Uuendame teemat. Olen vahepeal bussiga julmalt kuuma andnud, seega on foorum jäänud kahesilma vahele. Näen, et osad teist on bussi isegi märganud

, tore. Kevadel lasin mootorile kappremondi teostada. Vana Mootor tilkus õli ja mitte ühest kohast vaid mitmest, lõpuks selgus et üks kolvirõngas oli pisut katki läinud ja kolvile kriimu peale teinud, seega oli surve mootorisüsteemis, mis surus õli karterituule kaudu välja. Leidsin Viljandis tõelised mehhaanikud, kes asja käsile viitsisid võtta. Silindrid puuriti, vahetati kolvid ja rõngad, terve plokikaane ostsin tutika koos klappide ja tõukuritega. Vahetati veepump, rihm, uus õliradikas, õlirõhuandurid ja veel nipetnäpet. Vanal mootoril polnud muud häda, kui õli jooksis, käivitus hästi ja võimu oli vaata et rohkemgi, kuigi uus mootor on alles 9000 sõitnud, ehk tuleb ajapikku veel mõni hp juurde. Kõik töötab ja õli jagub vahetusest vahetuseni. Kogu remont koos töörahaga 1300 euri, niiet väga hull polnudki, samas kui nüüd arvestada, siis kunagi sai buss ostetud 5500 krooni eest...
Vahepeal on neid busse meil paljunenud, kõige ägedam on muidugi Doka. Saamislugu on karm, tõeline bussimehe õudusunenägu, lähed masinale järele, et saad varuosadeks, aga süda väriseb ja no ei raatsi lõhkuda. Kuna kere oli hea, siis tasus väga paljud kuluosad lihtsalt ära vahetada.
Algne variant: mootor- küpse, kast- töökorras, veermik- rehvid kasutud; pidurid- puudulikud; puksid/rooliotsad- olematud; roolilatt läks ka vahetusse.
Lõppvariant on nüüd selline, et masin täiesti töökorras, superlahe on sellega sõita, kuigi võiks viiene kast vahel olla, neljasega on ikka väga tüütu sõita. Mootor tuli mingi golfi pealt, ladusime jupid ringi ning läks peale- töötab.