M: 1600ne turbomootor ja 2 liitrine mootor + turbo jne jne
Moderaator: ingmar
M: 1600ne turbomootor ja 2 liitrine mootor + turbo jne jne
Mootor mis minu auto peal 200+ jõuga lühikesi maid liikus.
Hetkel on asi veidi laiali (Kaanes maas sest 1 silinder purunes ja tegi kaanele viga)
Plokk on ise heas korras. Õlsurve VÄGA hea ja mineraaliga teda piinata on liig. Pool või täissündiga on õlisurve 2bari kandis tühikäigul. Väntvõll on sees lihvitud ja kaelad kergelt poleeritud, vahetatud said ka saaled. Nukkvõll on veidi ümber lõigatud ja avab klappe 2mm enam.
Miskid kolvid või silindrid leida pole probleem...need on olema ja võin külge panna.
Plokikaantega on nii, et peenemate vartega kaaned said veidi kannatada ja vajavad silindri kontaktpinna üle lõikamist + vaherõngaid kaane tõstmiseks. Või siis on mul pakkuda ka 100% stock kaaned.
Sidur (8 doweled hooratas mis on kergendatud ja sobitatud bmw sidurikorviga ja 215mm kettaga) Polt on kõvasulamist ja minul 500 NMiga kinni tõmmatud nii, et otsast lendamise probleeme pole. See sidur ei sobi kahjuks pendiksiga ja mina kasutasin eemaldatud pendiksega starterit kuid hooratta annab endiselt ka type 1 siduritele ringi teha.
Turbo on pärit e28 kerega e28 pealt ja neid on 50-100 euri eest kohati saada kuid minu oma läbis hiljuti pukside vahetuse. Väljalaske kollektor ja downpipe sobivad vaid juhul kui pole kahju keret lõigata sest turbo istub käigukasti kohal.
Jahutus on stock, intercooler on salongis jääkastis kuid väikeste rõhkude jaoks pole seda vaja.
Juhtaju on MS1 ver 2.2
Hind on nii seinast seina kui olla saab. plokki ennast ei anna alla 250 euro ära (sisaldab ka performance õlipumpa koos filtriga) Kui sinna silindrid, kolvid ja stock kaaned peale panen siis nende eest 100 euri juurde....või annan 50ne eest kastiga kaasa. Väljalase ja turbo mootori ostjale vaid 100 euri (see on teibi ja põlvede raha mis koldele kulus) juhtaju 200 euri...juhtmestiku ja seletused, jahutused ja kõik mis veel tarvis saab kogu komplekti ostja kaasa.
kuni 1 bariga kestab ta igapäevast kasutamist ja toodab umbes 100 ja 150 hp vahel olenevalt kaantest ja vahejahuti olemasolust. 1,5 bari toimib ta vahepeal piitsutades ka väikese või ilma coolerita. 2 bari kestab ta vaid siis kui paarutamiste vahel ka vahet pidada ja lasta jahtuda. See nõuab ka head vahejahutust.
56231442
Hetkel on asi veidi laiali (Kaanes maas sest 1 silinder purunes ja tegi kaanele viga)
Plokk on ise heas korras. Õlsurve VÄGA hea ja mineraaliga teda piinata on liig. Pool või täissündiga on õlisurve 2bari kandis tühikäigul. Väntvõll on sees lihvitud ja kaelad kergelt poleeritud, vahetatud said ka saaled. Nukkvõll on veidi ümber lõigatud ja avab klappe 2mm enam.
Miskid kolvid või silindrid leida pole probleem...need on olema ja võin külge panna.
Plokikaantega on nii, et peenemate vartega kaaned said veidi kannatada ja vajavad silindri kontaktpinna üle lõikamist + vaherõngaid kaane tõstmiseks. Või siis on mul pakkuda ka 100% stock kaaned.
Sidur (8 doweled hooratas mis on kergendatud ja sobitatud bmw sidurikorviga ja 215mm kettaga) Polt on kõvasulamist ja minul 500 NMiga kinni tõmmatud nii, et otsast lendamise probleeme pole. See sidur ei sobi kahjuks pendiksiga ja mina kasutasin eemaldatud pendiksega starterit kuid hooratta annab endiselt ka type 1 siduritele ringi teha.
Turbo on pärit e28 kerega e28 pealt ja neid on 50-100 euri eest kohati saada kuid minu oma läbis hiljuti pukside vahetuse. Väljalaske kollektor ja downpipe sobivad vaid juhul kui pole kahju keret lõigata sest turbo istub käigukasti kohal.
Jahutus on stock, intercooler on salongis jääkastis kuid väikeste rõhkude jaoks pole seda vaja.
Juhtaju on MS1 ver 2.2
Hind on nii seinast seina kui olla saab. plokki ennast ei anna alla 250 euro ära (sisaldab ka performance õlipumpa koos filtriga) Kui sinna silindrid, kolvid ja stock kaaned peale panen siis nende eest 100 euri juurde....või annan 50ne eest kastiga kaasa. Väljalase ja turbo mootori ostjale vaid 100 euri (see on teibi ja põlvede raha mis koldele kulus) juhtaju 200 euri...juhtmestiku ja seletused, jahutused ja kõik mis veel tarvis saab kogu komplekti ostja kaasa.
kuni 1 bariga kestab ta igapäevast kasutamist ja toodab umbes 100 ja 150 hp vahel olenevalt kaantest ja vahejahuti olemasolust. 1,5 bari toimib ta vahepeal piitsutades ka väikese või ilma coolerita. 2 bari kestab ta vaid siis kui paarutamiste vahel ka vahet pidada ja lasta jahtuda. See nõuab ka head vahejahutust.
56231442
Viimati muutis jeff01, R Nov 11, 2011 7:38 pm, muudetud 1 kord kokku.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: M: 1600ne turbomootor (komplektsus vastavalt soovile)
sõrmed-varbad saavad numbrite kokkulöömisel otsa. Number 650 (+50 k-kast) on tulemiks, aga siis ei ole enam kindel, kas mõistus otsas pole - selle joone all on siis mootor, millel jääb komplektssusest puudu vaid "jahutuskola"+gene+summuti+kütusepump? Vägagi aus kaup kostub selle numbri eest - pmst ju teadmata korras tehasemotost vaid tiba suurem nummer...
(muidugi kui saladus pole - siis kas "kasvasid välja" ja mõtted on kurjemaks läinud? Loodan, et "sügiskaamos" kallal pole...)
Teet @ "oleks kere, oleks huvi" (st uudishimutsen niisama)
(muidugi kui saladus pole - siis kas "kasvasid välja" ja mõtted on kurjemaks läinud? Loodan, et "sügiskaamos" kallal pole...)
Teet @ "oleks kere, oleks huvi" (st uudishimutsen niisama)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: M: 1600ne turbomootor (komplektsus vastavalt soovile)
no hinnad tulid lambist ja algasid sellest et plokki alla 250ne ära ei anna sest see on odavalt saadud arvestades mis raha eest mul klient lasi soomest mootori tuua (600 euri stock 1600 mis oli 10 aastat tagasi remonditud kuid peale seda vaid vahepeal ringi keeratud.......sest eestist ei saanud kahjuks mitte midagi.....plokid läbi enamusel siinsetest).. Miski ~kolmesaja eest annaks lisaks ka paar seti vanu kolbe, silkusid, plokke, käigukaste, väntvõlle, hoorattaid, nukkvõlle jne jne jne. Ühesõnaga täisgemüüse maksab raha vastu vahetades 1k euri ja sisaldab nii mõndagi customit.....(370cc pihustid, custom sisselase 60mm siibriga, 36-1 trigger, custom nukk, 32mm õlipump, VR + kõik muud vajalikud sensorid VA. wideband lambda mis maksab ise 300 euri kuid on vajalik vaid seadistamiseks mitte ei pea pidevalt sees olema)
Müüki sai pandud suht niisama lootuses, et äkki tärkab kelleski huvi ja tahab kõik koos ära võtta, et ma saaks selle eest oma type4 lje näiteks turbo ja uued pihustid.
Kuna eestis on perf jupid kallid siis on saanud minust originaal tükkidega katsetaja ja lähen type4 mootoritüübile üle sest hobujõu nälg soovib vähemalt kolmega algavaid numbreid näha. Muidu on nii, et dragiks ja üldse odavalt kiire auto ehitamiseks on TYPE1 alati õigem otsus.....kuid kuna raha pole perf juppide alla laduda siis kasutaks ära selle type4lja sest sellega võiks üsna originaalsisugagi 300heppa rattast saada.
Ega tükkhaaval millestki loobuma enne ei hakka kui 300 lauale pannakse aga siis muutun juba üsna leebeks.
ja type 1 on asi millest välja kasvada ei saa kuna selle tuunimispiir ei piirdu ka mitte 90mm stroke ja 4" borega vaid järjest tuleb juppe peale ja lõppu ei paista tulevat. Kuna minu soov on esialgu saavutada vaid 300hp siis selleks piisab peaaegu stock type4ljast mis mul olemas on, kuid type1 puhul tuleks selleks juba 500-1000 euri sisse panna. Siit edasi muutub type 4 ehitamine 2-3 korda kallimaks ja kui räägime juba 500+ jõududest siis siit edasi muutub type 4 ehitamine 5-7 korda kallimaks. Nii, et esialgu type 4 siis sellele 300 jõudu, siis selle jõuga asi kestma ja siis selle jõuga asi ka pidama saada. siis võiks ideaalis koguni 10nesse sõita ja kui tikun sekund aastas on selleks mul 3 aastat aega
kui sellest ei piisa siis tuleb type1 peale tagasi minna sest alu nikassiil turboka kolvid maksavad koos silindritega kuni paar tuhat eurot
aga ega siis ei julge ju nende eluga riskuda stock kepsu ja väntvõlli kasutades, loomulikult ei taha ju ka et kalpipesa sisse kukkudes kolb omale augu saaks ja siis saadki aru et 7000 euri on vaja investeerida et asi turvaliselt kestaks. Samas kui type 1 tuleks oluliselt odavamalt kätte ja talle saab ka ühe kaua silindreid-kolbe kui midagi juhtuma peaks.
Nii et lööge mind rahapakiga ja kiirendage mu type 4lja ehitust või miks mitte uudishimutsege niisama.....it keeps the thread alive
Miks väga pudistada ei taha ja vahetuskaubana seda hinda arvestada ei saa on kinni selles, et selle tavaari alla olen pannud ~2k euri + palju oma tööd ja juppideks olevaid mootoreid ja käigukaste jagub tegelikult kahele-kolmele autole
Müüki sai pandud suht niisama lootuses, et äkki tärkab kelleski huvi ja tahab kõik koos ära võtta, et ma saaks selle eest oma type4 lje näiteks turbo ja uued pihustid.
Kuna eestis on perf jupid kallid siis on saanud minust originaal tükkidega katsetaja ja lähen type4 mootoritüübile üle sest hobujõu nälg soovib vähemalt kolmega algavaid numbreid näha. Muidu on nii, et dragiks ja üldse odavalt kiire auto ehitamiseks on TYPE1 alati õigem otsus.....kuid kuna raha pole perf juppide alla laduda siis kasutaks ära selle type4lja sest sellega võiks üsna originaalsisugagi 300heppa rattast saada.
Ega tükkhaaval millestki loobuma enne ei hakka kui 300 lauale pannakse aga siis muutun juba üsna leebeks.

ja type 1 on asi millest välja kasvada ei saa kuna selle tuunimispiir ei piirdu ka mitte 90mm stroke ja 4" borega vaid järjest tuleb juppe peale ja lõppu ei paista tulevat. Kuna minu soov on esialgu saavutada vaid 300hp siis selleks piisab peaaegu stock type4ljast mis mul olemas on, kuid type1 puhul tuleks selleks juba 500-1000 euri sisse panna. Siit edasi muutub type 4 ehitamine 2-3 korda kallimaks ja kui räägime juba 500+ jõududest siis siit edasi muutub type 4 ehitamine 5-7 korda kallimaks. Nii, et esialgu type 4 siis sellele 300 jõudu, siis selle jõuga asi kestma ja siis selle jõuga asi ka pidama saada. siis võiks ideaalis koguni 10nesse sõita ja kui tikun sekund aastas on selleks mul 3 aastat aega


Nii et lööge mind rahapakiga ja kiirendage mu type 4lja ehitust või miks mitte uudishimutsege niisama.....it keeps the thread alive

Miks väga pudistada ei taha ja vahetuskaubana seda hinda arvestada ei saa on kinni selles, et selle tavaari alla olen pannud ~2k euri + palju oma tööd ja juppideks olevaid mootoreid ja käigukaste jagub tegelikult kahele-kolmele autole
Re: M: 1600ne turbomootor (komplektsus vastavalt soovile)
HUvitav, kui palju peaks sisselset ümber ehitama, et see sobiks DJ-mootorile?
DJ ju muidu väga sarnaste mõõtudega....
DJ ju muidu väga sarnaste mõõtudega....
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Re: M: 1600ne turbomootor (komplektsus vastavalt soovile)
Tee mulle selgeks mis on dj mootor ja äkki oskan nõu anda.
sisselaske pordi kuju peaks olema sarnane. laius on üsna mitme sentimeetri osas muudetav.
sisselaske pordi kuju peaks olema sarnane. laius on üsna mitme sentimeetri osas muudetav.
Viimati muutis jeff01, N Sept 15, 2011 5:46 pm, muudetud 2 korda kokku.
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: M: 1600ne turbomootor (komplektsus vastavalt soovile)
DJ on VW tehase "lipulaev", kõige võimsam neljane boxer. tähed DJ tulevad siis mootorikoodist, jõud on 112hp, jahutuseks vesi, süüa annab pritse
sisselaske pordi kuju pole väga sama, kuivõrd type1 oma on ümar, siis wbx pea oma on "ristkülikulisem"
muidugi tegu murega, mida annab kõrvaldada... iseasi kuidas sisselaske kinnitused kaanele teha
sisselaske pordi kuju pole väga sama, kuivõrd type1 oma on ümar, siis wbx pea oma on "ristkülikulisem"
muidugi tegu murega, mida annab kõrvaldada... iseasi kuidas sisselaske kinnitused kaanele teha
- Manused
-
- _cfimg2637031114381069718.jpg (60.49 KiB) Vaadatud 14366 korda
Re: M: 1600ne turbomootor (komplektsus vastavalt soovile)
Kas oleks mõeldav, et jätan vanad sisselaske kollektorid? Seal nimelt on pihustipesad juba sees ja pole ju põhjust neid uusi teha?jeff01 kirjutas:Tee mulle selgeks mis on dc mootor ja äkki oskan nõu anda.
sisselaske pordi kuju peaks olema sarnane. laius on üsna mitme sentimeetri osas muudetav.
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Re: M: 1600ne turbomootor (komplektsus vastavalt soovile)
ofcoors. see pole mingi probleem. Näita oma sisselaske kõverikud ette.
Nüüd on mul küll asi segi.
kas see pole siis tavaline wasserboxer? st et se on type 1 baasil vesiboxer ? uskumatu.
Sisselase muuta või uus teha on nohu kui vaid väljalaske pordid sobivad...st et mootor sama lai ja paks on) Aga kuna kõik on paksust 2,6sest mustast materjalist siis selle keevitamisega pole külle mitte kusagil probleeme.
wasserboxeri plokikaasi peetakse muidu parima disainiga kaanteks ja tean autot mille wasserboxeril on kogunisti 600hp. Nad hoiavad põlemiskambrit stabiilse temperatuuri juures ja deto oht on sellega kordades vähendatud kuna 1 muutuja pole enam muutuja vaid konstant
Nüüd on mul küll asi segi.
kas see pole siis tavaline wasserboxer? st et se on type 1 baasil vesiboxer ? uskumatu.
Sisselase muuta või uus teha on nohu kui vaid väljalaske pordid sobivad...st et mootor sama lai ja paks on) Aga kuna kõik on paksust 2,6sest mustast materjalist siis selle keevitamisega pole külle mitte kusagil probleeme.
wasserboxeri plokikaasi peetakse muidu parima disainiga kaanteks ja tean autot mille wasserboxeril on kogunisti 600hp. Nad hoiavad põlemiskambrit stabiilse temperatuuri juures ja deto oht on sellega kordades vähendatud kuna 1 muutuja pole enam muutuja vaid konstant

Re: M: 1600ne turbomootor ja 2 liitrine mootor + turbo jne jne
Upitan taas oma teemat ja proovi pärast lisan siia ka 2 liitrise bussi mootori.
selles on siis:
väga vähe sõitnud kolvid-silindrid + kaasa tutikad 93mm kolvid-silindrid
Uued saaled + kaasa tutikad saaled ja lisa rõngad
uued tihendid, korras vänt + kaasa veel paar vänta millest 1 on täitsa uus
Tuliuued kaaned + veel mõned taastatavad kaaned jne jne.....kola nimekirjas on veel mitmeid kolbe silindreid, mootoriplokke jne jne.
Kogu type 4 kola hind 800€ konkreetselt raha näpus tulijatel on kõik läbi räägitav.
300 euri eest on ka korralik KKK k26/28 hübriid turbo pakkuda.....koos ostjale anna 1000 euri eest nii mootori, uued kui ka kasutatud jupid + turbo + triggeri ja kolde tükid, pihustid mida saab kasutada jne.
Kui midagi suurt müüdud saaks siis saaks ka autot ehitama hakata, muidu ma vist 2012 selleni ei jõua
Kui keegi mind kiiresti 1500 eurose rahapakiga viskab siis avan garaazi uksed ja sealt võib kõik põrnika kola peale kere välja vedada
type 1 ja type 4 mootori juppe on tajooba ja sellest kõigest kokku saaks ühe 200hp ja teise 300hp mootori + nelja mootori jagu juppe jääks veel ülegi 
selles on siis:
väga vähe sõitnud kolvid-silindrid + kaasa tutikad 93mm kolvid-silindrid
Uued saaled + kaasa tutikad saaled ja lisa rõngad
uued tihendid, korras vänt + kaasa veel paar vänta millest 1 on täitsa uus
Tuliuued kaaned + veel mõned taastatavad kaaned jne jne.....kola nimekirjas on veel mitmeid kolbe silindreid, mootoriplokke jne jne.
Kogu type 4 kola hind 800€ konkreetselt raha näpus tulijatel on kõik läbi räägitav.
300 euri eest on ka korralik KKK k26/28 hübriid turbo pakkuda.....koos ostjale anna 1000 euri eest nii mootori, uued kui ka kasutatud jupid + turbo + triggeri ja kolde tükid, pihustid mida saab kasutada jne.
Kui midagi suurt müüdud saaks siis saaks ka autot ehitama hakata, muidu ma vist 2012 selleni ei jõua

Kui keegi mind kiiresti 1500 eurose rahapakiga viskab siis avan garaazi uksed ja sealt võib kõik põrnika kola peale kere välja vedada


Re: M: 1600ne turbomootor ja 2 liitrine mootor + turbo jne jne
Kui kõik maha parseldad,mille Sa siis sinna kapoti alla istutad,kui saladus pole?
Re: M: 1600ne turbomootor ja 2 liitrine mootor + turbo jne jne
Ma ei ole kunagi tahtnud ette kisada asja mis on alles mõttestaadiumis aga kui sa seda küsid siis ma räägin sulle ühest võimalikust mõttest mida kunagi sooviks teoks teha...... ja kui keegi mind rahaga õnnistab siis see ka juhtub aga kahtlen sügavalt et neile mootoritele siin turgu on
Nimelt ehitasin ma kliendile e28- 535 ehk et 160+kw vabalthingav ja need hääled...see pöördemoment ja see kõik kokku tuletas meelde ühe vana idee mis sisaldas põrnikat ja audi 4,2 mootorit 250kw ja ~400 Nm vist See oleks kiire, see kestaks ja sealt oleks edasi arenemisvariant suht piiritu, seal saaks kasutada odavat kuid tugevat käigukasti ja mõelda edasi slikkidele ja ainus piir oleks ehk selle kere sõiduomaduste parandamine 200+ kiirustel

Nimelt ehitasin ma kliendile e28- 535 ehk et 160+kw vabalthingav ja need hääled...see pöördemoment ja see kõik kokku tuletas meelde ühe vana idee mis sisaldas põrnikat ja audi 4,2 mootorit 250kw ja ~400 Nm vist See oleks kiire, see kestaks ja sealt oleks edasi arenemisvariant suht piiritu, seal saaks kasutada odavat kuid tugevat käigukasti ja mõelda edasi slikkidele ja ainus piir oleks ehk selle kere sõiduomaduste parandamine 200+ kiirustel

Re: M: 1600ne turbomootor ja 2 liitrine mootor + turbo jne jne
isu suurendamiseks Sulle üks link http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=6197
Re: M: 1600ne turbomootor ja 2 liitrine mootor + turbo jne jne
Tänud, see link oli 1 esimesi mida uurisin kui see idee tekkis.....a-la aasta tagasi
Kuid ma kordan et see on seni vaid idee ja kuna mul kere põhjaga kokku keevitatud siis pean lähenema hoopis erinevalt....Põrnika ja bussi mootoritega asjad on väga lahedad kuid need teeb kiireks kerge stock kere mitte minu ära keevitatud kere kus astmelauad on 1,6mm plekist jne 


Re: M: 1600ne turbomootor ja 2 liitrine mootor + turbo jne jne
kuna tahaks type 4ljaga tegelema hakata siis upitan tavalise 1600se põrra mootori müügi osa
Mootor mis minu auto peal 200+ jõuga lühikesi maid liikus.
Hetkel on asi veidi laiali (Kaanes maas sest 1 silinder purunes ja tegi kaanele viga)
Plokk on ise heas korras. Õlsurve VÄGA hea ja mineraaliga teda piinata on liig. Pool või täissündiga on õlisurve 2bari kandis tühikäigul. Väntvõll on sees lihvitud ja kaelad kergelt poleeritud, vahetatud said ka saaled. Nukkvõll on veidi ümber lõigatud ja avab klappe 2mm enam.
Miskid kolvid või silindrid leida pole probleem...need on olema ja võin külge panna.
Plokikaantega on nii, et peenemate vartega kaaned said veidi kannatada ja vajavad silindri kontaktpinna üle lõikamist + vaherõngaid kaane tõstmiseks. Või siis on mul pakkuda ka 100% stock kaaned.
Sidur (8 doweled hooratas mis on kergendatud ja sobitatud bmw sidurikorviga ja 215mm kettaga) Polt on kõvasulamist ja minul 500 NMiga kinni tõmmatud nii, et otsast lendamise probleeme pole. See sidur ei sobi kahjuks pendiksiga ja mina kasutasin eemaldatud pendiksega starterit kuid hooratta annab endiselt ka type 1 siduritele ringi teha ja kasutada annab ka originaal hooratast mille ehk leiaksin.
Turbo on pärit e28 kerega e28 pealt ja neid on 50-100 euri eest kohati saada kuid minu oma läbis hiljuti pukside vahetuse. Väljalaske kollektor ja downpipe sobivad vaid juhul kui pole kahju keret lõigata sest turbo istub käigukasti kohal.
Jahutus on stock, intercooler on salongis jääkastis kuid väikeste rõhkude jaoks pole seda vaja.
Juhtaju on MS1 ver 2.2
Hind on nii seinast seina kui olla saab. plokki ennast ei anna alla 250 euro ära (sisaldab ka performance õlipumpa koos filtriga) Kui sinna silindrid, kolvid ja stock kaaned peale panen siis nende eest 100 euri juurde....või annan 50ne eest kastiga kaasa. Väljalase ja turbo mootori ostjale vaid 100 euri (see on teibi ja põlvede raha mis koldele kulus) juhtaju 200 euri...juhtmestiku ja seletused, jahutused ja kõik mis veel tarvis saab kogu komplekti ostja kaasa.
kuni 1 bariga kestab ta igapäevast kasutamist ja toodab umbes 100 ja 150 hp vahel olenevalt kaantest ja vahejahuti olemasolust. 1,5 bari toimib ta vahepeal piitsutades ka väikese või ilma coolerita. 2 bari kestab ta vaid siis kui paarutamiste vahel ka vahet pidada ja lasta jahtuda. See nõuab ka head vahejahutust.
Huvi tekitamiseks teeme kohapeal hinnad paremaks või otsime riiulist huvi pakkuvat manti kaasa.
PS saab kasutada täiesti stock autos ja ei pea turbot lisama...jagaja, pump jne jupid on kõik lisatavad.
Mootor mis minu auto peal 200+ jõuga lühikesi maid liikus.
Hetkel on asi veidi laiali (Kaanes maas sest 1 silinder purunes ja tegi kaanele viga)
Plokk on ise heas korras. Õlsurve VÄGA hea ja mineraaliga teda piinata on liig. Pool või täissündiga on õlisurve 2bari kandis tühikäigul. Väntvõll on sees lihvitud ja kaelad kergelt poleeritud, vahetatud said ka saaled. Nukkvõll on veidi ümber lõigatud ja avab klappe 2mm enam.
Miskid kolvid või silindrid leida pole probleem...need on olema ja võin külge panna.
Plokikaantega on nii, et peenemate vartega kaaned said veidi kannatada ja vajavad silindri kontaktpinna üle lõikamist + vaherõngaid kaane tõstmiseks. Või siis on mul pakkuda ka 100% stock kaaned.
Sidur (8 doweled hooratas mis on kergendatud ja sobitatud bmw sidurikorviga ja 215mm kettaga) Polt on kõvasulamist ja minul 500 NMiga kinni tõmmatud nii, et otsast lendamise probleeme pole. See sidur ei sobi kahjuks pendiksiga ja mina kasutasin eemaldatud pendiksega starterit kuid hooratta annab endiselt ka type 1 siduritele ringi teha ja kasutada annab ka originaal hooratast mille ehk leiaksin.
Turbo on pärit e28 kerega e28 pealt ja neid on 50-100 euri eest kohati saada kuid minu oma läbis hiljuti pukside vahetuse. Väljalaske kollektor ja downpipe sobivad vaid juhul kui pole kahju keret lõigata sest turbo istub käigukasti kohal.
Jahutus on stock, intercooler on salongis jääkastis kuid väikeste rõhkude jaoks pole seda vaja.
Juhtaju on MS1 ver 2.2
Hind on nii seinast seina kui olla saab. plokki ennast ei anna alla 250 euro ära (sisaldab ka performance õlipumpa koos filtriga) Kui sinna silindrid, kolvid ja stock kaaned peale panen siis nende eest 100 euri juurde....või annan 50ne eest kastiga kaasa. Väljalase ja turbo mootori ostjale vaid 100 euri (see on teibi ja põlvede raha mis koldele kulus) juhtaju 200 euri...juhtmestiku ja seletused, jahutused ja kõik mis veel tarvis saab kogu komplekti ostja kaasa.
kuni 1 bariga kestab ta igapäevast kasutamist ja toodab umbes 100 ja 150 hp vahel olenevalt kaantest ja vahejahuti olemasolust. 1,5 bari toimib ta vahepeal piitsutades ka väikese või ilma coolerita. 2 bari kestab ta vaid siis kui paarutamiste vahel ka vahet pidada ja lasta jahtuda. See nõuab ka head vahejahutust.
Huvi tekitamiseks teeme kohapeal hinnad paremaks või otsime riiulist huvi pakkuvat manti kaasa.

Re: M: 1600ne turbomootor ja 2 liitrine mootor + turbo jne jne
Enne jõule hinnad paremad...
Plokk milles on perf nukk, lihvitud 8 tiftiga vänt, kõik uued saaled + 8 tiftiga hooratas+ 32mm perf õlipump = 200 € kaasa saab igavese posu üksikuid, kaksikuid kolbe ja ka paar neljast seti millest 1 vajaks 86mm silindreid...kaasa saab ka paar seti (8-10tk) silindreid mis kõik 85,5 mõõdus. Ja kauba peale 2 paari kaasi millest 1 paar on stock ja teine paar on porditud+ peenema varrega klapid, küünlapesades puksid pikkade küünalde jaoks + uued juhtpuksid aga veidi sulanud ja vajavad 1mm pinnatöötlust
turbo mant mootori ostjale 100€ mis on tõesti vaid kasutatud turbo hind
Juhtaju kõige eelneva ostjale 150€ mis on vähem kui selle juhtaju kitt ameerikas.
eino tegelt saab veel alla.....tooge kokku 400raha ja panen ka juhtmestiku, triggeri, sisselaske, pihustid jne juurde....
56231442
Rohkem enam sulatada kusagilt pole võimalik kuna ise on odavalt kokku otsitud, oma tööd mitte hinnatud ja ikka kulus 3x rohkem raha
Vahetusel hind kõrgem nagu tänapäeval moes on
Iseenesest võib vahetuseks ka miskit keret pakkuda (Dok, mootor, sisu võivad puududa)
Plokk milles on perf nukk, lihvitud 8 tiftiga vänt, kõik uued saaled + 8 tiftiga hooratas+ 32mm perf õlipump = 200 € kaasa saab igavese posu üksikuid, kaksikuid kolbe ja ka paar neljast seti millest 1 vajaks 86mm silindreid...kaasa saab ka paar seti (8-10tk) silindreid mis kõik 85,5 mõõdus. Ja kauba peale 2 paari kaasi millest 1 paar on stock ja teine paar on porditud+ peenema varrega klapid, küünlapesades puksid pikkade küünalde jaoks + uued juhtpuksid aga veidi sulanud ja vajavad 1mm pinnatöötlust

turbo mant mootori ostjale 100€ mis on tõesti vaid kasutatud turbo hind
Juhtaju kõige eelneva ostjale 150€ mis on vähem kui selle juhtaju kitt ameerikas.
eino tegelt saab veel alla.....tooge kokku 400raha ja panen ka juhtmestiku, triggeri, sisselaske, pihustid jne juurde....

56231442
Rohkem enam sulatada kusagilt pole võimalik kuna ise on odavalt kokku otsitud, oma tööd mitte hinnatud ja ikka kulus 3x rohkem raha

Vahetusel hind kõrgem nagu tänapäeval moes on

Iseenesest võib vahetuseks ka miskit keret pakkuda (Dok, mootor, sisu võivad puududa)