väga väga väga väga kiired ajad... :ohshit
Kuna minu juhendamisel käib kolme auto ehitus, mis kõik tahavad raadile tulla.
Venna 335 (autol puudub põhi ja selle keevitus on hetkel aktuaalseim teema...samuti suurema radika ja vendi install + kasti remont + diffri vahetus)
Jakobi silvia : Mootori remont kus kõik mida saada on läheb uus aga raua pool jääb originaal sest fj20 on sepistatud mootor ja austraalias sõidavad need neljasilindrilised kahe liitrilised kuni 600hp stock stock sisuga. mild setupe on ka lähemal...300+kw tagarattast 1,4 barise rõhuga mootoris midagi muutmata
Ja minu põrnikas: auto sai nädala jooksul musta osas üle värvitud, mootor enamvähem kokku, uksed värvitud ja läbi raskuste külge. Kapott värvitud ja paigaldatud, tagaluuk värvitud. Kahjuks muud ei jõudnudki, kuna silvia nõudis suure osa ajast.
ToDo list:
ustesse lingid, klaasid, lukud, tihendid, polstrid (Teha ja paigaldada)
Kõik Dzusid paigaldada.
iste, vöö ja paar kella ehk.
Pidurid korda teha
Rattad leida.
tagasillale piirajad teha....et kui kunagi peakski külg ette minema ei veaks rattaid kõhu alla kokku, et end katusele keerata.
Kogu auto juhtmestik + aju justmestik nullist teha (+ tuled, lülitid ja muud viled)
mootor lõpetada (turbo õlitustorud muuta, IC lahendus ja õhu torustik välja mõelda ja teostada, klapivärk kokku ja reguleerida, sidur sobitada ja kokku panna, mõni andur lisada väljalaskesse 6 tihendit teha ja kokku panna)
ja siis loota ei kõik töötab......NOT se pole ju kunagi nii olnud...
aega järel......hmm 4 tööpäeva jagu kui tahta auto reedel kohale toimetada ja veidi seadistada.