
see on vana tihendi

Moderaator: ingmar


jälle kõik maha ja nuputama, kuidas auk suuremaks saada. mitu tundi läks sest aga lõpuks sai asja ikka jonksu. rauasaeleht ja rellakas aitasid. Aga nagu kiuste, hakkasin siis uhkelt sõitma kui paarikümne kilomeetri pärast pill välja suri, uuesti käima läks ja peale 10 km uuesti välja suri. Loogiline oleks ju, et viga paagis sest peale paagivahetust jamad hakkasid, aga mine võta kinni. praegu igastahes saaks paagi täis tankida muretult, aga sõita kuhugile ei saa
ja 

Low pressure switch "opens" with pressure, the high pressure switch "closes" with pressure.
Key ON engine OFF, the oil light blinks because the low pressure switch is grounding out... once the engine starts, oil pressure opens the low pressure switch and the oil light goes .
If the high pressure switch does not close / ground by the time the engine reaches 2000rpm, then the oil warning light & buzzer will come on in the dash!
This is the same on Golf, Jetta, Passat, Eurovan, Fox etc... they all can be checked this way.
http://fkh161.ca/" onclick="window.open(this.href);return false;


