Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...
Peale pikki ostinguid sai 2011 aasta kevadel leitud endale lõpuks tellis.Kere oli keskmisest kehvemas olukorras, aga valikus sai määravaks muu bussi juurde kuuluv: mõlemal pool lükanduksed, 2,1DJ mootor, automaat kast,pakettaknad külgedel,topelt katuseluugid ja muud huvitavad vigurid.Ühesõnaga tegu on vana Soome televisooni eritellimusel valmistatud bussiga, millel on isegi kaalu 400kg rohkem kui tavalisel T3.Hetkel käsil kere taastamine ja siis millagi ka värvkatte uuendamine.Kuna masinaid on mul mitmeid, siis selle töö lõptulemuseks ei ole näituse kvaliteet, vaid et oleks lihtsalt enam vähem viisakas kulgemisbuss.
mina, kes ma isegi olen seda masinat suutnud nati keevitusega torkida, kiidan takka - sõitsin sellega nati suvel ringi. noh... super! see masin taastas minu usu vanade VWde automaatkastidesse. ja arvestades minu sõidustiili (gaasipedaalil on 2 asendit - ON ja OFF) tuli ikkagi nii raske masina küttekuluks ~12 sajale. puhas rõõm!
kahjuks on nüüdseks katkised väljalasked vist parandatud ja "magus" hääl on otsas...
Jep, lahe sisu! Aga minule oli see hind liiga kõrge...
Ma muidugi vaatasin teda, kui potensiaalse südamedoonorina
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Polnud see hind midagi nii hull peale tingimse lõppu...Masinal on praeguseks peal teine mootor.Vana sai maha võetud.Töötas ideaalselt kuid lekkis kõike ja kõikjalt.Vana motot siis ootab lahtivõtmist ja tihedite jne vahetust.Olemas täielik remont komplekt koos kõigi mootori tihendiditega ja samuti uued kollektorid.Aga need tööd ei toimu enne kui kere valmis.
Kas kahe poole lükanduksed olid T2 ja T3 puhul ainult eritellimusega saadaval ?
Oli vist üks Saaremaa T2 mobile.de üleval mingi aeg, tumepunane ja valge katusega, millel nägin siiani Eesti ainukesi topelt lükanduksi.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
kaupz kirjutas:Kas kahe poole lükanduksed olid T2 ja T3 puhul ainult eritellimusega saadaval ?
minuarust polnud otseselt eritellimus. tehas tegi neid ka "niisama". ja lisaks t2 ja t3 kehtib see ka t1 kohta
kaupz kirjutas:Oli vist üks Saaremaa T2 mobile.de üleval mingi aeg, tumepunane ja valge katusega, millel nägin siiani Eesti ainukesi topelt lükanduksi.
saaremaa doubleslider on tõeline maasikas. omanik sõidab ainult haruharva sellega lisaks veel katuseluugi ja automaatkastiga. endine Eero "tallinn-kairo", kui ma ei eksi. suutsin omanikku niipalju peksta, et ta pani pildid üles. aga see oli ammu - http://dageidawagen.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
dexter kirjutas:palju sul teda veel keevitada on?
Muudkui keevitad ja keevitad...
Auke tuleb muudkui juurde ja juurde ning seetõttu ka venib asi. 4 aknaauku on vaja kõik välja vahetada ja see on paras nikerdamine.Samuti oli ju kuu aega selline miinus väljas, et ei viitsinud tegeleda masinaga...
Lõpuks siis lõppenud lõputuna veninud keevitus ja lõikumistööd ja praeguse seisuga buss keretöödes ja võimalik, et õhtuks krundi all.Mõned pildid tööst