
õlileke hakkas aga üha hullemaks minema. rada bussi järel kasvas

niiet tuli ainult juurde valada, uuesti mäkke ronida ja paigutada nirisev buss uude väga peenesse garaazhi

edasi - moto taas maha. selgus, et #4 poti väljalaske klapi pesa oli ära läinud. samuti oli minu bahni tanklas tehtud kontroll-remont kehva, sest üks tõukurvarras oli pesast ära pääsenud ja tagus kaanest ka jupi välja. well... eks siis on vaja uut kaant. samuti on #3 potiga mure - "tihend" on ülemisest otsast läbi põlenud. on ideid, millest see tingitud võib olla?




ja lõpetuseks väike meene ka ürituselt

edasi - tuleb selgeks teha, miks #3 pott nii on käitunud. tuleb ilmselt tellida uus kaas - või oleks kaval vahetada juba mõlemad? silinder tundub, et on korras... uued tõukurvarda torud + tihendid, üks uus varras... siis äkki hakkab looma