Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...
Moderaator: ingmar
Tarts
raja tänava klient
Postitusi: 169 Liitunud: K Sept 16, 2009 9:38 pm
Asukoht: Laulasmaa
Postitus
Postitas Tarts » P Juul 17, 2011 11:56 pm
Ära saa valesti aru minust !
Ma väga loodan et saad sellega hakkama ja teed sellest roosast peletisest korraliku puska !
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult !
+37253427601 Tarts.
jeff01
paranemislootuseta
Postitusi: 917 Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas jeff01 » E Juul 18, 2011 9:19 am
tagaotsa pead niikuinii subaru käppade alla tala tegema on ju nii?
speed fighter
raja tänava klient
Postitusi: 176 Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Postitus
Postitas speed fighter » E Juul 18, 2011 10:55 am
on nii tõesti, seda paraku ei saa enne teha kui mootor on küljes. Mootorit hakab toetama ka ülevaltpoolt kerekülge. muiudu saavad kasti padjad vatti liiga palju.
Eks tuleb kõvasti mõelda ja tuunida.
Tarts
raja tänava klient
Postitusi: 169 Liitunud: K Sept 16, 2009 9:38 pm
Asukoht: Laulasmaa
Postitus
Postitas Tarts » E Juul 18, 2011 8:03 pm
Kaalu se plaat ära ka .
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult !
+37253427601 Tarts.
speed fighter
raja tänava klient
Postitusi: 176 Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Postitus
Postitas speed fighter » E Juul 18, 2011 10:11 pm
a mida ma tast kaalun?
mul ei tule kiirendus püss, kus iga kg arvel on.
ingmar
Über-Vaataja
Postitusi: 2380 Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:
Postitus
Postitas ingmar » T Juul 19, 2011 9:53 pm
Tarts
raja tänava klient
Postitusi: 169 Liitunud: K Sept 16, 2009 9:38 pm
Asukoht: Laulasmaa
Postitus
Postitas Tarts » T Juul 19, 2011 11:30 pm
Väga lahe !
Tubli poiss !
Anna nüüd kotile valu !
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult !
+37253427601 Tarts.
jeff01
paranemislootuseta
Postitusi: 917 Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas jeff01 » K Juul 20, 2011 8:59 am
mootor viltu kasti otsas või kast viltu kere peal?
speed fighter
raja tänava klient
Postitusi: 176 Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Postitus
Postitas speed fighter » K Juul 20, 2011 9:27 am
mootor ilma patjadeta kasti küljes, ja kasti all puuklots:D
speed fighter
raja tänava klient
Postitusi: 176 Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Postitus
Postitas speed fighter » R Juul 22, 2011 12:51 am
lõpetasime ingmariga põrnika piinad.
5cm kõrgendatud
tiivaääred enne
pärast
poldi asemele tuleb kahvlile pikendus.
hetkel on karteri ja muru vahel 18cm
ebavajalik minema
Teet
paranemislootuseta
Postitusi: 749 Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Postitus
Postitas Teet » R Juul 22, 2011 5:59 pm
keevitad elektroodiga?
kas te peksite tiivaservad kokku? Miks nii? Nüüd on ju koht, mida värvida ei saa ja mis ummuksis ussitama hakkab.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
jeff01
paranemislootuseta
Postitusi: 917 Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas jeff01 » R Juul 22, 2011 6:13 pm
eks ikka laiust oli juurde vaja ja nii saavutati see lihtsamalt.
Reeglina pole noortel niikuinii kannatust et ühe autoga ülepaari aasta tegeleda nii et pakun et ussitamine on järgmise võiülejärgmise omaniku mure kuid selleks ajaks tuleb ka igaltpoolt mujalt rooste välja.
speed fighter
raja tänava klient
Postitusi: 176 Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Postitus
Postitas speed fighter » R Juul 22, 2011 10:00 pm
kahjuks tegelen erinevate autodega igapäevaselt ja juba päris väiksena alustasin sellega.
põrnikate tiibadel on väga debiilne renn tehtud äärde. sügisel kõik pori ja mustus ladestub sinna vanni. sellepärast on ka opelitel taatiivad ussid. mina nö pressisin kokku need servad. ja pärast tõmban seestpoolt kereliides hermetsiga kinni, peale kannan pigimastiksi. ma olen 100% kindel et asi kestab kauem sellisena.