehniliste omadustega '66 ning praktiliselt "aitäh" eest pakutav taastatav põhi. Lisaks võiks nii mu '65 kui '66 oma ukse ees olevaid poolesajandilisteks juubeliteks viisakad olla.
niiet asun atra seadma '65 taastamiseks. Kontseptsiooniga teha ta väljast algupäraseks, salongi poolt mugandatuks (kasutades materjale, mida ei pea tikutulega taga ajama ja-või paksude rahapatakate eest soetama) ning tehniliselt selliseks, et ei jääks liikluses väga jalgu. Ajakulu jääb tundide näol loodetavasti kolmekohaliseks. Rahakulu eerode näol saab ilmselt ikka neljakohaline olema, aga esimene number on loodetavasti ikka "üks". Oleneb, kui suured hunnikud nn poekaupa tarvilikuks osutuvad.
tõttöelda on sinise kere nii hull, et ei vääriks taastamist, kui tal ei oleks ajalugu, mis mu silmis on ühtkomateist väärt:
- Põrnikaklubi fotoalbum algab aastaga 1994 ja seal on täitsa pikslitena talletunud. Ehk siis põrnik on pikemaajaline eestimaalane. Kui pikk täpselt, ei teagi. Eelmise passi väide Eesti esmaregistreerimisest aastal 1965 ei ole vast tõene...
- eelmine omanik on Jaanus Nõgisto
masina ajaloo kohta on teadmameeste (ja -naiste!) pajatused väga teretulnud!
pilte.
kaugem möödanik ehk põrnikaklubi aasta 1994 Hiiumaal:
lähiminevik ehk tulemine mu sõbra juurde - aastal 2008:
eilne päev ehk 25 veebruar 2014. See ei ole madaldus:
25 veebruar 2014 - ühe tõstega kaks ratast õhus. Niiet kere ei ole päris puhas oksiid:
(kartsin, et üht ratast tõstes ainult see ratas tõusebki. Mis oleks suht kole. Praeguses kohas on masin liikumatult seisnud 3..4 aastat. Eelmised 2..3a sai teda ikka liigutatud. Praegusesse kohta sai põhja kaitseks auto alla paksud vineerplaadid pandud. Teadupärast mädandab aastaid seisvaid masinaid maaniiskus.)
2014 veebruar - vasakult paremale hobuserevolutsioon ehk teh passide järgi 25kW, 50kW ja 169kW:
nagu viitasin, siis masina ajaloo lahkamine on teretulnud. Kuu või kahe pärast käärime käised üles ning asun "vahutamise" asemel tegudele. Kui mitte varem, siis selle aja eel asume ka loodetavasti "grupiviisiliselt" siin teemas plaanima, kuidas täpselt masinale läheneda.
seniks on ka teretulnud viited sellele, kui keegi kas väiksema või suurema kopika eest mul eeldatavalt vajaminevaid kereosi kaubelda soovib. Eeldatavalt ei piirdu jutt ainult kereosadega - nt paistis rattakoopast, et tagumise torsiooni ots on ühelt poolt lausa läbimäda. Võimalik, et isegi "karmimast rauast sillaosad" tahavad vahetamist saada.
Teet
pea 2 aastat pole ma oma põrnika(te) osas sõna võtnud.
räägiks rohelise T1 asemel sinisest ja '66 asemel '65-st. Sellest, mis juba pea 6a tagasi mu rohelisele põrnikale pikas plaanis vajaliku 6V tehnika doonoriks soetatud sai. Suht nutuse kerega, millesse ma esiti isegi väga suhtuda ei osanud - et kas seda annab tegelikult veel autoks nimetada või pigem mitte. Lootsin, et ikka annab.
taustast.
pärast pea 5-aastast "pausi" on mul nüüd aega neljarattalistega põhjalikumalt tegeleda. Prioriteedijärjekorra esimene (pikalt veninud) kulgur on praeguseks enam-vähem ning ka talveralli läbi sõitnud. Nimistus teisel kohal oleval on suurim mure ehk põhi tehtud ning märtsis või hiljemalt aprillis saab selliseks, nagu ta jääb - ülevärvimiseks ei lähe, aga kere saab hea. See masin on mul "talvemasin".
asjad edenevad ning kui hoog üleval, tuleb takka anda. Saab kuklas toksivate asjadega rahu teha. Küsimus oli, millele anda takka. Kas võtta plaani lihtsamad asjad ehk:
A) GSI "ninatõste", nn pinnakast edevam värv ning kardetavalt masinat vaevava oopelite C20XE "porous headi" haiguse (õli imbumine läbi mikropragude veesärki) + tüsistuste ravi
B) sõidetava, aga mitte päris värske väljanägemisega rohelise põrnika osandamine + ülevärv (ok - pisuke keevitus kah, aga tõesti väga väike!) + jupiuuendus
...või tõsisem ehk:
C) järgmisel aastal poolesajandiliseks saav sinine oksiidihunnik kui tõsisem (kere-)projekt
kuna üks kasutatav põrnikas võiks ikka olla ning variant B puhul tahab roheline ühtlasi muutuda valgeks, saada 6V el süsteemi ning muu algupärase, siis võiks C juhtuda enne B-d. "Masin C" ei muutu ka seistes paremaks ning teatud seisust alates on kere mädanemine teadupärast eksponentfunktsioon ajast. See masin on "selles teatud seisus"... Töömahu poolest on C muidugi "ohtlikuim" ning tõttöelda ei oska / julge ma prognoosida ei nn töötunnihunnikut ega aega, millal need tunnid masina jaoks leitud ja kulutatud on. Tegu on ikkagi (ühe) hobiga, mille puhul "veri ninast väljas"-tüüpi lähenemine pole päris ok. Edeneb, kui edeneb ja valmib, kui valmib
C-mõtte poole kisuvad viimasel ajal Indreku parendatud tehniliste omadustega '66 ning praktiliselt "aitäh" eest pakutav taastatav põhi. Lisaks võiks nii mu '65 kui '66 oma ukse ees olevaid poolesajandilisteks juubeliteks viisakad olla.
niiet asun atra seadma '65 taastamiseks. Kontseptsiooniga teha ta väljast algupäraseks, salongi poolt mugandatuks (kasutades materjale, mida ei pea tikutulega taga ajama ja-või paksude rahapatakate eest soetama) ning tehniliselt selliseks, et ei jääks liikluses väga jalgu. Ajakulu jääb tundide näol loodetavasti kolmekohaliseks. Rahakulu eerode näol saab ilmselt ikka neljakohaline olema, aga esimene number on loodetavasti ikka "üks". Oleneb, kui suured hunnikud nn poekaupa tarvilikuks osutuvad.
tõttöelda on sinise kere nii hull, et ei vääriks taastamist, kui tal ei oleks ajalugu, mis mu silmis on ühtkomateist väärt:
- Põrnikaklubi fotoalbum algab aastaga 1994 ja seal on täitsa pikslitena talletunud. Ehk siis põrnik on pikemaajaline eestimaalane. Kui pikk täpselt, ei teagi. Eelmise passi väide Eesti esmaregistreerimisest aastal 1965 ei ole vast tõene...
- eelmine omanik on Jaanus Nõgisto
masina ajaloo kohta on teadmameeste (ja -naiste!) pajatused väga teretulnud!
pilte.
kaugem möödanik ehk põrnikaklubi aasta 1994 Hiiumaal:
lähiminevik ehk tulemine mu sõbra juurde - aastal 2008:
eilne päev ehk 25 veebruar 2014. See ei ole madaldus:
25 veebruar 2014 - ühe tõstega kaks ratast õhus. Niiet kere ei ole päris puhas oksiid:
(kartsin, et üht ratast tõstes ainult see ratas tõusebki. Mis oleks suht kole. Praeguses kohas on masin liikumatult seisnud 3..4 aastat. Eelmised 2..3a sai teda ikka liigutatud. Praegusesse kohta sai põhja kaitseks auto alla paksud vineerplaadid pandud. Teadupärast mädandab aastaid seisvaid masinaid maaniiskus.)
2014 veebruar - vasakult paremale hobuserevolutsioon ehk teh passide järgi 25kW, 50kW ja 169kW:
nagu viitasin, siis masina ajaloo lahkamine on teretulnud. Kuu või kahe pärast käärime käised üles ning asun "vahutamise" asemel tegudele. Kui mitte varem, siis selle aja eel asume ka loodetavasti "grupiviisiliselt" siin teemas plaanima, kuidas täpselt masinale läheneda.
seniks on ka teretulnud viited sellele, kui keegi kas väiksema või suurema kopika eest mul eeldatavalt vajaminevaid kereosi kaubelda soovib. Eeldatavalt ei piirdu jutt ainult kereosadega - nt paistis rattakoopast, et tagumise torsiooni ots on ühelt poolt lausa läbimäda. Võimalik, et isegi "karmimast rauast sillaosad" tahavad vahetamist saada.
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: '65
Ootan juba puhtaks roogitud salongist pilte
Laiali käib oi oi kui kiiresti võrreldes kokku panemisega...
Reedel peale tööd pillud sisu välja, laupäeval tõstad kere maha krutid sillad küljest, pühapäeval on põhjavannid välja lõigatud, mootor vedeleb põrandab ja asi seisab kuu.....kaks......võibolla ka tüki kolmandast
Laiali käib oi oi kui kiiresti võrreldes kokku panemisega...
Reedel peale tööd pillud sisu välja, laupäeval tõstad kere maha krutid sillad küljest, pühapäeval on põhjavannid välja lõigatud, mootor vedeleb põrandab ja asi seisab kuu.....kaks......võibolla ka tüki kolmandast
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: '65
2008a oli "puhtaksroogitud põhi" selline:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/2008/ ... 4.JPG.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/2008/ ... 7.JPG.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/2008/ ... 4.JPG.html" onclick="window.open(this.href);return false;
paremaks ilmselt läinud ei ole. Kui palju hullemaks, ei näe kindlasti enne märtsi lõppu. Pigem näeb isegi aprillis.
praegu meeles mõlkuv ajagraafik näeb niiehknaa ette, et juunist augustini masin (mu käes) suurt ei edene. Ja enne seda toimuvast finishijoone ületamisest ma tegelikult ei unista. Niiet "seisab kuu-kaks-kolm"-osad on tegelikult suht reaalne ettevõtmise osa juba nn planeerimisfaasis
põrnika torkimine on aga oodatud sündmus - senised kandevkerega masinate "metallitaastamised" on tähendanud, et kere kui tervik on "pargitud" kanalile ning tegevus toimub ümber selle. Kaasa arvatud põhja all, rattakoopas ja salongis. Kohati värvikärssamisvines ja-või sulavat põhjamastiksit "tõrjudes". Põrnikas oma modulaarsusega ning eeldatavalt suht suures mahus liivapritsitavate osadega tundub ses osas palju "apetiitsem" - osandad, viid palju asju pritsida ning lõikad-keevitad mingite ulmekohtade ja asendite asemel nn laua taga. Pannes või lipsu ette. Lisaks lõikad-keevitad asja, mis ei vaja täiendavaid puhastamisi + sodikoristusi (mis on tüütud, aga vajalikud tegevused).
see on teooria. Ilus roosa unistus. Ärge seda (veel) pragmaatilisusega purustage
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/2008/ ... 4.JPG.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/2008/ ... 7.JPG.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/2008/ ... 4.JPG.html" onclick="window.open(this.href);return false;
paremaks ilmselt läinud ei ole. Kui palju hullemaks, ei näe kindlasti enne märtsi lõppu. Pigem näeb isegi aprillis.
praegu meeles mõlkuv ajagraafik näeb niiehknaa ette, et juunist augustini masin (mu käes) suurt ei edene. Ja enne seda toimuvast finishijoone ületamisest ma tegelikult ei unista. Niiet "seisab kuu-kaks-kolm"-osad on tegelikult suht reaalne ettevõtmise osa juba nn planeerimisfaasis
põrnika torkimine on aga oodatud sündmus - senised kandevkerega masinate "metallitaastamised" on tähendanud, et kere kui tervik on "pargitud" kanalile ning tegevus toimub ümber selle. Kaasa arvatud põhja all, rattakoopas ja salongis. Kohati värvikärssamisvines ja-või sulavat põhjamastiksit "tõrjudes". Põrnikas oma modulaarsusega ning eeldatavalt suht suures mahus liivapritsitavate osadega tundub ses osas palju "apetiitsem" - osandad, viid palju asju pritsida ning lõikad-keevitad mingite ulmekohtade ja asendite asemel nn laua taga. Pannes või lipsu ette. Lisaks lõikad-keevitad asja, mis ei vaja täiendavaid puhastamisi + sodikoristusi (mis on tüütud, aga vajalikud tegevused).
see on teooria. Ilus roosa unistus. Ärge seda (veel) pragmaatilisusega purustage
Viimati muutis Teet, E Dets 15, 2014 10:51 am, muudetud 1 kord kokku.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: '65
mul läheb vist natuke teistmoodi. Praegust põhja ei torgi enne, kui "uus" on vähemalt metallitöö poolt ette valmistatud. Ülemöödunud reedel võtsin urbaanilt ära ühe põhja. Täna tõin liivapritsist ja õhtul asun roostemuunduriga "konserveerima" ja mõtet seadma:jeff01 kirjutas: Reedel peale tööd pillud sisu välja, laupäeval tõstad kere maha krutid sillad küljest, pühapäeval on põhjavannid välja lõigatud, mootor vedeleb põrandab ja asi seisab kuu.....kaks......võibolla ka tüki kolmandast
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/keretood/teinepohi/" onclick="window.open(this.href);return false;
salongiosa on "uuel" natuke teistmoodi. Esiistmete all on mingid mügarad. Loodetavasti on muu ikka sobiv. Kes teab, see kommenteerib loodetavasti
"uut" pole ilmselt mõistlik enne kerega ristamise proovi värvida - äkki vajab veel modifitseerimist.
talvise nelikveolise (vectra2000 4x4) plastid said eile värvitud, niiet opeli lõpp läheb lähinädalail sujuvalt põrnika alguseks üle
Viimati muutis Teet, E Dets 15, 2014 10:53 am, muudetud 1 kord kokku.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: '65
oot' Jeff - Sa mõtled "uus ei ole kallis" all täpselt mida? Mitte ju ometi tervet põhja?
põhja enda osas plaanin lõikumise käigus nn üldplaani tekitada. Ses mõttes, et kas tellin põhjaplekke või asendan kehvemad kohad nn käepärase materjaliga. Ning kas viskan kellegi poolt asendatud ühe poole vannipõhja minema või lõigun ja keevitan samad asjad serv-servaga meetodil kinni.
mul vedeleb garaazhis just põhjateemade ootel paari masina tagaistme põhja või seljatoe taguseid plekke. Asise paksusega ja nn tugevdusvaltsidega asjad - saab näha, kas annab pruukida.
praegu paistab, et ketaslõikuri võtan välja alles üle-ülejärgmine nädalavahetus. Siis veereb ka sinine õuele.
Vaido abiga tuvastasime muidu telefoni teel "uuema põhja" ning kui otsida Golf2 (või äkki ka 3?) istmed + alusraamid, siis võivad kühmud jääda ja muus osas võiks asjad sobida. Tundub mõistlik plaan, kuna kontseptsioon ei ole originaal.
tagaklaasi vajan aga ikka originaali - seda võib lahkelt kohe pakkuda
põhja enda osas plaanin lõikumise käigus nn üldplaani tekitada. Ses mõttes, et kas tellin põhjaplekke või asendan kehvemad kohad nn käepärase materjaliga. Ning kas viskan kellegi poolt asendatud ühe poole vannipõhja minema või lõigun ja keevitan samad asjad serv-servaga meetodil kinni.
mul vedeleb garaazhis just põhjateemade ootel paari masina tagaistme põhja või seljatoe taguseid plekke. Asise paksusega ja nn tugevdusvaltsidega asjad - saab näha, kas annab pruukida.
praegu paistab, et ketaslõikuri võtan välja alles üle-ülejärgmine nädalavahetus. Siis veereb ka sinine õuele.
Vaido abiga tuvastasime muidu telefoni teel "uuema põhja" ning kui otsida Golf2 (või äkki ka 3?) istmed + alusraamid, siis võivad kühmud jääda ja muus osas võiks asjad sobida. Tundub mõistlik plaan, kuna kontseptsioon ei ole originaal.
tagaklaasi vajan aga ikka originaali - seda võib lahkelt kohe pakkuda
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: '65
talv jõudis kohale. Ca 400 kere-töötundi saanud talve-Opel vabastas ruumi Põrnika põhjale.
vaatasin põhja, väänasin ja toksisin. Mõtlesin ja mõtlesin välja - kui vann koos valtsitud servaga maksab ca sadakond eerot ja mõned kümned peale, siis vahetan. Konsulteerisin Ingmariga. Odavad ehk kahekohalise eurosumma maksvad vannid on vaid 0,6mm. Ei sobi kohe mitte. 0,8mm ja 1,2mm hinnad lendavad üle paarisaja raha. Tööd tahavad paikasaamiseks niiehknaa - küll vähem, kui olemasoleva põhja lappimine, aga mitte märkimisväärselt vähem. Puhta rahana on asendamise ja lappimise vahe ca pooltuhat raha. Täitsa märkimisväärne vahe. Niiet vähemasti esiosad lapin - need saab ilma plekki lisamata (st puhtalt nn traadimetalli lisades) läbipaistmatuks. Tagumiste osas pean veel plaani. Homme õhtul mõtlen välja, kas lapin või mitte. Ega tükid ju üleöö kohale tule...
põhi on käitlemisel / transpordil ka veidi räsida saanud. Ilmselt on koormarihm juhipoolse istmesiini ülalt ca 10mm kitsamaks pressinud, kui kõrvalistuja oma. Tuleb natuke nuputada, kuidas see ühtlaselt tagasi väänata. Siin oleks abiks istmed. Ehk siis otsin sobivaid esiistmeid. Väidetavalt on sarnased ka VW golfides. Ilmselt Golf2-s. Äkki ka muudes.
halb uudis on, et mu lapsepõlvekodu ja selle garaazh saavad endale ilmselt mõne kuu pärast uued omanikud. Mis tähendab, et mul ei ole autohobi harrastamiseks pinda. Otsin uut. Ideaalis Sakus, praktikas esiti aga kuni 20km raadiuses. Võimalikud nii ost kui üür. Sobivad kanali, kütte ja ventilatsioonita, aga kurja need ei tee. 3f elekter sobib mu kompressori ja keevitusega, aga nendele leiab vast vajadusel 1f asendused. Maa-alused (mida on Männikul paar müügis) tunduvad ventilatsiooni võtmes kahtlased. Pigem vist ei sobi. 18..20m2 pinnal ehitamine on eraldi küsimärk.
vaatasin põhja, väänasin ja toksisin. Mõtlesin ja mõtlesin välja - kui vann koos valtsitud servaga maksab ca sadakond eerot ja mõned kümned peale, siis vahetan. Konsulteerisin Ingmariga. Odavad ehk kahekohalise eurosumma maksvad vannid on vaid 0,6mm. Ei sobi kohe mitte. 0,8mm ja 1,2mm hinnad lendavad üle paarisaja raha. Tööd tahavad paikasaamiseks niiehknaa - küll vähem, kui olemasoleva põhja lappimine, aga mitte märkimisväärselt vähem. Puhta rahana on asendamise ja lappimise vahe ca pooltuhat raha. Täitsa märkimisväärne vahe. Niiet vähemasti esiosad lapin - need saab ilma plekki lisamata (st puhtalt nn traadimetalli lisades) läbipaistmatuks. Tagumiste osas pean veel plaani. Homme õhtul mõtlen välja, kas lapin või mitte. Ega tükid ju üleöö kohale tule...
põhi on käitlemisel / transpordil ka veidi räsida saanud. Ilmselt on koormarihm juhipoolse istmesiini ülalt ca 10mm kitsamaks pressinud, kui kõrvalistuja oma. Tuleb natuke nuputada, kuidas see ühtlaselt tagasi väänata. Siin oleks abiks istmed. Ehk siis otsin sobivaid esiistmeid. Väidetavalt on sarnased ka VW golfides. Ilmselt Golf2-s. Äkki ka muudes.
halb uudis on, et mu lapsepõlvekodu ja selle garaazh saavad endale ilmselt mõne kuu pärast uued omanikud. Mis tähendab, et mul ei ole autohobi harrastamiseks pinda. Otsin uut. Ideaalis Sakus, praktikas esiti aga kuni 20km raadiuses. Võimalikud nii ost kui üür. Sobivad kanali, kütte ja ventilatsioonita, aga kurja need ei tee. 3f elekter sobib mu kompressori ja keevitusega, aga nendele leiab vast vajadusel 1f asendused. Maa-alused (mida on Männikul paar müügis) tunduvad ventilatsiooni võtmes kahtlased. Pigem vist ei sobi. 18..20m2 pinnal ehitamine on eraldi küsimärk.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: '65
põhi saab uued tagumised vannid - hetkel ootab neid garaazhiseinale toetudes.
karp-soojakanalid sobisid põhja peale kenasti.
laupäeval liikus põrnikas üle 6,5 aasta. Veel mitte omal jõul. 5km liikumise järel peatus korraks garaazhiukse taga.
suruõhuga suurem sodi masina pealt maha; siis veeres uksest sisse ja hakkas enda küljest tükke loovutama. Esialgu ilma ketaslõikurit kasutamata. Lisaks ainult polditud asjadele irdus lõikamata ka nt üks küljekarp:
pakkuda võib kõikvõimalikke eksterjööri- ja interjööritükke. Vähe on keredetaile, mis oleks mu isendil head. Eriti oodatud on lähikuudel:
- pre-67 esi- ja tagatiivad (keevitust mittevajavad)
- uksed (keevitust mittevajavad). Need sobivad ju vist ka hilisemad?
- tagaklaas. Vist sobivad kõik mitte-superi omad
- "mügarikega" põhjale sobivad istmed. Sobima peaks Golf2 ja ehk veel ka muude VAG grupi sõidukite omad. Peavad olema 2-ukselise omad ehk seljatugi liikuma...
- tagatuled + tulealused
pühade ajal leian mõned garaazhipäevad. Pean plaani, kuidas kerele läheneda. St kas tõsta kohe kere põhjalt maha (pannes loomulikult enne salongi ajutisi tugevdusi) või püüda enne eraldamist karbid/soojakanalid paika panna. Mulle tundub soojakanalite paikapanek esmajärjekorras mõistlik. Kuidas see praktikas välja näeb, ei tea veel. Kogemuste jagamine ja arutelu on sel teemal eriti teretulnud
karp-soojakanalid sobisid põhja peale kenasti.
laupäeval liikus põrnikas üle 6,5 aasta. Veel mitte omal jõul. 5km liikumise järel peatus korraks garaazhiukse taga.
suruõhuga suurem sodi masina pealt maha; siis veeres uksest sisse ja hakkas enda küljest tükke loovutama. Esialgu ilma ketaslõikurit kasutamata. Lisaks ainult polditud asjadele irdus lõikamata ka nt üks küljekarp:
pakkuda võib kõikvõimalikke eksterjööri- ja interjööritükke. Vähe on keredetaile, mis oleks mu isendil head. Eriti oodatud on lähikuudel:
- pre-67 esi- ja tagatiivad (keevitust mittevajavad)
- uksed (keevitust mittevajavad). Need sobivad ju vist ka hilisemad?
- tagaklaas. Vist sobivad kõik mitte-superi omad
- "mügarikega" põhjale sobivad istmed. Sobima peaks Golf2 ja ehk veel ka muude VAG grupi sõidukite omad. Peavad olema 2-ukselise omad ehk seljatugi liikuma...
- tagatuled + tulealused
pühade ajal leian mõned garaazhipäevad. Pean plaani, kuidas kerele läheneda. St kas tõsta kohe kere põhjalt maha (pannes loomulikult enne salongi ajutisi tugevdusi) või püüda enne eraldamist karbid/soojakanalid paika panna. Mulle tundub soojakanalite paikapanek esmajärjekorras mõistlik. Kuidas see praktikas välja näeb, ei tea veel. Kogemuste jagamine ja arutelu on sel teemal eriti teretulnud
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: '65
kere ja põhi jäid lahutamata. Valiku üle ma ei kurda - karbivahetust ja piilarite alla metalli taastekitamist ei sega, annab aga teadmise, et asjad saavad õigesse kohta. Lahutan kere ja põhja, kui karbid on vahetatud ja kere tugev.
üks kerepool hakkab looma:
lähemalt ees ja taga. Ning sees enne kinnitamist.
kuigi pea kõiki plekke pakutakse (kuigi tundmatu kvaliteedi ning mitte just olematu hinnaga), siis enamuse väänan ise - see tegevus mulle meeldib ning tulem on metallisisalduselt varuosa-jupist pigem parem
eelmises postis viidatud tükke loodan ikka veel leida
üks kerepool hakkab looma:
lähemalt ees ja taga. Ning sees enne kinnitamist.
kuigi pea kõiki plekke pakutakse (kuigi tundmatu kvaliteedi ning mitte just olematu hinnaga), siis enamuse väänan ise - see tegevus mulle meeldib ning tulem on metallisisalduselt varuosa-jupist pigem parem
eelmises postis viidatud tükke loodan ikka veel leida
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: '65
sel aastal pole veel garaazhis mehetegusid teinud (piltide tegemine pole suurem asi mehetegu ), aga möödunud aastal said tehtud esiots / varuratta alune ning teine külg ette lükatud. Teine karp on ka kohal:
juhi pool ei kujunenud karbi asend nii iseenesestmõistetavalt, kui kõrvalistuja pool. Kõrguse osas olid karbil taga-ja eesotsas konkreetsed kõrguseorientiirid, aga uks oleks karpi justkui paar mm madalamale soovinud. Läksin nn keskteed. Teise põhjaga kokkuviimise ajaks ning mitteloksuvate ukstiftide (need on isegi veel tellimata - ei suutnud veel otsustada, mis mõõtu on vaja) paigaldamiseks jääb väike hingevärin. Aga küll saab ja küll saab viisakalt
salongis on mõlemal pool paigas üpris huvitava kujuga plekid. Sai kumbagi mitu tundi väänatud ja lõigatud. "Seitse korda lõika ja üks kord keevita" põhimõttel.
täna õhtul on natuke ja homme rohkem garaazhiaega. Peaks ka teise külje tehtud saama ning tagaotsa kallale minema. See kujuneb ilmselt omamoodi huvitavaks. Leiaks laenuks või kommiraha eest 6V sõiduauto aku (+ soovituslikult ka 6V laadija), prooviks mootorit enne demonteerimist käima panna. Aku (ja laadija) lahke laenamise või tagasihoidliku hinnaga müügipakkumised on teretulnud! Vajan praeguses vaates vaid tehnikaprooviks - 6V tehnikale ei leia enne 2016 kevadet kindlasti rakendust ning pigem jõuan selle mõtte teostamiseni veel hiljem. Äkki 2017 või 2018 kevadel
juhi pool ei kujunenud karbi asend nii iseenesestmõistetavalt, kui kõrvalistuja pool. Kõrguse osas olid karbil taga-ja eesotsas konkreetsed kõrguseorientiirid, aga uks oleks karpi justkui paar mm madalamale soovinud. Läksin nn keskteed. Teise põhjaga kokkuviimise ajaks ning mitteloksuvate ukstiftide (need on isegi veel tellimata - ei suutnud veel otsustada, mis mõõtu on vaja) paigaldamiseks jääb väike hingevärin. Aga küll saab ja küll saab viisakalt
salongis on mõlemal pool paigas üpris huvitava kujuga plekid. Sai kumbagi mitu tundi väänatud ja lõigatud. "Seitse korda lõika ja üks kord keevita" põhimõttel.
täna õhtul on natuke ja homme rohkem garaazhiaega. Peaks ka teise külje tehtud saama ning tagaotsa kallale minema. See kujuneb ilmselt omamoodi huvitavaks. Leiaks laenuks või kommiraha eest 6V sõiduauto aku (+ soovituslikult ka 6V laadija), prooviks mootorit enne demonteerimist käima panna. Aku (ja laadija) lahke laenamise või tagasihoidliku hinnaga müügipakkumised on teretulnud! Vajan praeguses vaates vaid tehnikaprooviks - 6V tehnikale ei leia enne 2016 kevadet kindlasti rakendust ning pigem jõuan selle mõtte teostamiseni veel hiljem. Äkki 2017 või 2018 kevadel
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: '65
plekitööde seis: esiots tehtud, mõlemad küljed väljastpoolt tehtud. Nendes piirkondades on jäänud veel mõned väiksemad nikerdamised - üks esipampri kinnitus + pasunakinnitus, A-piilarite siseosad, B-piilarist tahapoole jäävad siseosad. Need kõik tahavad enne avauste sulgemisi sissepoole värvi saada ja ootavad, kuni krundipüstoliga vehkima hakkan.
Ingmarilt ootan nüüd esimest plekihunnikut ja 06veebruaril saan ehk oma silmaga näha, mida on Joosepil "Lõunaosariikides" üle ja mul puudu.
kohe-kohe lähen nn laenukaubana 6V aku järele. El süsteem ja karbuss on käivituseks ette valmistatud ja homme õhtul proovin, kas tehnika toimib. Mälusopis on teadmine, et masin jäi kunagi eelkõige generaatoririkke (mida toetas ilmselt mäda kere) tõttu seisma. Saab näha.
kalender ütleb, et veebruaris ja märtsis on suht vähe garaazhi-nädalavahetusi. Tagaots tundub plekitöö osas suht töömahukas, niiet mitte just väga kergelt saavutatavaks eesmärgiks võtan metallitööde lõpetamine märtsi lõpuks. Mis tähendab, et projekti lõpetamine mai alguseks ei ole reaalne. Uus terviku lõpetamise eesmärk on Jaanipäev 2015.
kui kellelgi midagi üle, siis lisaks ülalloetletud asjadele võib ka salongi ja kere komplekteerimiseks vajalikest asjadest põhimõtteliselt kõike pakkuda. Vajamineva hunnik tuleb kõrge ning eeldatavalt suht $$$
Ingmarilt ootan nüüd esimest plekihunnikut ja 06veebruaril saan ehk oma silmaga näha, mida on Joosepil "Lõunaosariikides" üle ja mul puudu.
kohe-kohe lähen nn laenukaubana 6V aku järele. El süsteem ja karbuss on käivituseks ette valmistatud ja homme õhtul proovin, kas tehnika toimib. Mälusopis on teadmine, et masin jäi kunagi eelkõige generaatoririkke (mida toetas ilmselt mäda kere) tõttu seisma. Saab näha.
kalender ütleb, et veebruaris ja märtsis on suht vähe garaazhi-nädalavahetusi. Tagaots tundub plekitöö osas suht töömahukas, niiet mitte just väga kergelt saavutatavaks eesmärgiks võtan metallitööde lõpetamine märtsi lõpuks. Mis tähendab, et projekti lõpetamine mai alguseks ei ole reaalne. Uus terviku lõpetamise eesmärk on Jaanipäev 2015.
kui kellelgi midagi üle, siis lisaks ülalloetletud asjadele võib ka salongi ja kere komplekteerimiseks vajalikest asjadest põhimõtteliselt kõike pakkuda. Vajamineva hunnik tuleb kõrge ning eeldatavalt suht $$$
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"