VW 1300 ´69

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Läbi siis ka minu jaoks se kohutav nädalavahetus

Kui reede õhtuks tundus et jõudsin enamvähem mäele oma asjadega ja et sõidan eelmise aasta seadega aga liigun rõhuga alt üles siis seda ei juhtunud.

Justkui sõitis eelmise aasta seades küll, kuid üle 5k RPM ei käinud....paukus ja vahepeal resettis. Kuna VR juhe oli halvasti joodetud ja triger viskas omajagu siis kahtlustasin esimese asjana seda, et ei loe pöördeid korralikult (arvasin, et spaike ei näe kuna logib vaid 3x sekundis) Absoluutselt ei pööranud rõhku aga segule...see paistis 10,5 kandis olevat ja tean, et seda on palju aga pidasin seda trigger errorite süüks ja maha ei julgenud kohe tõmmata sest eelmisel aastal oli selle seadega segu enamvähem talutav (11-12) Tegelikkus oli aga nii, et 10,5 oli piir millest allapoole lambda ei näidanud ja segu oli ikka oluliselt madalamal ja tagasi 12 juurde toomiseks kulus ~10 sõitu ja 3x pidurite keema ajamist tagumisel rajal õppesõidu platsi ääres. Nii kui lõpu paika sai nii hakkas ka liikuma kuid siis oli võistlus minu jaoks ka läbi. Kui päeva jooksul ei saanudki aega 15nest allapoole siis rada kokku panevatele meestele sai lõpus vähemalt korragi näidatud et sain liikuma. Logi järgi neljanda käigu pööretega lõppkiirust kuni 170km/h (võistlussõitudes vaid 158)

Veidi arusaamatuks jääb see, kuidas eelmise aasta seade seekord nii rikas saab olla See PEAB olema pumba viga.
(plaan on välja vahetada pump + paak + paigalada küttesurve manomeeter) Pump teeb eelmisest aastast juba imelikke hääli ja pärineb tundmatult vabalthingavalt ja oleks kui maa alt välja kaevatud

Stardid on kohutavad.....lihtsalt haigelt väristab wheelhopiga KINDLASTI ja KIIRESTI tuleb sellega midagi ette võtta (vaja leida suhteliselt lühikesed coilid või vähemalt jäigemad amordid kui uued originaalid

Ainus asi mis hästi töötas oli mu IC lahendus.
kuni 1 barini sõites töötas see lausa suurepäraselt. 20 kraadise sisselaske tempiga startides käis see sõidu jooksul ära 17nel kraadil ja peale 400m läbimist oli tõusnud 19nele Esimesel päeval sai ühe cooleri täitmisega teha ~7-8 sõitu (igakord andsin pähe ka tagasiteel) enne kui sisselaske temp õhutemperatuuriga võrdustus. Teise päeva hommikul tegin 3 rajavälist testisõitu eelmise päeva veega ja sisselaske temp tõusis 40neni (õhk 33) Siis lasin kasti tühjaks ja täitsin servani jääga. Näha sai temperatuure alates -15nest. Siis tõstsin aga boosti oma 250nese mapi lakke ja sisselase kuumenes juba oluliselt rohkem (turbo väljas oma effektiivsest alast)

Tehnilise käigus sai auto ka kaalutud ja kirja läks kaaluks 819kg
See sisaldas: auto (711kg) + mina (vaid 68kg) + 15L bensiini (ehk umbes 10kg) + läppar oma raamiga (6kg) Poolenisti täidetud intercooler (20 kg) + tagaluuk mida mult sõitudes ei nõutud 4kg

Autol on taga tavaklaasid. Kõik keredetailid on metallist, iste on üsna raske originaal ~17kg Veljed on üsna rasked bemmi 17" kolakad, aku on täismõõdus 60ah isend. Kuna jahutusrihm kadus ära ja viimased sõidud tegin ilma selleta polnuks vajadust ka 15kg kaaluvale jahutusmehhanismile mootori küljes (genekas + turbiin + plekid) Auto saab tulevikus kaaluma alla 700kg ja midagi rohkem ära lõigata pole plaanis.....kogu kandev osa on originaal + paksust plekist astmelauad tugevduseks. Lihtsalt see tundub mingi piiri ületamisena, kui auto kaal algab numbriga 6 ja see on vaid kolme kohaline Plast keredetailidele ei mõtle enne kui tekib vajadus turvakaare järele.
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas ingmar »

jeff01 kirjutas:mina (vaid 68kg)
sellepärast mina ei saakski hästi sõita :)
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Pilt
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas Teet »

no aga järeldused saavad ju tehtud ja asjad parendatud. Suvi on kõik alles ees ;)

mis klassis muidu "kärbeskaal + turbo" kontseptsiooniga tänapäeval rajale saab? Su masinal tuleks ju B-klassis olenevalt sellest, kas loed teda 1300 või 1600 motoks, miinimumkaal kas 910 või 1010kg... Elik justament midagi, mis Ingmarit (või mõnd tiba toekamat võitlejat :wink: ) rooli vajaks :D
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Oi, ma näen, et keegi tunneb dragi vastu huvi ja tajub mõistet miinimumkaal...vägagi tervitatav.

jah sul on 100% õigus ei olegi väga kusagil sõita nii kerge autoga kuid väike kaal ongi see mis need autod kiireks teeb ja mina oma autot tonnini ajama ei hakka...

kellelegi ma midagi võltsima kah ei hakka....tegelikult on mul suht ükskõik kes võidab või mida sõidab aga igal võistlusel tahaks järjest paremaid aegu sõita. Varasematel aastatel on see ka õnnestunud, seekord esimesel üritusel mitte.....läks liiga kiireks.

Seekord sõitsin ma MRT Streetcar Dragi arvestuses (see on minu koduklubi kuhu ma mõne koolikaaslasega kuulun ja kuhu ma ise reeglid tegin :lol: tõin sinna üle bracketi kaalunormid milleks on 600kg (4 silindrilistel) Kui muud sõita ei õnnestu siis hõõrun kunagi veidi veel bracketit...sest outlaw ja pro streeti jaoks on auto ikka way too slow.

auto kaalub ~750kg....kui sealt lahutada turbo kola, mootori jahutus ja need rasked veljed, originaal klaasid ja veel ühtteist siis jääks alles 650kg + mina ~720kg ei lubaks emv tarbeks isegi 2 liitrist vabalthingavat mitte ehitada. Limpsipudeli töömahuga vabalthingav läheks aga üli kalliks et sealt näiteks vajalikud 200hp-gi saada ja kui saadki selle kätte siis mis edasi saab? autot raskemaks ja klaasi kaupa töömahtu juurde ? ei meeldi mulle see mõte.
Pigem õppeprojektina saada jagu mõnest originaalmootorist, et siis tulevikus oskaks juba 300-400hp turbomootoreid ehitada millega poleks häbi PS või OL klassides sõita.

igas asendis oleks lihtsam sinna miski vesijahutus panna ja sellest 400 võtta aga mulle meeldib see, et jõuan mootorit sülle võtta sest see on pmt sama kerge kui ma ise. hakka siis veel torusid ja radikaid ja asju välja mõtlema ja autot raskemaks tegema.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Väga ropp pilt "originaal" mootoriruumist :
Pilt
Pilt
Pilt


Ja väike teaser:
Pilt
V8 mehed tulevad mulle ilmselt kallale kui oma sakslasele need alla topin :-D
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

See kere on nii paigast ära keevitatud kui vähegi saab olla ja sellega seoses tuleb vähemalt tagaosa uuesti lahti lõikuda. Ühel pool on ratas koopa servaga tasa ja teisel pool on ratas 45mm tiivast väljas. Kahjuks ei pannud seda enne värvimist tähele kuid püüan hakkama saada vaid ära võetava tagaosa muutmisega + võibolla küljekarpide otsad.

nüüd näiteks 265/50/15 rehve vaja....nendega saaks 170 lõppkiirust kätte ja pole ehk väga kitsad sellele veljele. Siis vaja 60 feetid 2,4 pealt 1,4 ljale saada :-D NALI!!! (Kuigi soomlased seda raadil suutsid.....1,38s@60f Tegelikult pole 60 feetid niivõrd rehvides kui vedrustuses kinni kuid alla 2s peavad need igal juhul ka tänavarehviga olema.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas dexter »

Päris sünge näeb välja nende velgedega...ja seda veel ilma rehvideta :D
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Akselis spekuleeritud sel teemad mida püüan saavutada:
http://www.tqhq.ee/aksel/index.php?save ... 2_14=0&b=0
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas Teet »

huvitav spekulatsioon. Ilusad sirged oled masinale defineerinud :D
KadettE näeks teise veoskeemiga tehasemotoga välja selline:
http://www.tqhq.ee/aksel/index.php?save ... 14=1,8&b=0

ega ma naljapärast miinimumkaaludele viita - kunagi oli teadupärast kadettE hea potentsiaaliga masin. Nagu põrnikas. Siis aga tuli "aga" klasside lammutamiste ja "redelautode" vastu võitlemise nime all. No ja kaduski justkui uba ära. Loodame, et kiirendussport võitis. Kui peaks paar sammu tagasi astutama, siis oleks ala mulle jälle huvitav ;)

jõudu,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

badass motherfucka :D
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas ingmar »

damn! vinge! :rock:
Style
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 1171
Liitunud: R Mär 26, 2004 6:54 pm
Asukoht: TLN
Kontakt:

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas Style »

jeff01 kirjutas:badass motherfucka :D
Ass on tõesti BAD! Mis kuradi asjad seal põhja alt ripnevad????
(Kas annan tellimiskoodid?) :lol:
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas Teet »

mis nöör see seal esiosas on - kas selle abil saab kiiremalt liikuda? :D
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Vasta