Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...
no 2L 2v porsche mootoril tuli 1 bar 4200 peal seega ei usu, et minulgi üle 4500 pöörde selleks kulub....kui siis kõik käigud 6500 puhkuda siis kukub täpselt boosti alasse ja kuna ajul on nüüd ka flatshifti võimalus juures siis usun et esimesega stardin boostita kuid siiski kusagilt piiraja kandist, teise lõpuks on boost käes ja kuni neljanda lõpuni hoiab rohkem kui vaja
Aga kui kunagi tugeva käigukasti alla saab siis võib ka launch controliga kohapeal boostima hakata. Eelmise turbo puhus launchiga tugevalt üle 1,5 bari aga jah launch tapab turbosid päris korralikult.
Väheke infot ka selle teise põrnika kohta mis ma ostsin ja kohe sõbrale edasi müüsin.
Sellel on nüüd põhi pritsitud ja esialgne värv peal et ta kohe rooste ei läheks. Tegelikult on olukord veidi halvem kui pildil ja on võimalik et põhjavannid tellib uus omanik uued.
Nüüd saan hakata geneka kinnitust ehitama, peale mida rihmaseibi a triggeri kinnitus, siis sisselaske kolle ja siis võiks aju peale panna ja juhtmetöödega alustada et NAna käima saada
Ilu operatsioonid tulevad siis kui kõik on paigas ja toimiv, võtan siis korraks taas osadeks ja värvin tükid ära.
Suured tänud muidugi "Billile" ja kui keegi talt midagi kunagi osta soovib siis soovitan ise kaubale järele minna, vaatamist on ikka piisavalt ja tingimused kus autot ehitatakse on nagu filmis
....ja siis hakkasin vaatama et kuidas ma küll selle rihmaseibi väntvõlli otsa paigaldatud saaks kuid oh õnne, see type 1 rihmaseib mille lasin hr.Luigel treipingis tühjaks lõigata, et küll ma talle kinnituse välja mõtlen sobis kui valatult niisama nagu ta on ja midagi sellega seoses enam leiutama ei pea.....(Vaid 3 auku läbi puurida ja poltidega kinnitada)
Nüüd pean välja mõtlema vaid triggeri osa....aga arvan, et ma ei taha seda rihmaseibist nii kaugele tuua kui eelmist vaid teen uue triggeri nii suure, et see ulatuks üle rihmaseibi ja paigaldan selle otse rihmaseibi vastu.
ei, keeran külma poole õigeks.....tegelikult on pildil ka keskosa 180 kraadi viltu....
reaalselt on vahe rattaga piisav.....rohkem muretsesin seepärast et pihustitest kaugemale saada ja et õli tagasivool toimiks.
Vahepeal sai autot kasutatud reklaamautona Club tallinna ees
Väljalase sai selline legaalsemapoolne, resonaatoritega ja puha
Kuna ebapiisav ja erinev silindrisurve jäi painama võtsin ka kaaned maha ja hoonisin silindrid, puhastasin kolvid (Krooni serv....see kõige enam paisuv osa oli üsna paksu pigi all ja see veidi ohtlik....kaotan põlemiskambrist teravad randid hõõgsüüte hirmus (See on hullem kui deto sest seda pole kuulda kuid sulatab kolvid paari sekundiga) Käin klapid üle nii et need kindlasti pidama saaks ning lappan kokku tagasi....kui viitsin mõõdan ka igas silindris staatilise surveastme. Kuna vänt käib kenasti siis plokki lahti võtma ei hakka.
Tuli eile 1 hull mõte miski põrnik ära chopata, hullult hakkas huvitama 1 saadaolev 1302 kuid maiteagi kas õnneks või kahjuks otsutsasin, et 3 hobiautot on hetkel küllalt sest talveks tuleb 1 veel niikuinii juurde.
Täna hommikul tundus aga, et päeval pole niikuinii midagi teha ja enda põrnikat tahaks kuidagi näppida....rellakas kätte ja....
Väga hea algus polnud vaja mul mingeid pilte teha,said väga hästi hakkama.Renni osas mõtle veel,kuna kiirelt ja otse sõites pidid esiklaasi külgmised rennid suurt takistust,undamist jne.tekitama.Sams sobib hästi stock mulje jätmiseks.