Kui sa bussile soovid siis mina sinu asemel vist võtaks longblockina mis näeks välja nii:

+ plokikaaned.
Sinna ümber on siis vaja panna kõik mis sinna tavalisel 2,0 bussi mootoril tehasest on pandud.
Variant on sinna ümber panna ka type 1 mootorile mõeldud jahutus kuid see nõuab omajagu isetegemist. (Keevitust ja plekki)
Kui hind tundub krõbe siis püüa mõelda nii, et KÕIGIS type 4 mootorites mis eestis sõidavad on nukkvõllid kulunud aga nukkvõll + uued tõukurid (Tuleb alati osta koos ja sama tootja omad) maksavad kokku ~450€ kui tahta sama tootjat mida mina tahtsin sest odavamate nt SCAT jne asjadega on väga tihti väga suuri probleeme. Type 4 saaled kõik kokku on pea 100€ kui ma ei eksi. reinzi tihendid üle 50€ ehk et mootoriploki sees on ~600€ eest asju + 100h oma tööd. Plokikaantega on nii, et 90% siin sõitvatest on otsas ja vajavad minimaalselt uusi juhtpukse, pesade lõikust ja uusi klappe või minimaalselt klappide üle lõikust. Alla 200€ seda kahjuks hetkel ei tee. kuid uutel kaantel on ka muid eeliseid.....type 4 mootoritel on põhihädaks sisse langev klapipesa mis tuleneb suurest arvust kuumatsüklitest ja kehvast materjalivalikust. selliseid plokikaasi müüs kasutaja Bill äkki mingi ligemale 400 või 500€ eest eestist välja kui ma ei eksi

(Need 1,8sase kaaned on nö performans 2 liitrisel mootoril

sest omavad veidi suuremaid klappe ja porte
panin moto ka flat4 racers gruppi veidi kallimalt üles ja pean homme hakkama uurima palju selle uusmeremaale saatmine maksab

Seega ma kohe hinda langetada ei tahaks kuid kui asi selle taha jääb pakun kaasa ehk miskeid juppe
