Sissekanne päevikusse:
Jõulupühade ajal:
https://www.facebook.com/indrek.orav.9/ ... eam_ref=10
Täna käis põrnikas elukogemust saamas sillastendis. Eelnev kogemus rääkis sellest, et põrnik tahab hirmsasti otse minna, seega otsisin interneedusest mingitki lahendust.
Üheks lahenduseks pakuti: Recommended Setup Summary:
FRONT – SWINGAXLE BEETLE
2 Sway-A-Way adjusters top and bottom. Cofap or KYB Gas shocks
2 extra-eccentric camber adjusters.
Front –2 degrees negative camber
At least 3 degrees (preferably 5) positive caster
5mm (6/32-7/32”) Toe-out
18mm (3/4”) Sway bar
195/60/14 tires
Front MUST be 1” higher than the rear ride height.
REAR – SWINGAXLE BEETLE
Sway-A-Way Camber Compensator. Cofap/KYB Gas shocks only
-2 deg negative camber
2-3mm (3/32-1/8”) Toe-in
205/60/14 tires
Shimmed up Z bar
Rear MUST be 1” lower than the front ride height.
Ok, esiots ongi tiba kõrgemal ja 3kraadi positiivset Casterit näitas masin peale seibide lisamist silla alumisele torule.
Toe-out regullisime 0,20 kraadi, lihtsalt peast arvutades tundus see õige olevat (apataat ei osanud meile millimeetreid näidata).
Ja Camber sai ilusti -2kraadi tänu uutele eksentikutele
Tagarattad olid suht soovitud asendis, ainult vasak pool istub natuke sügavamal... peab vist torsiooni reguleerima.
Igatahes on põrnik nüüd palju paremini sõidetav. Julgen selliseid modifikatsioone soovitada!

-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"