vw bugaru 70a - Speed fighter

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
speed fighter
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 176
Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas speed fighter »

no ütleme nii et ega selle subaru ketas suurem polnud. hooratas oli küll väliselt suurem, aga ketta tööpind on 225. minul hetkel ketas 215. aga no eks näeb mis toimuma hakab
speed fighter
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 176
Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas speed fighter »

niisiis, vahepeal palju aega raisku läinud.

otsisin nädalaid kaitsmeblokki, kuna see oli mul vigane.
eile sain siis lõpuks endale selle. Lootus oli kõva, et masin käivitub. aga vot sulle. sädet njetu.

eile siis lõikasin oma juhtmestiku puru ja hakasin otsast peale.

hetkel siis selline
Pilt

need rõngas olevad juhtmed on veel vaja ära ühendada, kuhugi.
Pilt

ja see on see, mis jäi minu eelmisest juhtmestikust üle. ehk siis ebavajalik osa.
Pilt

lähiajal loodaks siiski midagi tegema hakata.

8 päeva pärast pean pulma, siis väike reis, ja siis taurisele kooli seltsi:D

ei edene see asi kuidagi.

ja neile kes mõlgutavad peas, et miks kuradi pärast ma vemsi või MS i ei kasuta, siis vastan päris ausalt. Hetkel on mul 6 autot, ja ei ole kohe üldse seda vaba raha.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas jeff01 »

Vemsi või MSiga näed ka mitu kuud vaeva et see sama hästi sõitma saada kui originaalaju.
juhtmestikust vaid vajaliku alles jätmine on 10000% õige. Mulle nii meeldib :D
speed fighter
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 176
Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas speed fighter »

Pilt


Vot selline on siis lõpptulemus, hetkel muidugi ei tea kas kõik toimib. Aga autol plõksuvad süütereleed, samuti töötab ka bensupump igakord kui mootor ringi käib. Järjelikult peaks toimima.
Ja mis kõige rohkem rõõmu teeb, on see, et autol on säde! :tuld:

kuna subaru pumba oskasin maha kukutada ja ühe otsa ära lõhkuda, siis käisin sõprade juures lammeris, otsisin seal kõik kastid läbi, kuniks leidsin endale uue pumba. Pärit on ta 2000a nissan almera pealt.


Starter tuleb ikkagi kuidagi ringi teha, selle mootori jaoks on ikka nõrk mis nõrk.
Auto tahaks lõpuks juba käima saada, et veenduda, kas kõik andurid ja asjad toimetavad nii nagu peab.




Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas jeff01 »

Kui säde olemas siis kõik muu on nohu ja oled mäest üle saanud.
Hea tulemus.
Kui viitsid osta riidest või seda karvasemat teipi...saab juhtmestikule väga hea väljanägemise.
uuri shoptalkist et mis startereid kasutavad, seal bugaruid palju.
speed fighter
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 176
Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas speed fighter »

sai koobastele relakat ja traati näidatud, ja viimaks ka pigi alla.
Samuti, kuna auto seisab pidevalt olude sunnil vihmakäes. siis lasin talle natuke katet peale.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas jeff01 »

kahjuks või onneks on kruntvärv halb kate sest see märgub ja tänu pooridele ka hingab ja ei paku plekile mitte mingisugust kaitset. Kugel muidu esimene käivitus on?
speed fighter
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 176
Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas speed fighter »

no see on loll jutt et ei paku mitte mingisugust kaitset.
ja see et ta poorub, sellest on savi, sest nagunii tuleb seda enne värvi kõvasti juurde lasta ja kõvasti ka lihvida.

Parem krunt kui haljas plekk:P peale selle näeb ilusam välja ka kui kirju koer.

käivitus on kõik pumba taga. vaja oleks ikkagi välimist pumpa.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas jeff01 »

no see on loll jutt et ei paku mitte mingisugust kaitset.
Korralikult argumenteeritud väide. :tuld:

kuna olen isegi veidi värvimisega seotud olnud siis sai kunagi tehtud ka katse, kus õues vihma käes seisis haljas plekk mis uuena kergelt õline, sama plekitüki otsast lõigatud teised tükid olid puhastatud ja a) krunditud b) happekrunditud c) pinnavärviga (akrüül) värvitud d) roostemuunduriga töödeldud (neid oli 5-6 erinevat) ja usu või ei värvus krunt orazikas pruuniks vaid veidi aega peale uue pleki roostetamist, mõni aeg hiljem kattus roostega ka buvanoliga töödeldud plekk...edasine järjekord pole võibolla 100% meeles aga algus oli selline ja teine asi mis meelde on jäänud on see, et roostemuudnuril ja roostemuunduril on miski kümne kordne effekti vahe kah sees. Nimelt käis mul tol ajal umbes rekordi värvimine ja sai otsitud parimat roostemuundurit, et opelit üldse oleks võimalik säilitada. Mäletan pudeli kuju, värvilahenudust ja kallist hinda kuid kahjuks enam sama asja pole leidnud. Igatahes ei roostetanud sellega töödeldud plekk ka veel siis kui pealisvärvist rooste läbi tuli.
...ja kuna rekordi pildil on veel vahtraleht peal siis võis see olla ~8 aastat tagasi
http://www.carrating.org/documents/cars ... o28302.jpg
ja see et ta poorub, sellest on savi, sest nagunii tuleb seda enne värvi kõvasti juurde lasta ja kõvasti ka lihvida.
No ja mis kaitset saab pakkuda siis plekile keemia mis on poorne, ei hülga vett, on märguv ja ei muuda plekki keemiliselt.

Ela veel mõni aasta ja värvi mõni auto....koged ehk millalgi ka krundi all õues seisnud auto värvimist ja saad aru millest räägin. Ega kuiv Taurise antud teooria ei tööta kui füüsika ja keemia alast oma mõtlemist juurde ei pane või kui pole aastate pikkust kogemust.
speed fighter
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 176
Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas speed fighter »

aa jeff, kiidan su kriitikat,, aga värvipüstolit olen käes hoidnud 7 aastat peaaegu juba. Värvitud on kaherattalisi ja päris mitmeid autosi kah. nendest 4 autot on tervenisti üle värvitud.
samuti olen proovinud ära väga paljud erinevad krundid, ja 1 auto on seisnud üle 3 kuu lume all, ja mitte kui midagi pole juhtunud temaga. Kuiv teooria või praktika, oma katsetatud asjad on omale teada.

Las ta nüüd jääda, iga inimene teeb nii nagu heaks peab. ja ka nii nagu võimalused on. Kuigi tegelikult loodaks talle mingi värvi selga lasta :shake:

PS keevituse kohapealt võid julgelt sõna võtta, kuna see on mul ilgelt sitakäkerdis ja ei keevita vaid situb.
kuna sai firma tehtud, ja ka pria toetus saadud, siis ole hea mees ja ütle milline keevitus on se õige keevitus, hinnaklassi ei sea, aga igapäev ei keevita ka.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas jeff01 »

keevituse kohapealt uurin ja kuulan isegi maad....tavalise traadiga siristada mõistavad kõik....asi õigeks reguleerida mõistavad pooled, ilusa õmbluse teha vähesed ja asjasse süveneda ja edasi uurida mõned loetud.

hetkel huvitab see siin: http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... =pAQAAdkaP

Huvitav kas seda traati eestis ka saada on ja mis gaasikeskonnas sellega keevitatakse. Sest uusi plekke külge pannes pole kunagi uus plekk keskelt roostetama hakanud vaid ikka keevituskohast.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas dexter »

jeff01 kirjutas: Huvitav kas seda traati eestis ka saada on ja mis gaasikeskonnas sellega keevitatakse. Sest uusi plekke külge pannes pole kunagi uus plekk keskelt roostetama hakanud vaid ikka keevituskohast.

Jeff, tule mu tööjuurde mõnipäev, näitan sulle oma ruumis sellist keevitust :P
See jah CuSi traat, mis ei kuumuta plekki nii kõvasti ning see ei sulata metalli kokku vaid nö liimib. Kõva kui kurat, samas keevist maha lihvida hea pehme.(tegin sellega enda bussi)
Ja Osta saab seda traati küll(datalainer märksõnaks) kui vaja võin kontakti anda, odav see traat väga pole. Ahjaa, keevitatakse argooniga seda.
Eks sellele CuSi traadil omad plussid ja omad miinused....

Nüüd Krundist: Taavi, usu mind, üksgi täitev või vahe krunt ei kaitse rooste minemise eest, erandeid võib teha termo, happe, epo kruntide suhtes. Nagu Jeff, nii olen ka mina neid katseid teinud ise ning näinud ka tehaste enda materjale, kõik näitavad sama asja: Täitevkrundist üksi ei piisa korrosiooni tõrjeks, Täitevkrunt on vaid täitematerjal ja isolaator, ning vahekrunt on vaid isolaator. Erinevus on siis pinna viimistluses ja kihi paksuses
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas jeff01 »

happekrunt iseenesest toimib kaitsena suht hästi kuid see pole ju ka eriline krunt :) oma olemuselt ikka hoopis miskit muud ja nimestki võib järeldada, et tegu on happega mis muudab metalli pinna vähem aktiivseks ja takistab selle kontakti hapnikuga välistades oksüdeerimise ehk teraspleki puhul roostetamise. Se imehape seal sees on tihtipeale fosforhape mis olenevalt konsentratsioonist on suhteliselt korralik metalli söövitaja.
Aga see selleks, igalühel on omad arusaamad, töövõtted, nägemused ja kogemused.
muidu selles suhtes et krundi all olev auto on 4x parema väljanägemisega. Ka mulle meeldib nii ja kui alt kõik matistatud oli siis oleksin ka nii teinud. Kuid kui rääkida professionaalsetest automaalritest siis vähemalt 1 keda mina tunnen näeb ka lapilise, rellakaga käiatud, mitmevärvilise, kohati läbilihvitud värvi ja igatemuudpidi kirju pleki peal kah et kuhu vaja lüüa, kust vaja pahteldada jne. ja krunti ei kasuta ta enne pealisvärvi mitte kusagil. Mina vajan oma kogenematu silma jaoks tihti seda et pinnad oleks ühte tooni.
speed fighter
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 176
Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas speed fighter »

nii sai soetatud väline bensupump.
nüüd on vaja tuunida külge mingi kiiremini pöörlev starter, ja siis on juba asi terviklik:P

Pilt

Pilt

ja keegi siin väitis et mootor ei mahu kaane alla ära.
Pilt
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitus Postitas ingmar »

nagu päris juba! :node:
Vasta