Müüa taastatud kerega VW Baja, Tiivad ja tagaots plastikust, Kapott ise plekist järele tehtud, kuna komplektis olnud kapott kuulus 1303 kerele. Mootor peal ja käivitub aegaajalt( 1.3) Peal uued küünlajuhtmed, küünlad jms. Kaasa autoga veel teise mootori jagu juppe (1.6) ning palju veel. Auto tahab veel komplekteerimist ja tööd.
Kes huvi rohkem tunneb küsib ise infot juurde: tauris.vijar@gmail.com
5 666 999 5
või U2U
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
aga viita ka hinnasoovile. Masinasse on tööd ja materjali (ehk $$$+$$$) läinud mõnuga, samas pole see tänavalegaalne.
"$$$ põllurallikas" on aga "raske" kontseptsioon. Et kui "$$$" ta on ning mida temaga teha annab?
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
legaalsus jääb tegelikult ülevaataja hinnata. Sisuliselt ei tohiks probleeme olla, kui siis ainult gabariitidest väljas asuv summuti. Hinna olen mujal välja hõikanud 3200€, kes ehitab sellise auto endale odavamalt, siis palun laske minna...Tunnistan, tööd on siin veel omajagu, samas, auto sõidab, pidurdab ja vahetab käike, elekter samuti peaaegu valmis....ehk tehniline pool 85% tehtud, keretööd kõik tehtud, jäänud vaid salong ja viimistlus, mis ise on tegelikult väga suur töö, kes on teinud see teab, need pisiasjad vajavad palju tähelepanu ja aega. Aga eks kõik hinnad on alati läbirääkimistes kinni, kõik oleneb suhtlemisest ja suhtumisest.
Parimat!
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
IMHO on mõistlik masin ära lõpetada. Sisu nt "kättejuhtuvate vahenditega" komplekteerida, et reg eelse ülevaatuse (kas vaja?) läbiks. Praegu on kaubaks mittekomplektne ja paberiteta (?) kulgur ehk siis funktsionaalsuse võtmes põllurallikas.
põllurallikate hinnaklass on metallihinna suurusjärgus - Baja ei ole selles osas eriti konkurentsivõimeline. Baja ei peakski põllurallikatega "konkureerima", aga pooliku ja mitte-teelegaalsena ta paraku selles "klassis" on.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet, Nõustun sinuga, muidugi oleks mõtekas auto ära lõpetada, aga kahjuks puudub selleks hetkel aeg...ja ausalt öeldes ka viitsimine...huvitav osa)keretööd on tehtud ja minul motivatsioon kadunud
Uued projektid juba käsil ning mis veel hullem, järgnevad ideed juba peas...Tean, et see pole eriti otstarbekas ja kasulik, kuid mis teha, vaimu ei saa sundida
Praegusel juhul olen avatud pakkumistele...vanaraua hinnaga vist päris ära ei annaks, aga kompromissideks oleksin valmis küll.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kas pole vahrpeal huvi tekkinud...auto ka natuke arenenud....sisse on saanud nissan 350zx nahkistmed ja soome papist on polstrid välja lõigatud, vaja ainult katta sobiva riide/ nahaga.
Kui eelnevalt jäänud arusaam, et dokid puuduvad, siis dokumendid olemas...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
taastatud,dokumentidega kere, toimiv mootor, teine varuosadena kaasa, sealhulgas kaasa palju uusi varuosi lisaks, kerel all ees uued amordid, piduri süsteem taastatud, uued torud, silindrid ja klotsid, lisaks veel 4 laia plekkvelge, varuks veel uued käsipiduri trossid, piduri rem komplektid, rattalaagrid jpm. Salongis ka nissan 350zx nahkistmed.
Viimati muutis dexter, E Mär 09, 2015 10:24 pm, muudetud 1 kord kokku.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks