VW Multivan T3.-marco
Moderaator: ingmar
Re: VW Transporter/Multivan T3.-marco
Eile ühendasin külmiku ära, aga selget sotti ei saanud. Proovisin 220-ne pealt, siis töötas kogu aeg. Auto peal aga töötab külmik siis, kui mootor käib, kuigi vool tuleb ka seistes peale. Külmiku juhtmete vahel on küll üks lüliti, aga selle liigutamine ei muuda midagi.
Oskab äkki keegi pajatada nendest autokükmikutest midagi?
Oskab äkki keegi pajatada nendest autokükmikutest midagi?
Terv. Marco
- Hippy
- raja tänava klient
- Postitusi: 238
- Liitunud: P Apr 25, 2010 3:18 pm
- Asukoht: Tallinn, Eesti
- Kontakt:
Re: VW Transporter/Multivan T3.-marco
Mul oli kunagi mingi motohome. Selleloli karbike, mis lubas kylmikul 12 v tootada ainult laadimisvoolult, st. tootava mootoriga. Ega 12 v eriti kylma ei tee vaid pigem hoiab jahedat.
prr 1956
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
Re: VW Transporter/Multivan T3.-marco
Kirjutaks ka vahel miskit. Siiani on mõlemad bussid ilusti kasutuses olnud. Must buss on nüüd rohkem küll tööauto olnud ja selleks ta ka tõenäoliselt jääb.
Kirjutangi tegelt selleks, et musta bussiga on väiksed probleemid. Nimelt ei taha enam külmast peast käivituda. Ketrab mingi 10 tiiru ja siis lõpuks läheb käima. Siiski päris tühja ei ketra. Kogu käivitusprotsessi vältel ta siiski lubab järjepidevalt. Avastasin pumbal lekke ja likvideerisin selle. Veel vahetasin tagasivoolu voolikud, eelsüüte küünlad, õhu ja kütuse filtri. Kütus nagu alla ei vaju, sest ta hakkab kohe lubama. Soojalt käivitub poolest pöördest. Ise kahtlustan, et äkki on kolvirõngas puru läinud. Mis teie arvate?
Kirjutangi tegelt selleks, et musta bussiga on väiksed probleemid. Nimelt ei taha enam külmast peast käivituda. Ketrab mingi 10 tiiru ja siis lõpuks läheb käima. Siiski päris tühja ei ketra. Kogu käivitusprotsessi vältel ta siiski lubab järjepidevalt. Avastasin pumbal lekke ja likvideerisin selle. Veel vahetasin tagasivoolu voolikud, eelsüüte küünlad, õhu ja kütuse filtri. Kütus nagu alla ei vaju, sest ta hakkab kohe lubama. Soojalt käivitub poolest pöördest. Ise kahtlustan, et äkki on kolvirõngas puru läinud. Mis teie arvate?
Terv. Marco
Re: VW Transporter/Multivan T3.-marco
Hei
Kas uued küünlad voolu saavad? Külmkäivituse süsteem korras ja kasutad? Pritsehetk paigas - liiga hiline "süüde" põhjustab (meeldiva vaikse hääle, aga) ka raske käivitumise... Keera nt pumpa mm jagu varasemaks ja proovi siis. Või millalgi vedas sul starter laisalt - ega pole sama probleem tagasi tulnud?
ps. kui käivitamisel ei suitse, siis on ikka küttepuudus.
Kas uued küünlad voolu saavad? Külmkäivituse süsteem korras ja kasutad? Pritsehetk paigas - liiga hiline "süüde" põhjustab (meeldiva vaikse hääle, aga) ka raske käivitumise... Keera nt pumpa mm jagu varasemaks ja proovi siis. Või millalgi vedas sul starter laisalt - ega pole sama probleem tagasi tulnud?
Kõigis neljas silindris korraga? Vaevalt... Aga ega kompr test paha tee kui eelnev kõik kontrollitud.marco kirjutas:äkki on kolvirõngas puru läinud.
ps. kui käivitamisel ei suitse, siis on ikka küttepuudus.
Re: VW Transporter/Multivan T3.-marco
Ei teagi, kas ketramise aegu suitsu viskab, või mitte, aga kui käima läheb, siis laseb päris korraliku pahmaka välja küll.
Profilaktika mõttes võiks kunagi surved ära mõõta küll!
Profilaktika mõttes võiks kunagi surved ära mõõta küll!
Terv. Marco
Re: VW Transporter/Multivan T3.-marco
Millegipärast arvan,et viga ikkagi pumbas või siis äkki pihustites.
mootor ju hetkega õredaks ei lähe ja kõik rõngad ka korraga ei purune.
Kontrolli veel pihusti torud üle.
mootor ju hetkega õredaks ei lähe ja kõik rõngad ka korraga ei purune.
Kontrolli veel pihusti torud üle.
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: VW Transporter/Multivan T3.-marco
Küünlad vaata uuesti üle. Mul põlesid kohe peale vahetust maha, sest Volvo 99a pani töötava mootoriga veel "järelhõõgumise tsükli" tööle 3-minutit,
ja Lucas küünlad seda ei kannatanud.
Beru on juba aastaid kestnud.
Sama 3-min tsükkel oli ka vabalthingaval Passat 92a 49kw.
Ära ole kindel et kütus osaliselt tagasi ei vaju.
95a Patrolil oli taga paagi juures kütuse met.toru niiske ja tõmbas seal õhku vahele.
ja Lucas küünlad seda ei kannatanud.
Beru on juba aastaid kestnud.
Sama 3-min tsükkel oli ka vabalthingaval Passat 92a 49kw.
Ära ole kindel et kütus osaliselt tagasi ei vaju.
95a Patrolil oli taga paagi juures kütuse met.toru niiske ja tõmbas seal õhku vahele.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: VW Transporter/Multivan T3.-marco
Natuke nalja ka teemase. Vahetasin autol pihustid ja paigaldasin selle tagasivoolu klapi vahele. Ma ei tea, mida ma tol hetkel mõtlesin, aga klapi paigaldasin tagasivoolu peale. Ja siis sõna otseses mõttes tuiskasin maand-teele. Päris mitu kilomeetrit sõitsin ära, kui avastasin taga kütusepilve. Õnn, et masin põlema ei läinud, aga tossas küll korralikult. Kahjuks ei tulnud pildistamise mõtteid tol hetkel pähe.
Terv. Marco
Re: VW Transporter/Multivan T3.-marco
Must buss ei taha endiselt külmast peast käima minna. Tõmmates läks poolest pöördest täna käima. On kaks võimalust: küttepump väsinud või starter uimane.
Täna vahetasin kütte ka paagist ära, et äkki on solkkütus trehvanud sealt venemaa avarustest. Eks homme hommikul tuleb katse nr. 153.
Üldiselt on lugu nii, et pehmelt öeldes on mul sellest mustast bussist siiber, et kui keegi viitsib jännata, siis 800 euro eest võib selle tellise omale soetada.
Täna vahetasin kütte ka paagist ära, et äkki on solkkütus trehvanud sealt venemaa avarustest. Eks homme hommikul tuleb katse nr. 153.
Üldiselt on lugu nii, et pehmelt öeldes on mul sellest mustast bussist siiber, et kui keegi viitsib jännata, siis 800 euro eest võib selle tellise omale soetada.
Terv. Marco
Re: VW Transporter/Multivan T3.-marco
Multikale said täna talvepapud valmis, aga allapanekuga veits ootan veel!
Ja must buss siis ametlikult müügis:
http://www.auto24.ee/used/1582554
Ja must buss siis ametlikult müügis:
http://www.auto24.ee/used/1582554
Terv. Marco
Re: VW Multivan T3.-marco
Must buss leidis täna endale uue omaniku! Ehk jääb nüüd rohkem aega punase bussiga tegeleda!
Terv. Marco
Re: VW Multivan T3.-marco
Mõtleisn, et küsin enda teemas, et äkki kellegil on üle selline klapp, mis asub pihustitorude all.
Oleks hädasti tarvis. Vaja oleks ka seda hooba, millega ta pumba külge on ühendatud.
Oleks hädasti tarvis. Vaja oleks ka seda hooba, millega ta pumba külge on ühendatud.
Terv. Marco
Re: VW Multivan T3.-marco
Täna käisin bussiga ülevaatusel ja sattusin hullu küüsi. Küsis, et kus kere number on? Ma ütlesin, et kürvalistuja ukse posti peal, aga see alumiiniumist silt teda ei rahuldanud. Tahtis juba istmete kõrvalt liimitud vaipa ära kakkuda, aga siis astusin vahele, öedes, et mina ei pea teie ebakopententsuse pärast neid uuesti tagasi liimima.
Minu arust peaks ülevaataja ise teadma, kus autode kerenumbrid asuvad. Porises siis, et kuidas ma üldse sellise auto arvele sain.
Muidugi pandi siis vihaga kirja, et tagatiiva äär mõlkis ja mõlgi piirkonnas rooste kahjustused. Mis on muidugi väheohtlik viga ja mul ei ole sellest sooja ega külma.
Aga ikkagi, kus asub tellisel kere number?
Minu arust peaks ülevaataja ise teadma, kus autode kerenumbrid asuvad. Porises siis, et kuidas ma üldse sellise auto arvele sain.
Muidugi pandi siis vihaga kirja, et tagatiiva äär mõlkis ja mõlgi piirkonnas rooste kahjustused. Mis on muidugi väheohtlik viga ja mul ei ole sellest sooja ega külma.
Aga ikkagi, kus asub tellisel kere number?
Terv. Marco
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: VW Multivan T3.-marco
omg, päris karm koht.
mul ühe T2 toonoriga läks lihtsamalt, enne mind oli juba passis märge "VIN-KOOD ETIKETIL"
ja veel
http://www.brick-yard.co.uk/vehiclespec ... umbers.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
mul ühe T2 toonoriga läks lihtsamalt, enne mind oli juba passis märge "VIN-KOOD ETIKETIL"
ehk siis põhja all, esimese parema tõsteaasaga raami tagumisel küljel."After lying under my velle, chatting to Brian on the phone in SA,
while he was lying under his bus..... I thought I'd share the answer for anyone else:
Number is located on the front chassis rail (that has the jacking point attached)
behind the right front wheel, and is on the rear vertical face.
After 21 years, that's the first time I've ever had to find it..
http://forums.kombiclub.com/showthread. ... post259126" onclick="window.open(this.href);return false;
ja veel
http://www.brick-yard.co.uk/vehiclespec ... umbers.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: VW Multivan T3.-marco
Tänud, homme otsin selle numbri huvi pärast üles!
Täna otisingi kere numbri üles. Mastiksi kiht oli lihtsalt nii paks, et ilma traatkäia abita poleks see kuidagi nähtav olnud.
Täna otisingi kere numbri üles. Mastiksi kiht oli lihtsalt nii paks, et ilma traatkäia abita poleks see kuidagi nähtav olnud.
Terv. Marco