
voodoo abiga bussil jälle igasugu raginad tagasillas kadunud.tegin ühe treti lõunaosariikidesse, 800 km ring, pool sellest täiskoormaga ja süda sees värisemas. buss pidas ilusti vastu.
Moderaator: ingmar





Kui sa mõtled seda pikka polti seal paremal üleval, siis sellega reguleeritakse peale antava kütuse kogust - nö. segu rikkamas, segu lahjemaks. See peab päris täpselt paigas olema, et mootoril oleks jõudu maksimaalselt ja samas saaks veel ülevaatuselt läbi.hullmaks kirjutas:näeb välja nagu õhutusnippel
Vana mootor töötas ju ka ainult täisvõimsusel? Kontrolli takisti üle - siit leiad õpetuse.hullmaks kirjutas:töötab ainult maks asendis
Kuna rehvil mustrit vähe, vana rehv ja üsna libe ka juba ja koju vaid paar km, siis otsustasin järele proovida, kuidas on võimalik liikuda tühja rehviga.lõpus läks päris hirmsaks juba. kui oleks koopaservad originaalid, oleks need raudselt sodiks peksnud, mu l õnneks ise keevitatud ja jämmemast plekist. ei mäleta, kas kirjutasin, aga buss on tagasi püss, ei olnudki viga kõrgsurve pumbas ega ka mitte gaasitrossis, tegelikkuses oli lihtsalt gaasipedaal jääklombi sisse kinni sulanud ja teda ei saanud lihtsalt vajutada, lõhkusin jää ümbert ära ja lendan jälle:)ega jah, tegelikult bussis väga soe pole, suur kuut, lühikesed otsad, nii see jää sinna põrandale tekib aga olen harjunud, õnn on juba see, kui käed ei külmeta ja eesotsa aknad puhtks puhub.mõned pildid ka zarniirivahetusest


buss ootamas uut simmerit
paanilised keretööd
nii vedasin katuseplekke