sander kirjutas:Nr 3/2012 Ajakiri
IMELINE TEADUS
(mõned faktid)
kusjures Nr 1 või 2 Imeline Ajalugu viitas kah põrnika pihta. Jutuks olid enimtoodetud masinad. Mu mäletamistmööda ei võrrelnud ajaloo-ajakiri viie täiesti erineva põlvkonna "Corolla" nime kandvate masinate tootmisarvude summat põrnika omaga
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Talverallist:
Indreku masin on päris fotogeeniline. Eks kord jõuab ka funktsionaalne pool esteetikale järgi
aga LK aegu tahaks juba näha - kuigi põrnika pöörderaadius ei soosi taolist manööverdamist ning naastrehvide plussid olid just sel aastal (kui naastud rehvis olemas) hoopis miinusteks, sai väga agressiivselt "pihta antud". Eelnevatel aastatel on "naastuvaba naastuga" jää peal rahulikult kulgedes LK-del suht stabiilselt teise kümnesse mahutud - sel aastal oli eesmärk esikümme. Tulemist on aga null ettekujutust - tagumine kümme ehk pole, aga esikümme jäi ilmselt "vallutamata"...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Edev läikiv roheline T2
SUUUURE katuseaknaga ? või telgiga ? http://finishline.ee/ru/category/minibussid/" onclick="window.open(this.href);return false; ja t3 syncro seal all natuke.
Põrnikaklubi vuntsis üles varjupaigas seisnud kaaslase (4)
01.05.2012 19:32
Ilusad kevadilmad meelitavad kuuridest ja garaažidest välja üha unikaalsemaid autosid,
mida vaid soojal ajal ja n-ö pühapäevasõiduks kasutatakse.
Eesti Põrnikaklubi avas oma sõiduhooaja laupäeval Järva-Jaani vanatehnika varjupaigas,
kus üks Põrnikas ühiselt üles vuntsiti.