t1 62a 7300eur
http://www.nettiauto.com/volkswagen/kleinbus/4505770" onclick="window.open(this.href);return false;

Moderaator: ingmar
Jah, on küll.kaupz kirjutas:kas selline tornmaja on tehase variant ?
t1 62a 7300eur
http://www.nettiauto.com/volkswagen/kleinbus/4505770" onclick="window.open(this.href);return false;
Pidasin silmas, et kas mingi eriotstarbelise ehitusega, näiteks sõjaväe sidebuss või kiirabi või ..Style kirjutas:Mis eesmärgiga praegu kõrge katusega busse ehitatakse?..
ise tehtud Limu:Volkswagen 1600 TL Fastback
1966
4700eur
http://www.nettiauto.com/volkswagen/1600/4560577" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
ise lõigatud cabrio 6900eur10000+ eur
1973
http://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/3587567" onclick="window.open(this.href);return false;
1973a
http://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/4111955" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
kaupz kirjutas:üks oranz t2 buss müügis, nägin seda suvel korra tallinnas ka:
Volkswagen Transporter T2 1.6 37kW
Liik: sõiduauto
Keretüüp: mahtuniversaal
Esmane reg: 03/1973
Mootor: 1.6 (37 kW)
Kütus: bensiin
Odom. näit: 333 000 km
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: manuaal
Värvus: oranž met. (Lamborghini - oranz & Lexus - valge)
Hind: 169 000 EEK
http://www.auto24.ee/used/774019" onclick="window.open(this.href);return false;
ilmselgelt. mis see originaal sulle niiväga annab? või milleks ta kindel kohustus peaks olema, et sa praegu nii suured silmad teed? jah, on osa koolkonda, kes "stocki" peabki ainuõigeks ja kõik muu on ebard ja kes kokkutulekutel veavad suu viltu kui kuhugi on originaalkruvi asemele pandud teine. neid kutsutakse "pededeks"kaupz kirjutas:või olen ma ainuke kes originaalist lugu peab?
teades seda masinat (käis minu hoovis-töökojas), siis julgen öelda et sellel on klaasid ees. ja kui ka need on paigaldatud mitte tehase poolt, siis on töö olnud korralik ehk et kere sisse on keevitatud aknaaugud. seega peale vaadates pole aru saada, et tegu oleks kaubikuga, vaid jääb täiesti bussi muljekaupz kirjutas:siis kindlasti oleks leidnud klaasidega bussi
selle kohapealt on põrnikas erand - ta on lihtsalt nii lihtne ja "ülimasstoodetud", et "originaalitsemine" võiks enamustest (nn lääne) masinatest ca suurusjärgu väiksema raha küsida. Kas see on musta numbri devalveerimine, on iga mätta jaoks erinev. Ei ole numbri taotlemisel kirjas, et taastatava auto juppe peab X kohast X aega taga ajama, puuduvaid juppe peab X raha eest X autentsusega nikerdama ning kogu see üritus peab rahas mõõdetuna olema X astmel Xingmar kirjutas: mõned teevad auto lihtsalt korda ja ilusaks ja sõidetavaks, sest pole rohkem võimalusi. sest originaali tahtmine nõuab korralikku $$$