O: VW T2 bussile 68-79 a. käigukasti
Moderaator: ingmar
O: VW T2 bussile 68-79 a. käigukasti
Tere
Vaja oleks toimivat käigukasti VW T2 bussile 68-79 a.
Parimat
Ivo Sepp
53030977
ivosepp@gmail.com
Vaja oleks toimivat käigukasti VW T2 bussile 68-79 a.
Parimat
Ivo Sepp
53030977
ivosepp@gmail.com
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: O: VW T2 bussile 68-79 a. käigukasti
uuri laiast maailmast kas T3 kast ka sobib.
neid leidub kohati romulateski.
neid leidub kohati romulateski.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: O: VW T2 bussile 68-79 a. käigukasti
Kui tahad oma silmaga näha T3-e kasti, siis Viimsis Rohuneeme tee 1 võin näidata ja võid isegi katsuda 4 ja 5 käigulisi käigukaste
Kontakt +37253331514

Kontakt +37253331514
Re: O: VW T2 bussile 68-79 a. käigukasti
Paiknen ise Saaremaal. Kas kellegil on kogemusi T2 ja T3 kastidega. Kas T3-me kasti saab lihtsalt T2-le paigaldada.
ivosepp@mail.com
Tänud ette Ivo
ivosepp@mail.com
Tänud ette Ivo

Re: O: VW T2 bussile 68-79 a. käigukasti
Interneeduse avarustest leida, siis päris üks ühele ei istu T3 kast T2-le
T2 kastil tuleb käiguvahetuse võll kasti otsast välja, aga T3 omal küljepealt.
Eks kasti kinnitusedki erinevad.
Niiet, lihtsalt polton ei lähe.
T2 kastil tuleb käiguvahetuse võll kasti otsast välja, aga T3 omal küljepealt.
Eks kasti kinnitusedki erinevad.
Niiet, lihtsalt polton ei lähe.
Re: O: VW T2 bussile 68-79 a. käigukasti
Kes neid kaste näinud on ei vaevu mõtlemagi vahetamise suunas
Iseasi veel 78-80 2,0 õhuga 091 vastu aga muud küll mitte...ja seda kasti sa pmt ei leia ning kui leiad ei raatsi osta.

- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: O: VW T2 bussile 68-79 a. käigukasti
kas siis 77a automaadiga on teine lugu panna t3 atm ?
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: O: VW T2 bussile 68-79 a. käigukasti
Automaati pole näinud...ei tea kas kahjuks või õnneks.
Kõike annab teha, porsche kaste, subaru kaste jne aga lihtsalt juhin tähelepanu sellele, et see on siiski suurem töö ja mitte bolt on lahendus. Näiteks käiguvahetus hoovastiku lahenduse pilte vaataks isegi kui keegi viitsiks otsast vahetuse küljele vahetusele ümber teha manuaalil (ATM selles osas kordades lihtsam)
Oma. oli kunagi see mõttes sest küljepealt vahetusega kaste rohkem, tugevamad ja ülekanded kiiremad. Oli isegi välja mõeldud, et hoovastik jääb liikuma vaid ette-taha ning vaakumiga (miks mitte ka suruõhuga) hakkab membraan vahetama nö risti pidi alul väikse lüliti abil kuid hiljem ajuväljundiga kiiruse sisendi järgi nii, et kiirendades raiud vaid ette ja taha ja ise ei pea mõtlema mis sisse läheb
Kõike annab teha, porsche kaste, subaru kaste jne aga lihtsalt juhin tähelepanu sellele, et see on siiski suurem töö ja mitte bolt on lahendus. Näiteks käiguvahetus hoovastiku lahenduse pilte vaataks isegi kui keegi viitsiks otsast vahetuse küljele vahetusele ümber teha manuaalil (ATM selles osas kordades lihtsam)
Oma. oli kunagi see mõttes sest küljepealt vahetusega kaste rohkem, tugevamad ja ülekanded kiiremad. Oli isegi välja mõeldud, et hoovastik jääb liikuma vaid ette-taha ning vaakumiga (miks mitte ka suruõhuga) hakkab membraan vahetama nö risti pidi alul väikse lüliti abil kuid hiljem ajuväljundiga kiiruse sisendi järgi nii, et kiirendades raiud vaid ette ja taha ja ise ei pea mõtlema mis sisse läheb

- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: O: VW T2 bussile 68-79 a. käigukasti
kuulduste järgi on t2 ja t3 automaadid omavahel vahetatavad
manuaalid mitte, jeff juba vihjas põhjusetele. samuti fakt, et t2 omab taga torsioonvedrustust ja t3 kast on liiga pikk, torsioon jääb ette. et kui t3 kasti peale ehitada, siis vist peab terve tagasilla ümber tegema
Ivole pole aga midagi väga head vastata, praegu ei teagi, kust t2 kasti enam leida
kui vaja, saan aidata kasti sisse käivate juppidega ainult (teades, kuhu need lähevad, siis vaevalt, et uut kasti sinna pannakse)
manuaalid mitte, jeff juba vihjas põhjusetele. samuti fakt, et t2 omab taga torsioonvedrustust ja t3 kast on liiga pikk, torsioon jääb ette. et kui t3 kasti peale ehitada, siis vist peab terve tagasilla ümber tegema
Ivole pole aga midagi väga head vastata, praegu ei teagi, kust t2 kasti enam leida

kui vaja, saan aidata kasti sisse käivate juppidega ainult (teades, kuhu need lähevad, siis vaevalt, et uut kasti sinna pannakse)
Re: O: VW T2 bussile 68-79 a. käigukasti
Tänud sisutihedale arutelule. Eks otsin edasi.Kui tõesti ei saa siis tuleb teise tüübi kastile mõtted seada mida romulatest veel saada on (väike ümberehitus mõttes mõlkumas)
.
Tänud MEHED!

Tänud MEHED!
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: O: VW T2 bussile 68-79 a. käigukasti
siin üritati esiveolise mootor ja kast tagurpidi keerata T2-le, aga ütle seda ka diffrile
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=50&t=76690" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=50&t=76690" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: O: VW T2 bussile 68-79 a. käigukasti
Pmt veavad kõik kastidteisipidi kui nende lagi põrandaks pöörata
Üles rihtida ning poldivalem lintsaega läbi lõigata....mootoriploki otsas tsentreerida ja 180kraadi asendis tagasi keevitada.....loomulikult muidugi siis teised kinnitused, kuju ja õlitase, tuulutus jne. Igatahes on mul sellesse usku rohkem, kui nurkülekannete muretu töö osas ja diffri ümber pööramise osas.
Kui tegu nõrga standarmootoriga otsiksin igal juhul õige kasti...Need kõik tööd on üsna mahukad ja tulemust nagu pole. Iseasi kui tugevusest puudub jääb ja ka 091 kast enam 300jüu varuga välja ei vea. Ise pean tugevaimaks audi A6 / A8 alt pärit esiveduse diisli kasti ja oli plaanis seda V8 otsas kasutada kuid kindlasti siis mootor salongi poole ja kast tööle nii nagu peab, Peaks taluma 600-700 jõudu.

Kui tegu nõrga standarmootoriga otsiksin igal juhul õige kasti...Need kõik tööd on üsna mahukad ja tulemust nagu pole. Iseasi kui tugevusest puudub jääb ja ka 091 kast enam 300jüu varuga välja ei vea. Ise pean tugevaimaks audi A6 / A8 alt pärit esiveduse diisli kasti ja oli plaanis seda V8 otsas kasutada kuid kindlasti siis mootor salongi poole ja kast tööle nii nagu peab, Peaks taluma 600-700 jõudu.