mootori remont
Moderaator: ingmar
mootori remont
tere kas keegi teab mõnd inimest Tartu kandis kes teeks mootorile nö. uuenduskuuri, võtaks ta lahti vahetaks kõik kulunu ja väsinu ning paneks kokku tagasi. tegemist on 1,6 bensiin bussi boxeriga. 74 a peaks olema. Pill ise sõidab aga aja puudusel pole endal aega sellega tegeleda.
Re: mootori remont
Võid Proovida kasutaja Jeff01, kui tal aega on, siis ehk saate kokkuleppele.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: mootori remont
BauskaCustomEngines
aircooled build&resto
+37129492009
If You want recommendations, ask Ingmar, Leo, Erki ...
aircooled build&resto
+37129492009
If You want recommendations, ask Ingmar, Leo, Erki ...
Take (sh)it easy!
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: mootori remont
Võin Bauska Custom Enginet soovitada küll. Mees on aastaid põrnikatega tegelenud ja nüüd tegeleb ainult nendega - kogemust ja teadmisi on ja ta oskab iga õhkjahutuse moto õieti kokku ja töötama panna
Re: mootori remont
Tead sa tema hinnapoliitikat kommenteerida`? Teaks teinekord klientidel öelda sest omal pole pmt ei aega ega tahtmist tegeleda kuna tööde maht on nende mootorite juures üsna suur mis eestis lõpuni ära sõidetud kuid aeg = raha ja tahestahtmata kisuvad summad suuremaks kui sooviks.
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: mootori remont
Ei tea, aga uurin järgi ja panen siia kirja
Tean aga seda, et mees tuli oma igapäeva töölt üldse ära ja tegeleb nüüd 100% ainult nende mootoritega
Tean aga seda, et mees tuli oma igapäeva töölt üldse ära ja tegeleb nüüd 100% ainult nende mootoritega
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: mootori remont
Vastus olemas. Hind on umbes 300e per mootor töö eest + juppide hind, mida kunde mootori sisse tahab
Re: mootori remont
Selge. Et asi minul vähegi tasuv oleks peaks sama küsima. Seni kysinud 200 type 1 ja 250 type 4 eest kuid nii ei vea enam välja...
Type 1puhul tuletan meelde, et plokid on neil otsas ja plokki taastamata pole mõtet mootorit remontida. Kahjuks pole eestis see teenus kuigi kättesaadav. Häda on ka mõraste kaantega sest kaanetööd on seljuhul kallimad kui lahti-kokku operatsioon.
Type 4 puhul tuletan meelde, et nukad on otsas ja ilma tõukurite vahetamiseta ei või uut nukka panna. Mädad on ka tikud mis summutit hoiavad.
Type 1puhul tuletan meelde, et plokid on neil otsas ja plokki taastamata pole mõtet mootorit remontida. Kahjuks pole eestis see teenus kuigi kättesaadav. Häda on ka mõraste kaantega sest kaanetööd on seljuhul kallimad kui lahti-kokku operatsioon.
Type 4 puhul tuletan meelde, et nukad on otsas ja ilma tõukurite vahetamiseta ei või uut nukka panna. Mädad on ka tikud mis summutit hoiavad.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: mootori remont
TanelP masinateemas läks meil jälle plokijutuks. Kust tänapäeval taastatud plokid tulevad ja mis nad maksavad?
GPB on meile viimasel ajal (Brexit jms - pmst on puhas "made in GB" meile viimase aastaga seeläbi odavnenud ca 30%) päris odav - kas sellest on ehk VW jupiteemade puhul abi?
GPB on meile viimasel ajal (Brexit jms - pmst on puhas "made in GB" meile viimase aastaga seeläbi odavnenud ca 30%) päris odav - kas sellest on ehk VW jupiteemade puhul abi?
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: mootori remont
Tegelikult on ploki tegemiseks 2 varianti.....pingis.....või plokki pandava jorbliga. Isegi meil siin samas Tartumaal tõrvandis on selleks tegelikult tööriist olemas (tuli välja kui seda tööriista enda tarbeks valmistasin) kuid selle olemasoleva tööriista omanik on samuti vist kõrvetada saanud ja ei tahtnud põrnika mootoritest enam midagi kuulda
Soomes tegemisest niipalju, et tünni sai ingmar ja tünni sain ka mina miskite rallikrossi mootorite ehitaja juures. Ja mitte nii, et lihtsalt viriseksin vaid kumbki mootor ei elanud üle tunni aja. Kui viitsid ise asju ajada ja oled valmis selleks, et 1 plokk läheb aiataha siis tegelikult on vajalik pink olemas näiteks "nordic metal" nimelises ettevõttes kuid, et seal jutule saaks peab kedagi kohalikku tundma (PS, nad pole neid mootoreid teinud kuid neil on selleks teoreetilised võimalused olemas. Kui oleks võimalik siis päris viimase lõpu ma hooniksin, et asjas kindel olla kuid see eeldab vastava tööriista valmistamist (Põrnika mootor peab siiski korrektse kap remi korral 100 000km ja vastukaaludega vända ja dünaamilise tasakaalustuse korral ca 150 000km kestma (Kahjuks ei ela nii kaua hetkel turulolevad tihendid)
Soomes tegemisest niipalju, et tünni sai ingmar ja tünni sain ka mina miskite rallikrossi mootorite ehitaja juures. Ja mitte nii, et lihtsalt viriseksin vaid kumbki mootor ei elanud üle tunni aja. Kui viitsid ise asju ajada ja oled valmis selleks, et 1 plokk läheb aiataha siis tegelikult on vajalik pink olemas näiteks "nordic metal" nimelises ettevõttes kuid, et seal jutule saaks peab kedagi kohalikku tundma (PS, nad pole neid mootoreid teinud kuid neil on selleks teoreetilised võimalused olemas. Kui oleks võimalik siis päris viimase lõpu ma hooniksin, et asjas kindel olla kuid see eeldab vastava tööriista valmistamist (Põrnika mootor peab siiski korrektse kap remi korral 100 000km ja vastukaaludega vända ja dünaamilise tasakaalustuse korral ca 150 000km kestma (Kahjuks ei ela nii kaua hetkel turulolevad tihendid)