Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...
Tervist!
Vahepeal on buss saanud uue moto. Liist langes 1,9 55Kw peale.Sõita pole veel saanud, aga kohapeal käib hetkel küll nagu kell. Sõta pole sellepärast saanud, et pidurid vajavad korrastamist-uuendamist, aga varuosade ooteaeg on meeletult pikk.
Uus moto on tsipa kõrge, seepärast tuli kapott augustada.
Vist jah. E-partsist tellisin piduriketaste taha uued plekid ja ooteaeg seal ju ca. 2 nädalat. Võrreldes Forssiga hind jällegi e-partsis poole soodsam.
Brick kirjutas:Vaatan, et sul on õhupuhasti vana koha peal - kas jätsid 1.6 väljalaskekolle ja turbo?
Uuel motol oli jah turbo maha tõmmatud ja otsustasin kogu vana krempli tagasi külge panna. Kuigi mingi võõrkeha oli turbo labade vahelt läbi käinud, töötab ta veel hästi.
marco kirjutas: Vist jah. E-partsist tellisin piduriketaste taha uued plekid ja ooteaeg seal ju ca. 2 nädalat. Võrreldes Forssiga hind jällegi e-partsis poole soodsam.
mina sain plekid Uno käest samal päeval. Ingmaril ka olid, aga ei tahtnud oodata lihtsalt)
Tänaseks on esimesed pidurid jälle korga seatud. Kuskil oleks siiski nagu õhk vahel, sest esimese vajutusega läheb pedaal suht põhja. Teist korda vajutades jääb pedaal aga tublisti kõrgemale. Kogu see pidulite remont siiski nii roosiline polnud, sest nagu tavaliselt, ei tulnud supportitel õhutusniplid lahti. Siis sain tunda omal nahal, kui raske on bussile leida kodukandis korralikku kasutatud varuosa. Õnneks on raadil Kristo nimeline mees, kellel peaaegu alati on vajalik varuosa olemas.
Täna saabus saksamaalt pakk mulle, milles olid armatuuri kellade rõngad. Suured tänud vihjete eest kasutajale tmurk. Reede ehk monteerin külge!
Te vist ei kujuta ettegi, kui hea meel mul nende väikeste asjade üle on. Kunagi, kui mul golf 3 oli, siis sai tollele autole need rõngad soetatud. Ma ei oleks ealeski uskunud, et T3-le ka säänseid asju tehakse, kuni nägin tmurk´i postitust.
Nii vähe on tegelt õnneks vaja! Naisuke mul toonakord tembeldas need rõõmu rõngasteks. Ja nüüd jälle uued rõõmukad!
Probleemid, probleemid!
Kuna suurem osa tehnikast on korras, siis aeg väikeste asjadega tegeleda.
Nimelt ostust alates ei sütti-vilgu süüte sisse keerates õli tuli koguaeg. Vahel toimib normaalselt, vahel ainult korra vilksatab. On ka juhtunud, et korra vilksatab ja siis sekund hiljem läheb uuesti vilkuma, nagu peab.
Proovisin teist süüteluku põhja....ei midagi. Vahetasin mootoril mõlemad andurid....ei midagi. Mootoriruumis olevast mustas karbis kakkusin korra pistikud lahti....ja ikka ei midagi. Kui õlianduril juhe tagant ära võtta ja vastu mootorit panna, siis vigub tuli ilusti.
Oskab keegi öelda, milles probleem võib olla, et vahel toimib see tuli ilusti ja siis jälle mitte?
Ja muidugi on need poleeritud rõngad oma kohale paigaldatud. Ehk saab päeva jooksul ka üks klõps tehtud!
Viimati muutis marco, R Dets 20, 2013 9:48 pm, muudetud 1 kord kokku.
Täna sai väike reis maale tehtud. Kostitan teid ka ühe pildiga, kus mina koos oma suksuga.
Hiinast on tellitud bussile kotitäis pudinaid, aga nendest pikemalt siis, kui asjad kohal ja küljes!
On jäänud mulje, et paljud vihkavad neid rõvedaid telliseid, ehk golfimootoriga kingakarpe. Aga kuna meil pole kuskile mujale minna, siis jätkame ikka oma teemade joru.
Kuna kütusekulu tundus bussil liiga suur, siis otsustasin lasta pihustid üle vaadata. Diisliabis lasti mul ka näpud mustaks teha ja võtta ise puhustid maha. Nüüd ma mõistan ütlust, et pihusti kuseb, sest kaks pihustit seda just tegidki. Vahetusse läksid siiski kõik neli otsa.