vw bugaru 70a - Speed fighter
Moderaator: ingmar
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
Kas t3 bussi jahutusvedeliku torustik ei sobiks? Pakuks sulle võõrast vara: minujuures vedeleb üks komplekt neid torusid, ainuke tingimus, et koos torudega läheb terve buss Ingmari juurde Usun, et Her Ingmar`il pole midagi selle vastu et neist kahest torust loobuda...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
Täna sebisin välja torud, mida on vaja selliseks asjaks
nüüd peab sebima suuremas koguses põlvi.
nüüd peab sebima suuremas koguses põlvi.
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
niisiis. täna sebisin juurde ühe resonaatori, ja tegin valmis vasakpoolse jahutusvedeliku toru.
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
täna said valmis jahutus torud, mõlemad siis.
samuti sai uus tehtud ka väljalaske kollektor.
samuti sai uus tehtud ka väljalaske kollektor.
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
Väljalaske kollektori tegemine käib siis kohe nii lihtsalt??? vabalthingaval see ju paras keemia kuubis ja nõuab omajagu uurimist enne keevituse haaramist.
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
ei ole mingi keemia kuubis, kui on vaja igapäevaliikurit ja cruiserit.
kui rada või kiirendust sõidad, siis küll.
minul on siiski see öko ja cruise värk.
kui rada või kiirendust sõidad, siis küll.
minul on siiski see öko ja cruise värk.
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
Nii. täna sai ostetud koonusfilter. üpris kvaliteetne näeb välja.
Koonukas sellepärast, et originaali pole kuhugi mahutada.
Tegin"põlve otsas" ühe vaheflantsi õhulugeja ja koonuka vahele. Kuramus, asi sai nagu originaal.
samuti sai ära meisterdatud gaasihoovastik ja tross.
Niiet ladys and gentelman:
Sidur OK
Pidurid OK
Gaas OK
Juhtmestik on sobitatud ülejäänud autoga
Kütus? paagile on vaja uus väljund teha, kuna originaal on 6ne, ja pumba sisend on miskine 12nene vist.
Samuti tuleb nüüd osta temp näidik, et esmaproovil temperatuuril silm peal hoida.
Jahutus torustik tuleb ära viimistleda, st kinnitused teha ja keevitused üle kõik kontrollida.
Juurde on vaja otsida igasuguseid 40mm kummilõdvikuid et radikani asi ära ühendada.
Bemmi radikas läheb vist nurka, kuna sellel on idiootne paisupaagi süsteem, mis minule ei meeldi.
Ahjaa, leidsin täna ühe summuti flantsi, homme saab asja kokku keevitada, ja on sellega ühel pool.
Pildimaterjaliga on sitasti, sest naine pakkis peegelkaamera kaasa, aga aku jättis koju laadima
Koonukas sellepärast, et originaali pole kuhugi mahutada.
Tegin"põlve otsas" ühe vaheflantsi õhulugeja ja koonuka vahele. Kuramus, asi sai nagu originaal.
samuti sai ära meisterdatud gaasihoovastik ja tross.
Niiet ladys and gentelman:
Sidur OK
Pidurid OK
Gaas OK
Juhtmestik on sobitatud ülejäänud autoga
Kütus? paagile on vaja uus väljund teha, kuna originaal on 6ne, ja pumba sisend on miskine 12nene vist.
Samuti tuleb nüüd osta temp näidik, et esmaproovil temperatuuril silm peal hoida.
Jahutus torustik tuleb ära viimistleda, st kinnitused teha ja keevitused üle kõik kontrollida.
Juurde on vaja otsida igasuguseid 40mm kummilõdvikuid et radikani asi ära ühendada.
Bemmi radikas läheb vist nurka, kuna sellel on idiootne paisupaagi süsteem, mis minule ei meeldi.
Ahjaa, leidsin täna ühe summuti flantsi, homme saab asja kokku keevitada, ja on sellega ühel pool.
Pildimaterjaliga on sitasti, sest naine pakkis peegelkaamera kaasa, aga aku jättis koju laadima
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
Enamus õhulugejaid tahab enne õhulugejat suuremat takistust ja pordi pikkust kui lühikese sirge torujupiga koonus. tihti piisab ühest 90kraadisest põlvest ja ~40cm toru pikkusest. Nimelt pole auto mootorisse liikuv õhk kaugelt ühes suunas liikuv vaid nii nagu summutist väljuv on ka sisse imetav õhk pulseeruv ja õhulugeja ei tule selle lugemisega mõnikord toime kui koonus otse õhulugeja otsa pannakse.....Been there done that. See võib väljenduda näiteks selles, kui maanteel käigu välja tõmbad ja mootor välja sureb. See on ka põhjus mis paljudes autodes kasutatakse õhuluheja ja filtri vahel seda oltis toru mis üldse ei hinga
6mm paagi väljund on täiesti piisav ka üle 300+ hp jõudude korral
6mm paagi väljund on täiesti piisav ka üle 300+ hp jõudude korral
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
aga seljuhul pean paagi ja pumba vahele tegema miskise 2 L lisa anuma?
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
Ka sellel pole vajadust piisab üleminekust ühelt mõõdult teisele ja sellest et pump on paagi all ja paagi läheduses.
Probleeme pole seni kuni paagis miski mustus või roostetükk peaks sinna kitsamaisse kohta kinni jääma kuid ka siis ei juhtu sinu stock mootoriga mitte midagi....turbokal võiks see segu lahjaks tõmmata ja piisava koormuse korral detonatsioon mootori lõhkuda. mul oli kunagi 85kw 2L opeli mootor 4mm sisemõõduga paagiväljundi otsas ja töötas hästi.
Probleeme pole seni kuni paagis miski mustus või roostetükk peaks sinna kitsamaisse kohta kinni jääma kuid ka siis ei juhtu sinu stock mootoriga mitte midagi....turbokal võiks see segu lahjaks tõmmata ja piisava koormuse korral detonatsioon mootori lõhkuda. mul oli kunagi 85kw 2L opeli mootor 4mm sisemõõduga paagiväljundi otsas ja töötas hästi.
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
nii nii. täna sai ikkagi paagi väljund tehtud uus. Naabrimees treis pronksist punni ja sai see paagi külge joodetud.
Nüüd ongi väljund sama suur kui pumba sisend.
samuti sai valmis ka summuti.
Nüüd proovikäivitamiseks vaja veel pump külge panna, ja 2 voolikut vedada. siis tuleb veel juhtmestik külge panna ja ongi nagu suurem osa tehtud.
Nüüd ongi väljund sama suur kui pumba sisend.
samuti sai valmis ka summuti.
Nüüd proovikäivitamiseks vaja veel pump külge panna, ja 2 voolikut vedada. siis tuleb veel juhtmestik külge panna ja ongi nagu suurem osa tehtud.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
huvitav aspekt. Aga see käib ilmselt piesolugeja kohta? Vanem kuumtraat ning arhailine klapisüsteem ei lase end ehk sellistest pisiasjadest häirida?jeff01 kirjutas:Enamus õhulugejaid tahab enne õhulugejat suuremat takistust ja pordi pikkust kui lühikese sirge torujupiga koonus.
...
Nimelt pole auto mootorisse liikuv õhk kaugelt ühes suunas liikuv vaid nii nagu summutist väljuv on ka sisse imetav õhk pulseeruv ja õhulugeja ei tule selle lugemisega mõnikord toime kui koonus otse õhulugeja otsa pannakse.....Been there done that.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
Hey hey, täna mässasin terve päeva garaazis.
Auto sõidab! samuti sai juhtmestik auto omaga ühildatud. kõik tuled, viled peaksid töötama ja mootor käivitub originaal võtmest.
kuna sumpsi kõik tihendid on puudu, siis hääl on kohutav. Aga asfaldile tegi jutid maha küll.
Kui rahakotti krõbisevat tekib, siis lähen ostan ära kummist 90c põlved ja teen ülejäänud jahutuse lõpuni.
ka sai otsustatud, kuidas ja milline teha salongi radikas ja vent.
Auto sõidab! samuti sai juhtmestik auto omaga ühildatud. kõik tuled, viled peaksid töötama ja mootor käivitub originaal võtmest.
kuna sumpsi kõik tihendid on puudu, siis hääl on kohutav. Aga asfaldile tegi jutid maha küll.
Kui rahakotti krõbisevat tekib, siis lähen ostan ära kummist 90c põlved ja teen ülejäänud jahutuse lõpuni.
ka sai otsustatud, kuidas ja milline teha salongi radikas ja vent.
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
Kuumtraat nissanil ja uksega lugeja bemmil on minu tutvusringkonnas probleeme tekitanud kui koonus otse lugeja otsas.Teet kirjutas:huvitav aspekt. Aga see käib ilmselt piesolugeja kohta? Vanem kuumtraat ning arhailine klapisüsteem ei lase end ehk sellistest pisiasjadest häirida?jeff01 kirjutas:Enamus õhulugejaid tahab enne õhulugejat suuremat takistust ja pordi pikkust kui lühikese sirge torujupiga koonus.
...
Nimelt pole auto mootorisse liikuv õhk kaugelt ühes suunas liikuv vaid nii nagu summutist väljuv on ka sisse imetav õhk pulseeruv ja õhulugeja ei tule selle lugemisega mõnikord toime kui koonus otse õhulugeja otsa pannakse.....Been there done that.
Nissanist on ka mitte töödanud combo pilt: http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... -5UqdE.jpg