Hädasti oleks vaja 1,6-le diiselmootorile alumist rihmaratast, mis käib väntvõlli otsa. Just vanema tüübi oma, millel pole valatud kiilu, vaid millel on kiilu jaoks freesitud soon.
Sooviks rihmaratast, mis poleks päris kulunud. Ingmar, äkki võlud mulle uue välja? Uus oleks muidugi super variant.
Kogu jutt käib T3-e mootorist.
Pakkumised PS või 56 kuus viis 4 kaks 74.
Marco
Ostetud: Alumist rihmaratast 1,6 diislile.
Moderaator: ingmar
Ostetud: Alumist rihmaratast 1,6 diislile.
Viimati muutis marco, K Veebr 06, 2013 9:23 pm, muudetud 1 kord kokku.
Terv. Marco
Re: O: Alumist rihmaratast 1,6 diislile.
Jutt käib ikka hammasrihma rattast ju?..
Uut seda enam ei toodeta, isegi hiinakad mitte (Lõuna-Ameerikat pole jõudnud läbi lapata )
Mind pani imestama see, et väntvõll on sellel mudelil ükssama kõikidel aastakäikudel!! See peaks ju tähendama, et saab ka uut tüüpi ratast sinna peale sokutada! Või eksin ma?..
Uut seda enam ei toodeta, isegi hiinakad mitte (Lõuna-Ameerikat pole jõudnud läbi lapata )
Mind pani imestama see, et väntvõll on sellel mudelil ükssama kõikidel aastakäikudel!! See peaks ju tähendama, et saab ka uut tüüpi ratast sinna peale sokutada! Või eksin ma?..
Re: O: Alumist rihmaratast 1,6 diislile.
Jah vaja on hammasrihma ratast! Kusjuures on jah väntvõll sama, aga kinnituspolt erinev. Vanem oli vist M8 ja uuem M12. See valatud kiiluga oli mul ka näppude vahel, aga neil oli juba nii suur erinevus, et ei tahtnud proovima hakata, sest siis poleks seda ju poodi tagasi võetud. Minu mõisusele jääb ikkagi arusaamatuks, et mis seda rihmaratast seal võlli peal fikseerib, kui kiilu ei pane. Pole nagu seda uuema mootori süsteemi näinud ka.
Ja kui ma nüüd tagantjärgi joonist uurisin, siis kataloog annab küll ühte koodi väntvõllile, aga ilmselge erinevus on sees.
Ja kui ma nüüd tagantjärgi joonist uurisin, siis kataloog annab küll ühte koodi väntvõllile, aga ilmselge erinevus on sees.
Terv. Marco
Re: O: Alumist rihmaratast 1,6 diislile.
Kunagi hakkas VAG-i kummitama vähenev kasum. Siis üks noor insener arvutas välja, et kui võlli ots on teatava kaldega koonuses ja poldi pingutusmoment on X, siis kiilu asemel teeb sama töö ära hõõrdejõud (täpselt sama nagu nukkvõlli rihmarattaga). Vanad peerud sellepeale vangutasid päid, et kuidas nad küll ise selle peale ei tulnud... Tootmisprotsessis jäi hoobilt mitu liigutust vähemaks, tööliste palku ei pidanud vähendama, ja see noor insener edutati VAG nooreminsereride brigaadi brigadiriks. Kulus veel kümme aastat, ja siis tuli VAG-i tööle keegi Joachim M, kes raalis välja sellise ratsi, et käbi võib igavasest ajast igavesti paigaldada vända otsa nii nagu see on alates esimestest TDI mootoritest... Aga kuna siis ei läinud saksa autotööstusel enam nii hästi kui enne japside/koreakate võidukäiku, siis Joachim M. sai tunnustuseks vaid firmasisese aukirja, millel peadirektori allkiri oli asendatud selle skännitud koopiaga...marco kirjutas:mis seda rihmaratast seal võlli peal fikseerib, kui kiilu ei pane.
vot selline lugu selle asjaga...
Re: O: Alumist rihmaratast 1,6 diislile.
No kui seal oleks koonus, siis oleks mul tõonäoliselt rihmasüsteem ammu kokku tagasi laotud, aga vända ots ei ole ju koonuses.
Terv. Marco
Re: O: Alumist rihmaratast 1,6 diislile.
Nüüdseks olen niipalju uurinud, et seda rihmaratast tõesti enam saada pole. Hakkab vist leiutamine pihta!
Terv. Marco
Re: O: Alumist rihmaratast 1,6 diislile.
äkki kellegil caddy või golf1 diisli omanikel vedeleb midagi.
Või siis pead ikkagi 1,9td swapi peale mõtlema hakkama
Või siis pead ikkagi 1,9td swapi peale mõtlema hakkama
Re: O: Alumist rihmaratast 1,6 diislile.
Teema minu jaoks ammendatud! Rihmaratas olemas. Suured tänud selle eest Kristole raadilt!
Terv. Marco