räägi, ära aja niisama põbevaks!!!uno kirjutas:Järgmine nädal jälle Soome millegi huvitava järgi
Transporter, Caravelle Uno bussipark
Moderaator: ingmar
- Hippy
- raja tänava klient
- Postitusi: 238
- Liitunud: P Apr 25, 2010 3:18 pm
- Asukoht: Tallinn, Eesti
- Kontakt:
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
prr 1956
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Ja ta liigub taas
Täna monteerisin mootori vahele ja panime käima
Käib nagu siidi, ainult siis kui õhk süsteemis oli, siis vahepeal tegi sellist laginat, et kohe jookseb kotti
Homme veel viimased jubinad külge ja saab jälle tänavatele
Hippy, kõige paremad ongi ju teeserid
Täna monteerisin mootori vahele ja panime käima
Käib nagu siidi, ainult siis kui õhk süsteemis oli, siis vahepeal tegi sellist laginat, et kohe jookseb kotti
Homme veel viimased jubinad külge ja saab jälle tänavatele
Hippy, kõige paremad ongi ju teeserid
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Käisin täna Soomes Coachi toomas, kõik kulges seniajani normaalselt kuni sattusime ühe Syncro peale, veel.
Kurjam..... ostsin selle ka veel ära
Syncro valmistatud eritellimusel. Helluseid peal sellised, mida ette ei oskaks kujutada.
Hommikul Soome tagasi Syncrot tooma
Kurjam..... ostsin selle ka veel ära
Syncro valmistatud eritellimusel. Helluseid peal sellised, mida ette ei oskaks kujutada.
Hommikul Soome tagasi Syncrot tooma
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Eile käisin Soomes Couchi toomas.
Kuni Tallinna sadamani läks kõik hästi, siis tuli onu piirivalve ja ütles, et ilma ülevaatuseta ei tohi sõita.
Panime Couchi nööri otsa ja tulime ikkagi koju
Aga täna uuesti Soome, sest leitsin eile veel ühe Syncro, mis on kindlasti oma lisavarustuse poolest ainuke
Olete enne kuulnud, et 87 aasta T3 Caravellel Syncrol on ABS peal ja 5 käiguline käigukast.
Õhtuks saab ehk pilte
Kuni Tallinna sadamani läks kõik hästi, siis tuli onu piirivalve ja ütles, et ilma ülevaatuseta ei tohi sõita.
Panime Couchi nööri otsa ja tulime ikkagi koju
Aga täna uuesti Soome, sest leitsin eile veel ühe Syncro, mis on kindlasti oma lisavarustuse poolest ainuke
Olete enne kuulnud, et 87 aasta T3 Caravellel Syncrol on ABS peal ja 5 käiguline käigukast.
Õhtuks saab ehk pilte
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
et siis Coach jah.
oled siis Eestis ainuke 4tk sõitva T3 omanik vist, millest 3tk Syncro, rääkimata mitu lukku neil peal veel
oled siis Eestis ainuke 4tk sõitva T3 omanik vist, millest 3tk Syncro, rääkimata mitu lukku neil peal veel
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
- Brickmaster
- teadlik element
- Postitusi: 16
- Liitunud: N Okt 25, 2012 2:09 pm
- Asukoht: Mustamäe/Muuga
- Kontakt:
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Eks ma siis reedel kaen kah pillid oma ihusilmaga üle,juhul kui nad sul ikka aiataga on.Oma silm on ikka kuningas Jõudu ja jaksu meistrimehele!
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
uno kirjutas:Eile käisin Soomes Couchi toomas.
Kuni Tallinna sadamani läks kõik hästi, siis tuli onu piirivalve ja ütles, et ilma ülevaatuseta ei tohi sõita.
Panime Couchi nööri otsa ja tulime ikkagi koju
Aga täna uuesti Soome, sest leitsin eile veel ühe Syncro, mis on kindlasti oma lisavarustuse poolest ainuke
Olete enne kuulnud, et 87 aasta T3 Caravellel Syncrol on ABS peal ja 5 käiguline käigukast.
Õhtuks saab ehk pilte
Tere !
Võtaks siinkohal veidike targutada ja arvata , et eks see ikka see 4+G =5+ tagurpidi(R) kast ikka on, nagu tavaliselt.
( pole kohanud, et VW oleks teisi teinud)
( Oleks, et eksin.)
ABS on muidugi kõva sõna,arvatavalt isegi Soomes .
Tõnu
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Laupäeval olin parajalt uimane juba, et kuulata seda soomlase juttu, et 5 käiku.
Loomulikult selgus täna, et G+4
Tõin täna selle bussi soomest ära
Trahv on soolas teeliiklusest eemaldatud autoga sõitmise eest maantee peal
Iseenesest see puna-valge sünkro tehnika poolest täitsa mõnus
Boxer müdiseb mõnusalt madalalat tagaotsas
ABS täitsa töötab
Kere tahab tegemist saada mõnest kohast, aga ei midagi hullu
Loomulikult selgus täna, et G+4
Tõin täna selle bussi soomest ära
Trahv on soolas teeliiklusest eemaldatud autoga sõitmise eest maantee peal
Iseenesest see puna-valge sünkro tehnika poolest täitsa mõnus
Boxer müdiseb mõnusalt madalalat tagaotsas
ABS täitsa töötab
Kere tahab tegemist saada mõnest kohast, aga ei midagi hullu
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
kaupz kirjutas:et siis Coach jah.
oled siis Eestis ainuke 4tk sõitva T3 omanik vist, millest 3tk Syncro, rääkimata mitu lukku neil peal veel
Kaupz, syncroid mul ainul kaks, sest Väge Täis viis Vesipea minema. Lukke on kokku kolm kahe auto peale. Sorry neli, sest üks lukuga differ on riiulis
Brickmaster, tule astu läbi, võin ikka tutvustada Sulle T3 elu
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
pakun, et Tartus raadil on neid sõitvaid masinaid hulga rohkem, kui nelikaupz kirjutas:et siis Coach jah.
oled siis Eestis ainuke 4tk sõitva T3 omanik vist, millest 3tk Syncro, rääkimata mitu lukku neil peal veel
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
uno kirjutas:Eile käisin Soomes Couchi toomas.
Aga täna uuesti Soome, sest leitsin eile veel ühe Syncro, mis on kindlasti oma lisavarustuse poolest ainuke
Õhtuks saab ehk pilte
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Üks nendest siis päevavalges
Ja tõendus, et nad mul kodus on pimedas
Ja tõendus, et nad mul kodus on pimedas
Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark
Lisaks üle pika aja siia ka pildimaterjali
Mõni pilt päevavalges,mis minu õue peal siis toimub
Coach
Väga kalliks minev Syncro
Enda projektile paigaldatud cooler, mis on pärit Huatai Calopperi pealt. Ütleme nii, et tagumiku dyno järgi annab maanteepeal kergelt putru juurde. Paigaldatud vasaku tagaratta poolse nurga sisse. Kerel sai põhi selle koha pealt välja lõigatud, et ülevalt sisse tulev õhk alt, läbi cooleri välja saaks. Eks pean natuke rohkem ära kaitsema selle radika sealt.
Coachile sai ülevaatus ära tehtud.
Väga palju vigu ei leidunudki. Kaks venelast ülevaatuspunkti järjekorras astusid ligi ja tahtsid Coachi ära osta juba.
Ütlesin hinna, siis neil huvi natuke lahtus
Proovisin eile Coachile talverehve alla keerata, mis olid ennemalt mõeldud Syncrole.
Rehvid plekkvelgedel ja 15"
Tagumised rattad sain ilusti alla, esimestega ühel pool kõik ok, teisel poole käib vastu ülemist žarniiri.
Vaatasin ET-d järgi. Ühel pool 31 teistel velgedel kõigil 49. Loomulikult käib vastu
Nüüd siis oleks vaja kas vahe flantsi 18mm või teist velge, millel oleks ET 31
Ameerikamaalt jõudsid kohale roolivõimupumba ja lati tihendite komplektid.
Eks, kui Syncro lahti võtan, siis peab need asjad samuti ära vahetama.
Paistab, kas saab pumba ininast lahti või mitte.
Komplektid läksid maksma koos tolli ja muude kuludega ca 110 EUR.
Mõni pilt päevavalges,mis minu õue peal siis toimub
Coach
Väga kalliks minev Syncro
Enda projektile paigaldatud cooler, mis on pärit Huatai Calopperi pealt. Ütleme nii, et tagumiku dyno järgi annab maanteepeal kergelt putru juurde. Paigaldatud vasaku tagaratta poolse nurga sisse. Kerel sai põhi selle koha pealt välja lõigatud, et ülevalt sisse tulev õhk alt, läbi cooleri välja saaks. Eks pean natuke rohkem ära kaitsema selle radika sealt.
Coachile sai ülevaatus ära tehtud.
Väga palju vigu ei leidunudki. Kaks venelast ülevaatuspunkti järjekorras astusid ligi ja tahtsid Coachi ära osta juba.
Ütlesin hinna, siis neil huvi natuke lahtus
Proovisin eile Coachile talverehve alla keerata, mis olid ennemalt mõeldud Syncrole.
Rehvid plekkvelgedel ja 15"
Tagumised rattad sain ilusti alla, esimestega ühel pool kõik ok, teisel poole käib vastu ülemist žarniiri.
Vaatasin ET-d järgi. Ühel pool 31 teistel velgedel kõigil 49. Loomulikult käib vastu
Nüüd siis oleks vaja kas vahe flantsi 18mm või teist velge, millel oleks ET 31
Ameerikamaalt jõudsid kohale roolivõimupumba ja lati tihendite komplektid.
Eks, kui Syncro lahti võtan, siis peab need asjad samuti ära vahetama.
Paistab, kas saab pumba ininast lahti või mitte.
Komplektid läksid maksma koos tolli ja muude kuludega ca 110 EUR.
- Brickmaster
- teadlik element
- Postitusi: 16
- Liitunud: N Okt 25, 2012 2:09 pm
- Asukoht: Mustamäe/Muuga
- Kontakt:
Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark
Kas oskaks keegi soovitada hea hinnaga õlivahetuspunkti kuskil tallinnas või lähiümbruses?Sõitsin muidu täna sinu maja eest mööda ja imetlesin neid agregaate. Esimesena hakkas kohe silma see punavalge Syncro.Edu ettevõtmistes!
Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark
Reedel, kui jälle ukerdasin kerges lumes tagasillaveoga, viskas kopa ette ja ühendasin kardaani uuesti bussile alla
Visco toimetab kuidagi viisakalt, ei poo kinni ega midagi. Muidu mõtlesin viscosiduril hakata õli vahetama, aga kui töötab, siis vast ei torgi
Decoupler omal töökohal ja ühendatuna.
Mida ei suutnud leida on decoupleri anduri pistik.
Väidetavalt peaks olema see juhe ja pistik juba tehase poolt paigaldatud.
Kolm nuppu armatuuris. Auto hind tõusis jälle rämedalt
Vahepeal sai tellitud ka udupeen käigukanginupp
Veovõll ka paigas esisillas
Visco toimetab kuidagi viisakalt, ei poo kinni ega midagi. Muidu mõtlesin viscosiduril hakata õli vahetama, aga kui töötab, siis vast ei torgi
Decoupler omal töökohal ja ühendatuna.
Mida ei suutnud leida on decoupleri anduri pistik.
Väidetavalt peaks olema see juhe ja pistik juba tehase poolt paigaldatud.
Kolm nuppu armatuuris. Auto hind tõusis jälle rämedalt
Vahepeal sai tellitud ka udupeen käigukanginupp
Veovõll ka paigas esisillas