Pole ammu midagi logiraamatusse kirjutanud.
Ausaltöelda ei ole aeg ka midagi teha olnud, kuna teiste autod ikka tähtsamad, kui enda omad.
Täna otsustasin ikkagi enda bussi ka natuke näppida. Noh mis bussi, aga selle osasi, mis kokku on ostetud.
Ca kuu aega tagasi tellisin Saksamaalt enda bussile "decoupleri".
Decoupler on seade syncro bussidele, mis lubab igapäeva sõiduks esisilla välja lülitada.
Sellega on võimalik säästa visco sidurit.
Visco jaoks on samuti uus geel olemas, aga millal seda vahetada jõuan, ei oska täpselt öelda.
Alusatks siis algusest millega hakkasin tegelema peale ametlikutööpäeva lõppu.
Korjasin bussist kaks papkarpi ja laotasin töökojas lauapeale laiali
Ühes karbis oli siis "decoupler kit"
Teises karbis syncro käigukasti kardaani väljavõte.
See sai kohe loomulikult laiali lammutatud
Pressi all sai kohe uus laager ja simmer sisse pandud
Kardaani võll koos nõelalaagriga samamoodi

Nõellaager on selleks, et tsentreerida käigukastist tulev võll.
Tavalisel kastil on ühendusmuhv seal.
Komplekteerisin kokku vaakumlüliti, mis hakkab nüüd hammasrattaid selle korpuse sees liigutama
Keerasin keerme M18 lüliti jaoks, mis hakkab armatuuris tulukest näitama
Komplektis oli kaasas kaks pronks puksi, mille sees hakkab liikuma vaakumlüliti ja kahvli vahel olev võll.
Et pukse paika saada, pidi korpusesse puurima ava.
Kuna puksi läbimõõt on 18mm, siis puurisin ava 17,75mm puuriga, et puksid ilusti tihedalt oma kohale jääks
Samuti pidi läbi puurima pukside sisemise ava 12,5mm puuriga, et varras sees liikuma hakkaks.
Vaakumlüliti kinnitamiseks keermestasin olemasolevad avad M6 keermepuuriga
Et kastist õli välja ei punuks on koplektis kaasas kummirõngas, mis jääb vaakumlüliti kinnituskronsa ja pronks puksi vahele
Egas midagi, vaakumlüliti korpuse külge
Vardale kahvel külge keerata ja valmis ta ongi.
Eks näis, milla jõuan antud krempli bussi külge kruvida, aga loodan, et õige pea.
Siis saab armatuuri kolmanda nupu sildade lülitamiseks.
Esimese ja tagumise difri lukud on juba olemas sünnist saadik